Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

krilin 2014.11.26 Creative Commons License 168311

Maximum derékmelegítésre hordanék ilyet. Támasztásra valótól félnék, hogy kidörzsöl vagy akadályoz a mozgásban.

Viszont urológus azóta megvizsgált egy ultrán hangos készülékkel és semmi baja a vesémnek. A vizelet teszt is negatív. Azt mondta elképzelhető, hogy egy kisebb követ mozdított el az intenzív mozgás és amiatt volt a tompa fájdalom, meg az enyhe hematuria.

Előzmény: Lassú Nyíl (168308)
Spenót 2014.11.26 Creative Commons License 168310

Örülök, hogy nem vagy mohó és mára is hagytál a répából :)

Előzmény: Lassú Nyíl (168309)
Lassú Nyíl 2014.11.26 Creative Commons License 168309

Neeem, kispajtás... ez a futóbolondok fő ruma.

Előzmény: amatőr (168304)
Lassú Nyíl 2014.11.26 Creative Commons License 168308

Lehet, hogy a belevágtatós edzéseidhez jó lenne valami széles deréktámasztó öv...

 

Nem is írok ide többet... ezt lássam meg, adok én neked :-)

Előzmény: krilin (168305)
Lassú Nyíl 2014.11.26 Creative Commons License 168307

Ha magának tréfadolog egy tetemes dupla üvegajtó alatt eltemetődni :-)

Előzmény: Spenót (168303)
rrroka 2014.11.26 Creative Commons License 168306

hát semmi logikus okot nem tudok kitalálni, de akkor inkább ne futópadon fuss. :)

Előzmény: Roger Preed (168301)
krilin 2014.11.25 Creative Commons License 168305

Nem is írok ide többet ha ezt hangoztatod hogy rám nem kell figyelni :))

Egyébként én is jó példa lennék. Amikor a derekam nyáron elkezdett velem csipkelődni, én folytattam tovább a Wizzair-re készülődést, nem tudtam elengedni. Bár az igaz, hogy ha az MRI mutatott volna valami gebaszt, akkor biztos leálltam volna.

Előzmény: Lassú Nyíl (168302)
amatőr 2014.11.25 Creative Commons License 168304

Hahó, ez itt a futók fóruma?

Spenót 2014.11.25 Creative Commons License 168303

Látom, a mai reggeli tripla adag tréfarépa volt :)

Előzmény: Lassú Nyíl (168302)
Lassú Nyíl 2014.11.25 Creative Commons License 168302

Nehéz kérdések ezek a fantom (vagy nem is annyira fan, Tom!) fájdalmak... amiknek az okát az ember nem tudja biztosan (mert pl nem dőlt rá egy 1oo kilós üvegajtó:-D), és sokszor nem lehet tudni, hogy mivel tesz több kárt: ha leáll és kipihegi, vagy tovább hajtja a batárt, csak kicsit óvatosabban, megtámogatva az ügy kezelését (pl ráerősítéssel, esetleg  - nehéz feladatok végzése közben -  erre szolgáló eszközzel is). Sajnos, orvos sincs mindig kéznél lábnál a megfelelő eloszlásban... és e tekintetben is a helyzet csak tokozódik :-((( Ezért kell az embernek figyelni magára (khm: nem Önre, de ezeket nem is kifejezetten Önnek mondom:-))) és az előző tapasztalatok birtokában megpróbálni jól dönteni... Szóval, nem egyszer, ű... :-)

Előzmény: krilin (168296)
Roger Preed 2014.11.25 Creative Commons License 168301

Igen, kb ugyanaz a tempó, de az átlag bpm (hasonló időtávon) jóval magasabb.

Előzmény: rrroka (168279)
Spenót 2014.11.24 Creative Commons License 168300

A ChiRunning szerint: No pain - No pain 😃

Előzmény: Lassú Nyíl (168295)
Pinyo 2014.11.24 Creative Commons License 168299

Tavaly még megvertem a fogaskerekű előzésben de idén gyorsult. 3:02-es km felmérőt futott nemrég. Miközben én a négy perccel küszködöm.

Előzmény: krilin (168298)
krilin 2014.11.24 Creative Commons License 168298

Egy héten belül visszaveszi az eddigi csúcstartó szerintem :)

Azóta mondta valaki, hogy elég jó tájfutó, és hogy könnyen lehet, hogy nem fullra futotta. Plusz egy szegmens neki is volt előtte. Bár az ki tudja mennyit vett ki.

