Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40889

Az új Žeželj-híd 474 méter hosszú és 31 méter széles.

Két vasúti vágány, két közúti sáv, valamint kerékpárút és gyalogjárda van rajta.

 

50 millió euró az cirka 16 milliárd...

nálunk ez mennyibe került volna? duplájába? triplájába???

 

https://blog.atlatszo.hu/2017/05/meszaros-lorinc-epiti-az-uj-duna-hidat-komarom-es-komarno-kozott/

Ugyan az új komáromi Duna-híd építése határon átívelő projekt, de a kizárólag a magyar H-M Dunahíd Konzorcium építi, nettó 27,3 milliárd forintból, csak magyar alvállalkozók bevonásával. Voltak a hídra olcsóbb ajánlatok is, egy szlovák–olasz konzorcium 4,9 milliárddal kedvezőbb ajánlatot tett. A szlovák fél egyébként az egyik legnagyobb beruházó, a Fico-kormánnyal szoros kapcsolatokat ápoló Vahostav volt, a kiválasztási eljárás során hiánypótlásra kérték, majd kizárták őket. A Vahostav végül nem fellebbezte meg a döntést. 

 

 

http://magyarepitok.hu/aktualis/2018/04/laikuskent-is-kovethetjuk-a-komaromi-hid-acelszerkezetenek-epiteset

Hétfőn délután megnyitották az új Komáromi Duna-híd látogatóközpontját. A 600 méteres, ferdekábeles híd a Mészáros és Mészáros Kft. és a Hídépítő Zrt. kivitelezésében jön létre Komárom és Révkomárom között.

 

Na végre meg vana  műszaki tartalom is:

A 600 méter hosszú hídon kétszer egy sávos főút vezet át, valamint kerékpárutat és gyalogos járdát, illetve közvilágítást is kialakítanak. Az egyedi szerkezet miatt a pilon és a kábelek díszkivilágítást kapnak. A hídszerkezet egy egypilonos, ferdekábeles híd, ortotróp acél pályalemezzel. A híd öt nyílásból áll, melyek közül három a meder felett, kettő pedig a szlovák oldali ártéren lesz. A pilon magassága az útpálya felett 94,5 méter.

 

A mi új hídunk igaz hosszabb 25%-al, csak hogy nincs rajta 2 vasúti vágány...

Előzmény: GOLAZ111 (40886)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40888

A sáv szűkítése az autópályán.

Előzmény: mash.69 (40887)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40887

???? MI a veszélyes? ????

Előzmény: GOLAZ111 (40885)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40886

Közben úgy néz ki, hogy átadtak egy új hidat a Dunán.

http://www.rtv.co.rs/hu/gazdas%C3%A1g/j%C3%BAlius-19-%C3%A9n-megindul-a-k%C3%B6z%C3%BAti-forgalom-az-%C3%BAjvid%C3%A9ki-zezelj-h%C3%ADdon_934338.html

 

Eredetileg betonból épült, most acélból építették újjá. 

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40885

Ne legyen, veszélyes.

Előzmény: mash.69 (40879)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40884

Kevés lesz oda a 3 sáv. Legalább az emelkedőkön meg kellene èpíteni a 4 sávot is. Tatabánya mellett új nyomvonal alagúttal, rendes parkolók végéig (mert most nappal sincs hely), egyéb ez - az, akkor jó lenne.

Előzmény: mash.69 (40868)
Böde Dani Nem B.....ik Creative Commons License 2018.08.26 0 0 40883

bevallom nem értem a válaszodat...

mit csökkentenek???

Előzmény: puntooo (40882)
puntooo Creative Commons License 2018.08.26 0 1 40882

tehát ez lenne az alap, csak nálunk nem az!

 

Igen, és ezzel csökkentik a táblák "tekintélyét". Meg a rendőrségét, aki időnként ilyen helyeken traffizik.

Előzmény: mash.69 (40881)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 1 40881

Ez nekem kicsit arra hasonlít, amikor hétvégén kint hagyják a 30-as táblát, amikor nem is dolgoznak!

A Sógoroknál már ezer éve egy feket kukás zacskót húznak ilyenkor a 30-as táblára!

 

tehát ez lenne az alap, csak nálunk nem az!

Előzmény: troglodita (40876)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40880

Előzmény: mash.69 (40877)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40879

Na ez észszerű, ebben amúgy mi az újszerű, nem ez lenne az ALAP,

ahogy tervezni kell az út felújítást, hogy kedvez fizető vendég a legkevésbé érezze a szívást???

 

Erről írtam pár hete, hogy az M70-nél kevés a forgalomra nyáron a 2x1 sáv, legyen 2x2 sáv!!!

Na mivel kezdték a bővítést? Jó hosszan felmarták a meglévő sávot és a frogalom, most 1 sávon megy!

Előzmény: troglodita (40876)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40878

a drága az, hogy csinálnak 150-350 millióért egy tanulmányt, amit nem valós adatokra alapoznak

hasraütés/felszorzás/tippelés alapján mondanak egy koncepciót, ami így semmit nem ér

mondjuk ha nem lopnák el minimum a felét, hanem forgalom számlálásra költenék

akkor nem ablakon kidobott pénz lenne...

 

pláne akkor kell tervezgetni, ha valós időben van pénz a megvalósításra...

különben csak jönnek az újabb és újabb újra tervezések...

lásd M4/M8/M44

Előzmény: trizs77 (40873)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40877

?????????????????????

te elolvasod amit írok?

