Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39583

itt néztem: http://kira.gov.hu/kira/index.jsp

 

de se a 81-esről, se a 83-asról nincs adat...

a 82-esről viszont igen... ki érti ezt...

annak pl. M1 előtt 18 ezres forgalma van, de utána már csak 8ezres.

nem tudom menynire lehet hinni ezeknek az adatoknak

Előzmény: trizs77 (39578)
dimelo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39582

81. út Győr-SM megye:  8031 ebből 1079 tgk    9786  egységjármű

          teljes hosszban: 7680          1307         9829

 

83. út Győr-SM megye: 9654             559         10567

                                     6408            445         7118

 

A helyes választ még lehet tippelgetni.

Van benne KÖVÉR-faktor is.

Előzmény: Mash_bakter (39579)
dimelo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39581

Elértem a kitűzött célt:))) Lett valami élet a fórumon.

 

Ne a bulvár címből indulj ki. Ez a bedobott Galvani-híd látványterv is a figyelemelterelés része.

 

Hiszen az építése 10-15 éves távlat.

Miért kellett épp a választások után erről cikkezni? (A múlt héten még nem akartam reagálni, de 5 napig aludt a fórum)

 

No de a lényeg: 2x3 sávos lenne és csak 30 ezres forgalmat "jósoltak" rajta.

Kapacitása: 9600 E/óra, a forgalom meg csak ennyi...

 

A Megyeri-híd csak 6400 E/óra, mégis 50 ezres forgalma van jelenleg.

M0-Ny megépülésével 70-80 ezer lesz, hogyan akarják szélesíteni???

Előzmény: Mash_bakter (39575)
20-as vonal Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39580

Én úgy hallottam,hogy ez valami alku volt.Beígérték az off 10-es vasútvonal villamosítását,ez ilyen-olyan okok miatt meghiúsult.Cserébe "kapták"a 83-as 2x2 sávos kiépítését.

Előzmény: Mash_bakter (39576)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39579

Azt nem tudom, de Pápa 30 ezres, Fehérvár majd 100 ezres város

az egyik megye székhely, a másik meg nem...

de majd dimelo megmondja a forgalmi számokat

Előzmény: trizs77 (39578)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39578

Melyiknek, mekkora az elővárosi (Győr előtti 10 km) forgalma ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39576)
toto92 Creative Commons License 2018.04.26 -1 0 39577

A Galvani-hídnál probléma, hogy legyalulnák a Határ úti kiserdőt. Annál az Albertfalvai hídnál nem lenne ez gond, ami a Határ út folytatása lenne lényegében? Arról nem is beszélve, hogy Budán vége van mint a botnak, semmi esély az M1/M7 felé vezető átkötésre.

Előzmény: dimelo (39574)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.26 0 0 39576

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/egy-lepessel-kozelebb-a-gyor-papa-orszagut-negysavositasa

 

A négysávossá váló 83-as főutat várhatóan 2022 nyarán helyezik forgalomba.

 

Amúgy tudja valaki, hogy mitől fontosabb a 83-as 4 sávosítása, mint a 81-esé?

Valaki egyszer viccesen írta, hogy a Nato bázisról maharabb jussanak a tisztek a bécsi kupikba..

Na de tényleg miért a 83 és miért nem a 81?

Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.26 0 3 39575

ne beszélj már te is hülyeséget...

elkezdte a hülye index ezt a semmiből a semmibe.... hülye idióta szöveget

most ez a másik sz..kupac átvette...

aztán gondolom megírja ugyan ezt a hvg.hu is.....

idióták...

 

ilyen alapon is az m0 a semmibe vezet....

ja, hogy közben összeköti az m3-ast a 4-essel, m5-össöl, m6-assol, M7-essel, m1-essel...

Gyors forgalmi, Üllői út, M5 bevezető, Soroksári út, Szabadkikötő út, Budafoki út, Andor útca.....

ja... semmmiből a semmibe...

 

amúgy fel akartam hozni a témát, mert amikor olvastam 2028 előtt neki se állnak....

na ezen nagyon meglepödtem... azt gondoltam 2020-ban neki állnak...

nyugdíjas leszek mire elkészül...

már ha megérem

Előzmény: dimelo (39574)
dimelo Creative Commons License 2018.04.26 -3 0 39574

Semmi csoda, csak önző bunkóság... Olimpiai lázálom.

