Nagyon jó a guattro, nekem is volt 12( !) evésen vett 4 motion Passatom szinten jó allapotban volt vételkor. 3 évig hajtottam, rengeteg gond volt vele. Mindig vmi.....mindig...jol gondold meg...23 éves autó.
Köszönöm, így képekről tetszetős. Quattro, 1.9,sedan, elég ritka is. Egy picivel van az ára a fájadolm küszöb felett, gondoltam hátha valaki látta már. Amugy persze, nem csodát várok. Inkább japán vonalon mozgolodom, b5 quattrokat néha figyelem a piacon de Audiban nem vagyok otthon.
Ha lelek egy ilyet holnap a bontóban, és szét tudom kapni - és jó a membrán - akkor megoldódik a probléma... Ha meg nem, akkor legfeljebb lefényképezem, hogy tudjam mit keresek.
Itt annyira nem ritka, csak vigyáznak rájuk és keveset bontanak
Van még egy problémám, hátha esetleg ebben is tudsz segíteni.
Távirányítóról nem megy a központi zár. Nem elem (cserélve, párosítva). Kulcssal zárom. Kicsit összetettebb: a vezetői oldalon nem megy az ablakemelő (másikkal kipróbálva), nem megy az elektromos tükörállítás.
Ugyanakkor a másik három ablakot tudom vezérelni. A gomb sem világít. A riasztó visszajelző lámpája viszont igen, ha zárom az ajtót.
Leírások szerint vagy ccm vagy bcm modul a hibás...
A problémát megállapították: PCV szelep membrán szakadt, ki kellene cserélni.
Sehol sem találok egy ábrát, hogy hogyan tudnám ezt megtenni... Elvileg az egész szelepfedelet kellene cserélni, de hát abba is belerakták valahogy a membránt... Az ideg vág szét, mert mindenhol csak TFSI-hez látok leírásokat, ott meg csak egy kupakot kell lepattintani, de az FSI-n olyan, mintha egybe lenne az egész...
sziasztok segitség kellene audi a3 8l központi zár 8lo 862 257 B volt benne és vettem egy 8lo 862 257 E és szeretném hogy a távirányito is nyisson zárjon az alappal nem tudom tanitani pl:gyujtás egy kulcs a másik külsöleg zárás nyitás gomb megnyomásával na ezt nem érzékeli miért lehet?
az oké, de annak a középső csatijában csak a két középső pin van benne!
Innen indult a kolléga problémája is, azzal a különbséggel, hogy Neki előre volt kábelezve a hátsó hangszóró, de -ha jól emléxem- erősítős rádiója volt! :-)
Szia,ha szabad kérdezni hogy oldódót meg a probléma?
Nekem is hasonló a problémám csak a6 4f en.
Leírom azért az en hibámat is hátha tud valaki segíteni.
Az auto egy 2005 decemberi audi a6 4f5 c6 avant quattro, 3.0 tdi motoral,automatta, bmk motorkod,224ps,
Hiba:esp ikon világít a műszerfalon,a konzolon levő esp gomb nem reagál,
Abs működik,
A hibát az után dobta hogy az autó ateset egy nagy szervizen,
A nagyszerviz tartalma:első őszes lengőkar csere,kormanyoszekotö axiál csuklóval együt, csonkálvány,kerékcsapágy, féktárcsa és fékbetét,lengéscsillapító szervo olaj,motor olaj és az őszes szűrő, generátor, aksi,őszes szíj és görgő elől, vizpumpa,hűtőfolyadék, izzitogyertya,egr,pucolva a szívódót és cserélve a két műanyag valami amibe vannak a kis pillangó szelepek,
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
2003-as A8 D3 4.2-es kocsim van. Mólt héten önindítót kellett benne cserélni, ezért trélerrel kellett elvinni szervizbe. A szerelés után megjelent rajta a légrugó rendszer sárga figyelmeztető fénye. A kompresszor kb. egy-másfél éves, rendben van, dolgozik, lift állásba is felemeli az autót. Indításkor egy rövid időre világít a légrugók zöld állása, de ez egy fél perc alatt eltűnik. Olyan, mintha a kompresszor folyamatosan dolgozna, nem szeretném, ha leégne. Mi lehet a gond? A relé ment tönkre? Ki kellene töröltetni a hibakódot? Tudtok tanácsot adni?
Köszi az infót, ötleted esetleg van, hogy honnan tudnám megszerezni hozzá a gyári fejegységét, mert amiket eddig láttam, mindegyiknek ilyen volt a kimenete, én pedig szeretnék bele gyári rádiót.
ha megnézed a rádión a középső csatit (hangszóró) csak a két középső pár PIN van benne, ezek az elsők, az erősítőt és a vonalkimenetet a mini ISO megfelelő lábán (ha minden igaz akkor sárga csati) a 6pólusú szélsőn vezérli.
De láthatóan a Tiedben nincs erősítő és előre van kábelezve a hátsó hangszóró is!
Javaslom egy "kommersz" vagy a gyári fejegység visszaépítését, mert ha ezt a fejegységet szeretnéd, akkor az nem lesz olcsó mutatvány!