Előzmény: Pinyo (168297)
Pinyo 2014.11.24 Creative Commons License 168297

Kár, pedig olyan szép menet volt. De valahol biztos megérte. 8% emelkedőn 4:20/km átlaggal felsprintelni szép teljesítmény.

Tervezem, hogy visszalátogatok rá én is, de úgy, hogy nem futok előtte közvetlenül egy hasonló fullos emelkedőt.

Előzmény: krilin (168296)
krilin 2014.11.24 Creative Commons License 168296

Nekem valami más lesz mert képes vagyok világos vizeletet produkálni.

De azért a héten csináltatok egy labort, mert valamit mintha láttam volna, és mert a derekam is egy kicsit aggasztóbb helyen fáj tompán. Lehet, hogy csak egy mély hátizom húzódott meg vagy a haránt hasizom hátsó része.

 

Az enyhe fájdalom kiváltó oka egyébként egy 4 perces 'hegyi időfutam' (egy strava szegmens), amit egy 20 perces bemelegítés előzött meg. (amiben voltak repülők, nem durr bele volt :)).

 

De úszás közben is éreztem már ezt egy-egy erősebb mozdulatnál. Emiatt az izomhúzódás felé hajlok.

De ettől még sajnos lehet urológiai eredetű. Úgyhogy a héten doki, hogy kiderüljön mi a szitu.

Előzmény: Lassú Nyíl (168281)
Lassú Nyíl 2014.11.24 Creative Commons License 168295

No pain no gain - dzsaszt en impótönt szájn... :-)

Előzmény: rufusss (168293)
Lassú Nyíl 2014.11.24 Creative Commons License 168294

Akkor mégsem te lehetsz, akire gondoltam... a túrasízés nem tartozik a fí-csőreim közé :-)

Előzmény: rufusss (168289)
rufusss 2014.11.24 Creative Commons License 168293

Nekem oldalt szokott fájni a térdszalagom (?) ha jóval hosszabbat futok terepen, mint a szokásos. 1-2 nap után nálam is elmúlik. Tegnap már futás közben előjött, de mostanra enyhült. No pain no gain gondolom :)

 

Dehidratációtól meg simán fájhat a fejed, főleg mert hidegebb időben sokan keveset isznak. Hosszabb futás után 1-2 órával jön elő nekem, ha nem ittam eleget, ilyenkor leerőltetek 1-2 liter vizet/gyümölcsteát és lassan elmúlik.

Előzmény: Alg (168291)
rufusss 2014.11.24 Creative Commons License 168292

Hosszanti szerintem nincs, a héten meg megpróbálok eljutni dokihoz.

Előzmény: Bozótkutya (168290)
Alg 2014.11.24 Creative Commons License 168291

Én szombaton voltam Normafán úgy hogy vittem futózsákban magammal váltóruhát... de ha mínuszok lesznek, nem fog működni, két polár+egy vékony nadrágnál több nem fér a 10l-be... A Városligetben meg nem sok kedvem van hétvégén napközben hosszúfutni - lehet megnézem a Rákos-patakot.

 

Más: Szombaton futás után elkezdett furán fájni-zsibbadni a bal térdhajlatom, hátul. Este egy rossz mozdulat után szinte ráállni sem tudtam, reggelre viszont semmi baja nem volt. Utoljára tinédzser koromban volt ilyen gyakran, azt ráfogtam a növésre :) Van valakinek ötlete, mi lehet ez?

 

Illetve arra, miért fáj néha a fejem megerőltető edzés után (hosszú (hegyi)futás, 50k túra...)? Dehidratáció?

Előzmény: Spenót (168288)
Bozótkutya 2014.11.24 Creative Commons License 168290

Hosszanti boltozat süllyedésed is van vagy csak a haránt? Nem oly biztos, hogy kell az a stabil, én is dokit javasolnék aki megnézi a lábad. 

 

(nekem is van némi harántsüllyedésem, csini cipőben fáj is a talppárnáknál rendesen, de nem hordok csinit :)

Előzmény: rufusss (168282)
rufusss 2014.11.24 Creative Commons License 168289

Ha turasizel akkor lehet hogy futottunk mar egyutt :) 

Betetre en is gondoltam, jo labdokit tudna ajanlani valaki?

