Keresés

Részletes keresés

GAOZHENHU Creative Commons License 2018.03.02 0 0 13381

Esetleg valami értelmeset is hozzászólsz, vagy csak a szokásos, inkognitóból való böfögésre telt?

Előzmény: m-s-m (13380)
m-s-m Creative Commons License 2018.02.27 0 0 13380

Gao itt is legyőzött mindenkit. Is.

Előzmény: tigristomi (13379)
tigristomi Creative Commons License 2018.02.27 0 0 13379

Kezdő vagyok a kungfu témában és csak hobby szinten űzöm. Nem akarok ezzel kapcsolatban kardoskodni.

Ez egy taichi, taichi quan (?) fórum. Hol vannak a fórumból, akik ezzel foglalkoznak? Elmentek thai boxolni? :)

GAOZHENHU Creative Commons License 2018.02.24 0 0 13378

Szia Gao!

 Köszönöm, hogy megszeretnél védeni a csalódástól, ez kedves tőled.

Sajnos, azt én is látom, hogy másokon nehéz segíteni. Az ember jószándékkal segíteni akar a másikon, de ez nehéz. Mármint te rajtam.
De a gesztust értékelem.

 Nem várom ettől a rendszertől sem a megváltást. Két jóga rendszerben már eljutottam oda, hogy láttam, hogy nagy részben nem működik az, amit beharangoztak. 14 és 10 évig csináltam őket. Ami jó, azt megtartottam belőlük, illetve a pozitív emlékeket megtartottam.
 Ez most egy harmadik nagy rendszer, amivel találkoztam, egy 10 évet nyugodt szívvel rászánok erre is, van mit tanulni. Ez még úgy érzem, belefér abba, hogy eljussak oda, hogy lássam, hogy mi az, ami nem műdödik benne. :) Mindent azért nem hiszek el látatlanban, ezen már rég túl vagyok. Na majd kíváncsi leszek, ha ezen a 10 éven is túl leszel és kiderül, hogy már túl vagy a 40 éveden, de még mindig semmit nem tanultál, akkor mit fogsz szólni...

 Jólesik a mozgás, tetszenek a mozdulatok és az ezoterikus része is tetszik, ami kezdő szinten még nem jön annyira elő.