én a BŐVÍTÉSI munkálatokról írtam, hiszen 3-4 évről beszéltem 

2018 + 3-4 év  az 2021-2022, amikor a BŐVÍTÉSI munkálatok lesznek

Előzmény: trizs77 (40869)
troglodita Creative Commons License 2018.08.25 0 1 40876

Pl. nem 18 km hosszú terelés a szemközti pályára sáveltolással, hanem csak 2-3, ahol valóban dolgoznak ;-)))

Előzmény: dimelo (40870)
dimelo Creative Commons License 2018.08.25 0 2 40875

Köszi, kedves Tőled:)))

 

Kapacitásom lehetne, de az OKA adathalmazból felelősen nem adnék ki dolgozatot a kezemből.

 

A hozzávetőleges és a valós forgalom között iszonyat a távolság,

különösen a (sosem) több évenként és kevés napon számlált majd "jól" felszorzott mellékutaknál.

Előzmény: trizs77 (40873)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40874
Előzmény: dimelo (40872)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40873

Röviden:

 

Volt véleménycsere egy olvtárssal, a városi közlekedési tervek milyenségéről.

Én kifogásoltam, hogy az elmúlt 10 évben úgy készülnek 150-350 millió forintért az ilyen tervek, hogy az alap adatokat sem tartalmazzák.

 

Ő azt állította, hogy nagyon drágák a forgalomszámlások (ez igaz) ezért nem csinálják.

 

Erre úgy riposztoztam, hogy bizzanak meg Téged, és 120 perc alatt összeszeded nekik bármelyik megyei jogú városban bemenő forgalom nagyságot.

 

 

Előzmény: dimelo (40872)
dimelo Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40872

Milyen okból, milyen témában?

 

Ja, ha nem rövidítetted volna, még meg is találnám:))))

Előzmény: trizs77 (40871)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40871

A VK topicban, engedélyed nélkül, népszerűsítettelek.

 

Utólagos bocsánatot kérek.

 

 

Előzmény: dimelo (40870)
dimelo Creative Commons License 2018.08.25 0 1 40870

Addigra az új Komáromi híd is forgalmat generál...

 

Milyen mentőötletük lehetne?

M81-et előtte kiépíteni?

 

Ugyan már, nyár végi beszélhetnékje volt a miniszternek.

Előzmény: mash.69 (40868)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40869

Összekötöttél kettő, egymáshoz nem tartozó mondarészt.

 

Az M1 háromsávúsítása majd 2021-től indul.

Pont.

Mondat és gondolat vége.

 

----------------------

 

más téma jön.

 

A mostani rész felújításnál (júniusban) dugó alakult ki az M1-n, amire Palkovics azonnali akció tervet dolgoztatott ki munkatársaival, amit napokon belül be is vezettek.

 

A dugót nem szüntették meg, de hatását, sikeresen csökkentették.

 

 

Előzmény: mash.69 (40868)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40868

AZ M1-ES AUTÓPÁLYA HÁROM SÁVOSSÁ BŐVÍTÉSE 2021-BEN KEZDŐDHET MEG, A FELÚJÍTÁSI ÉS BŐVÍTÉSI MUNKÁLATOK IDEJÉRE PEDIG AKCIÓTERVET DOLGOZTAK KI A FORGALOM KÖNNYÍTÉSÉRE.

 

kíváncsi lennék erre az akció tervre...

a forgalom 3-4 év múlva csak nagyobb lesz

Előzmény: troglodita (40867)
troglodita Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40867

Apropó három sáv: az M7 az M0 után csak két sávos, de egész Érden keresztül és még tovább is ott van középen a hely a harmadik sávnak. Az vajon mikor fog megépülni? 

Amúgy tegnap végig az 5-ösön jöttem, zsebemben az egy hónapos AP matricával, annyira szeretem az M5-öt ;-)))

Előzmény: mash.69 (40865)
berva1 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40866

Jó, hogy feltették!  Csak azt nem értem, hogy letöltöttem az androidos telefonomra az applikációt, de a magyar hang nem jön rajta...  :-(

Előzmény: adiaboli (40862)
mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40865

https://index.hu/belfold/2018/08/25/m1_autopalya_harom_sav_palkovics/

 

Háromsávosra bővítik az M1-est, mert nem bír el több autót....

 

 

mash.69 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40864
adiaboli Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40863
adiaboli Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40862

Felkerült (legalábbis ennél és a nagyobb felbontásoknál): https://www.openstreetmap.org/#map=13/47.2292/19.7076

 

trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 40861

Így járt.

 

A világ fejlődése miatt évente pár százezer polgár így jár.

 

A második a jogi út. Hosszú, tekervényes, és sok év után kap valami jelképes kártérítést.

Ha a nagybátyád ráér, unatkozik, belevághat abba is.

 

 

Előzmény: -Smiley- (40860)
-Smiley- Creative Commons License 2018.08.24 0 0 40860

Azzal mit lehet tenni, hogy nagybátyám vett egy telket Balatonőszöd mellett hogy majd oda épít egy kis pihenőházat és csend nyugalomban élvezi a nyarakat, miközben lelát a Balatonra a dolboldalról

 

Aztán az M7 építésekor se szó se beszéd elérakták a hidat (nem a völgyhidat hanem egy másikat) Balaton helyett nézheti az autókat, csend helyett hallgathatja a 200 méterre lévő autópályát. 

Ő beletörődött de szerintem csökkent az értéke a teleknek.

Ezt utólag lehet fellebbezni? 

Előzmény: trizs77 (40859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!