 

http://magyarnarancs.hu/republikon/tarlos-ujabb-eszement-terve-hid-a-semmibe-110872

dimelo Creative Commons License 2018.04.25 0 0 39573
Mézgár Creative Commons License 2018.04.20 0 1 39572

Akkor meg gyenge az önkormanyzat. Lehet ösztönözni is egy telephely athelyezest, az ilyet hivjak vissza nem teritendö tamogatasnak. Kb. mindegy, hogy egy extra ut epiteset fizeti ki az önkormanyzat, vagy megdobja a ceget ezzel a penzzel, hogy helyezze at a telepet.

Előzmény: SzaSza0909 (39571)
SzaSza0909 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 39571

Valószínűleg a vállalkozónak az új kút fúrása a 4/405/M4 felőli oldalon semmilyen szinten nem áll gazdasági érdekében. A telephely-áthelyezés 100+ millió Ft költégét senki se fizetné ki neki, a városon keresztüli szállítmányozás társadalmi költségeit meg nem neki kell állnia.

Most meg használja a volt TSZ telephelyet (tényleg az) olcsón, nem áll benne neki tőkeköltség.

Előzmény: Mézgár (39568)
Samott Creative Commons License 2018.04.20 -2 1 39570

Ne buntesd azt, aki a fizetos elkerulo utak ingyenes menekulo utjai mellett lakik.

Előzmény: Mézgár (39567)
adiaboli Creative Commons License 2018.04.20 0 1 39569

Ne feledjük, én csak átadási terv-időpontokat írtam, alapvetően a NIF közlései alapján. Ha mégsem jönne össze, ne engem kötbéreztessetek:)

Előzmény: radio100jozsi (39565)
Mézgár Creative Commons License 2018.04.20 0 1 39568

Kutat barmikor lehet ujat furni. Söt kötve hiszem, hogy a 30 eve furt kut siman elbirta ezt a kapacitasnövekedest. Valoszinü furtak több kutat azota.

Előzmény: RadiX (39562)
Mézgár Creative Commons License 2018.04.20 0 0 39567

Miert kellene kollektivan annak is fizetni, aki nem is hasznalja az autopalyat, mert nem olyan helyen lakik, nem olyan utvonalakon jar, ahol opcio lehetne. Ne büntesd azt, akinek nem opcio az autopalya földrajzi elhelyezkedese miatt.

Előzmény: v_peti (39566)
v_peti Creative Commons License 2018.04.19 -4 0 39566

Ha rajtam múlna, akkor a saját megyéjében senkinek sem kellene váltania megye matricát (aki sajnálja rá a pénzt, az megérdemli a dugót), hanem annyival több gépjárműadót szednék, azaz 5000-rel többet évente. De cserébe mindenki megkapná ingyen a saját megyéjébe, azaz már postázni sem kell, mert e-matrica van; azaz be kéne vezetni a megyerendszámot, a mostani 3 betű-3 szám helyett, és akkor ezt könnyű lenne nyilvántartani.

 

radio100jozsi Creative Commons License 2018.04.19 0 1 39565

Érdekes, akkor az Albertira-Cegléd között már idén átadják a 2*2 sávos szakaszt. Bár ha azt vesszük, hogy az 56-60 km között eddig is 2*2 sáv volt, utána meg Ceglédig csak mellé kellett építeni a másik 2 sávot, és 2 különszintű csp-t kellett csak kialakítani, akkor a 21-es út hasonló munkái alapján reális, hogy 1,5 év alatt ezzel végeznek is.

Előzmény: adiaboli (39551)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.19 -1 0 39564

Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35%-ot.

 

 

--------------------------------------

 

Az elmúlt 5 évben kb. 70-90 Pest megyei telephelyen (gyártelepen) voltam.

Kevés káoszosabb, szervezetlenebb helyen jártam mint amiről itt beszélgetünk.

Csak egy kakas hiányzott, mint a szeméttelep tetejéről.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39563

én nem kérdezgetek, hanem guglizok

91-ben alakult mint családi vállalkozás, ha jól rémlik. jól.

 

---------------

 

1990 előtt milyen néven működött ?

 

Kókadt Kalász TSz melléküzemága ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39561)
RadiX Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39562

Szóval a kút az régen ott van, a forgalmat pedig az utóbbi 20 évben futtatták fel.

Előzmény: Mash_bakter (39561)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39561

én nem kérdezgetek, hanem guglizok

91-ben alakult mint családi vállalkozás, ha jól rémlik. jól.