Előzmény: Lassú Nyíl (168287)
Spenót 2014.11.23 Creative Commons License 168288

Esős témában teljesen igazad van, de ki lehet terjeszteni ezt a hidegre is. Ma Zalaegerszegen futottam. Az asszony kitett az erdőben, hogy fussak haza a rokonaihoz, amíg ő a többi rokonait látogatja meg. 

A lábam már szinte rendben van, de egy kicsit még feszülget, emiatt óvatosan futok. Egy lejtőn jutott eszembe, hogy jó nagy slamasztikában lennék, ha az erdőben elhagyná magát a lábam. Futni jó volt az idő, de földön fetrengeni vagy hazasántikálni már nem. Nem is kellett 😃

Előzmény: Elm (168285)
Lassú Nyíl 2014.11.23 Creative Commons License 168287

Lehet, hogy neked nem is kipárnázott cipő kell, hanem harántemelőt (vagy komplett betét) kell használni. Ha összedőlt a boltozatod, akkor azt kell kitámasztani. Én a helyedben szépen elmennék egy orthológushoz, és kikérdezném orvostudományból. Amíg pedig dokihoz jutnék, kipróbálnék egy odagumizható / öntapadós harántemelőt... viszont előbb a gyulladásnak kell megszűnnie... (nagy levegő) pihentetéssel + kencével + ficével + nádihegedűvel + tájmasszázzsal... Tudom, nehéz :-(

Egyébként te vagy az a ru-fuss, akivel annó futottam is néha apján?

Előzmény: rufusss (168284)
gyuszmó2 2014.11.23 Creative Commons License 168286

Köszi 

Előzmény: Elm (168285)
Elm 2014.11.23 Creative Commons License 168285

Ha doortodoor futsz, akkor az eső nem számít semmit, éppen csak annyi kell, hogy ne ázzál direktben. Még hidegben is, szóval egy vékonyka dekás kabát van nálam ilyenkor, ami egyáltalán nem vízálló, de éppen egyensúlyban tartja a meleget. Belülről az izzadás miatt úgyis ázol, csak ne fújjon át a szél. 

A szabály annyi, hogy amíg mozogsz addig nincs gond. Ha meg kell állnod, akkor van baj. Úgyhogy esti futáshoz, otthonról otthonig nem kell semmi különös esőben sem. Ne fázz át, vagy csak a végére, akkor úgyis jóhet a meleg fürdő.

Előzmény: gyuszmó2 (168273)
rufusss 2014.11.23 Creative Commons License 168284

Anno amikor vettem, az egyik futóboltban egy párnán kellett szaladgálni, és az alapján neutrálist ajánlottak, a másikban meg a kamerás-futópados módszer szerint stabilat. Végül nekik hittem, stabilat vettem és sokáig nem is fájt sehol. Most viszont stabil cipőben nem találok olyat, ami elég párnázott lenne elöl ahhoz, hogy ne érezzem benne a fájdalmat, ezért kézegetem már a neutrálist is :(

Előzmény: sogormail (168283)
sogormail 2014.11.23 Creative Commons License 168283

Felveszed a cipot es meg kell nezni kameras futopadon. Ott egyertelmuen latszik a kikockazott felvetelen, lassitason, hogy mennyire billen ki a labfejed. 

Szerintem ezt senki nem tudja megmondani forumrol, hogy neked az jo vagy sem.

 

Nalam pl. nagy kulonbseg volt a stabil es neutralis cipo kozott es a neutralis a megfelelo. A stabil gyepalta a terdem is.. de itt sem mindegy mennyire eros a tamasza a stabil ciponek es parnazottsagban sem egyformak a neutralisak.

Előzmény: rufusss (168282)
rufusss 2014.11.23 Creative Commons License 168282

Sziasztok! Úgy néz ki metatarsalgia szerű problémám van, a talppárnám fáj főleg aszfalton futásnál, de mostanában már sima cipőben is állandóan érzem. Harátsüllyedésem is van, ezért stabil cipőben futok (saucony guide 6). Próbálgattam futócipőket, hátha találok olyat, aminek elöl is jó a csillapítása, egyelőre a nike pegasus a legkényelmesebb, viszont az neutrális cipő, félek, hogy még jobban hazavágná a lábam... A nike structure-t pl, ami stabil, már ugyanolyan keménynek érzem elöl, mint a mostani cipőmet.

 

Szóval merjek neutrális cipőt venni, vagy tényleg nagy a különbség, és nem tenne jót?