 

A cégcsoport 2013-ban meghaladta a 600 millió liter értékesítési volument, ásványvíz és energiaital szegmensben évek óta piacvezetők a gyártási volument tekintve. Ez annak is köszönhető, hogy a fogyasztók ugyanis egyre inkább szembesülnek azzal, illetve ráébrednek arra, amit a gyártó is törekszik átadni üzeneteiben, hogy az alacsonyabb árpont, nem egyenlő rosszabb minőséggel, sőt! Mindezt bizonyítja, hogy az elmúlt hetekben két internetes portálon is az albertirsai üzemből kikerülő vizet választottak a legfinomabbnak. Minőségirányítási tanúsítványaink mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres, szigorú auditjainak. Mára több nemzetközi láncnak már külföldre is gyártanak szomjoltókat; így mondhatni, hogy a magyar vizek és üdítőitalok nagykövetei több környező országban is - és minden bizonnyal a jövőben Szaúd-Arábiában is. 

MAGYARORSZÁG LEGMODERNEBB ÁSVÁNYVÍZ- ÉS ÜDÍTŐ PALACKOZÓ ÜZEMÉT AVATTA FEL AZ AQUARIUS-AQUA KFT.

A 10 millió eurós beruházással létrehozott csarnokot Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át Albertirsán 2012. október 31-én.

Az Aquarius-Aqua Kft-t 1991-ben alapították, és az albertirsai telephely 2000 óta működik. Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35%-ot.

A menedzsment büszke arra, hogy a magyar tulajdonosi kör azóta is változatlan, és 200 kollégának teremthetett munkahelyet.

Előzmény: trizs77 (39559)
RadiX Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39560

úgy tűnik, legalább 30 éve:

 

Az 1992-től Benedek és Plutzer Kft.-ként jegyzett cég 2005-től működik új néven, miután a hangsúly egyre inkább áttevődött az ásványvíz palackozásra és forgalmazásra. A kitűnő ásványvizet adó albertirsai kúttal rendelkező százszázalékos magyar tulajdonban lévő magyar vállalkozás 2000 óta a legnagyobb élelmiszer-áruház láncok beszállítója. 

Előzmény: trizs77 (39559)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39559

Azt az üzemet, most építették oda vagy :

 - 20 éve ?

 - 25 éve ?

 - 30 éve?

 - vagy régebben ?

 

 

Előzmény: Mézgár (39558)
Mézgár Creative Commons License 2018.04.19 0 1 39558

Nem vagyok szakmabeli, de a vizbazsinak valoszinü kilometerben merhetö kiterjedese van.

Előzmény: SzaSza0909 (39557)
SzaSza0909 Creative Commons License 2018.04.19 0 1 39557

Nem értek hozzá, de intuitíve úgy gondolom, hogy ásványvíz-palackozót alapvetően oda érdemes építeni, ahol a víz feljön a földből (ahol a kút fúrható). Ha az ott van, akkor ott van.

Szerintem a 405-ös felől kellene egy bekötőút az üzem felé.

Előzmény: Mash_bakter (39555)
Samott Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39556

Udv a klubban.

Előzmény: SzaSza0909 (39554)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.19 0 0 39555

az volt a marharépa, aki az önkormányzatnál engedte oda építeni az üzemet!

Nem a 4-es út mellé, nem az elkerülő út mellé, nem a leendő M4-es mellé, nem a 405-ös mellé,

hanem a pusztába, ahol semmi nincs, út se nagyon :(

De legalább van 140 munkahely a városban....

Előzmény: SzaSza0909 (39554)
SzaSza0909 Creative Commons License 2018.04.19 -1 0 39554

"A szakasz megépítésével tehermentesül az átmenő forgalom alól Monor, Monorierdő, Pilis, Albertirsa, Ceglédbercel, Cegléd."

 

Albertirsán az igazán megterhelő átmenő forgalom jelenleg az ásványvízüzem (ami az ország ásványvízfogyasztásának elég jelentős hányadát adja) kamionáradata, ami csak a városon keresztül tud haladni.

Ezeken az M4 semmit sem fog segíteni, ellenben a megyei matricán spórolók is ezentúl a városon keresztül fognak közlekedni, nem a 40 éve meglévő elkerülőn, ami így fizetőssé változik (a meglévő szakaszt bővítik ugye fel M4-re)

Előzmény: Mash_bakter (39541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!