Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mrpet Creative Commons License 2016.08.29 0 0 95549

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Bekotottem egy erősítőt az automba,  mindent szakszerűen az előirásoknak megfelelően csináltam,  de az erősítő nem kapcsol be.  Próba lámpával ellenőriztem,  van pozitiv és  van test is. A remote szálat is elhuztam a radiótól.  Mivel kezdjem a hiba feltárást?  Mit érdemes ellenőrizni,  és  mely pontokon érdemes mérni. Köszönöm szépen előre is a segítséget.  Üdv : Petya 

Mr. Cool Creative Commons License 2016.08.29 0 0 95548

Kösd össze a Pioneer kötegéből kilógó sárga/fekete vezetéket azzal a vezetékkel, ami a kihangosítóból a B Blaupunkt ISO "A" csatlakozójának 2-es kapcsára megy, és menni fog a némítás.

Előzmény: TestamentDNR (95547)
TestamentDNR Creative Commons License 2016.08.28 0 0 95547

Sziasztok!

 

Új vagyok a témában és segítséget szeretnék kérni.

Adott egy '99-es Volvo V40-es, amit nemrég vettem.

Található benne elől az A-oszlop tövében 1-1 hangszóró, az első ajtókban 1-1, a C-oszlopban 1-1, és van benne gyárilag egy mélynyomó is a csomagtartó jobb oldalában.

Van benne egy Blaupunkt mp36 John Deere fejegység. Cd-vel még nem próbáltam ki, de a rádiót hallgatva feltűnt, hogy a hangminőség elég gyenge, nem igazán van mély, pedig a fejegység beállításában fel van tekerve maxra.

 

Sejtésem szerint (persze lehet, hogy tévedek) ez nem egy hűde fejegység. Van az előző autómból egy Pioneer MVH-1400UB fejegységem, ami usb-t tud kezelni, MOSFET erősítős, és anno mikor beraktam, akkor a Ford Focus MK1-esem gyári hangszóróin keresztül számomra elég jó hangminőséget produkált, telt mélyekkel (egy MNC-vel vettem a kocsit, azután felüdülés volt).

 

Node - és itt jön a csavar a történetben - van egy Nokia CK-7W bluetooth kihangosító szett is az autóban, ami valahogy össze van kötve ezzel a Blaupunkt fejegységgel. Tök jól működik az egész, ha jön egy bejövő hívás, lehalkítja a rádiót, kiírja, hogy PHONE, beszélek, lerakom, visszahangosítja a rádiót. Viszont rákeresve semmi ilyen utalást nem találtam ennél a fejegységnél Google-ben arra, hogy tudna ilyen funkciót.

 

- Kérdés, hogy ezt vajon tudja a Pioneer is?
- Vagy van valami kritérium ehhez a dologhoz?
- Nekiálljak barkácsolni?
- Jó a sejtésem, hogy ez a Blaupunkt nem túl acélos zenehallgatásra, vagy a Volvo hangszórói szarok?

Szeretek zenét hallgatni, de jó ez a kihangosító funkció nagyon. Hasznos, biztonságos.

Avagy esetleg van e valami megfizethető fejegység, ami jó minőségű, usb-s, és tudja ezt?

 

Tudom, az lenne a legegyszerűbb ha fognám, kicserélném a kettőt, és kiderülne, hogy mi a helyzet, de egyelőre még kiszedőm sincs a Blaupunkthoz, és tönkretenni sem akarom a dolgokat. :)

Nagyon köszönöm, ha valaki segít eligazodni ebben a rébuszban. :)

Blaupunkt mp36 john deere - http://www.blaupunkt.com/fileadmin/user_upload/Service/SERVICEDOKU_ZIEL/BA/SK/7646775310001_BA_SK.pdf
Pioneer mvh-1400ub - http://www.pioneer-car.eu/eur/products/mvh-1400ub
Nokia CK-7W - http://www.bevicom.hu/leirasok/ck7w.pdf

Mr. Cool Creative Commons License 2016.08.09 0 0 95546
Hörr! Hörr! Kalóz vagyok! Creative Commons License 2016.08.08 0 0 95545

Sziasztok!

 

Tudtok nekem ajánlani minőségi két dines fejegységet? Egy gyári erősítős Bose rendszert hajtana (semmi extrára nem kell gondolni, pici erősítő, négy hangszóró, pici mély az ülés mögött + a magas sugárzók.

Két funkciót kellene tudnia a tiszta hang mellett: SD káryáról játszik zenét és ha beülök, magától kapcsolódik a telefonhoz a kihangosítás céljából. Átlátható kijelző előny.

Nem akarok toronyórát lánccal, jó használtan is, 50 ezer környékig szánnék rá összeget.

 

Előre is köszönöm! 

kekejózsi Creative Commons License 2016.08.08 0 0 95544

Üdv, Mindenkinek! Érdekelne aktív mélynyomó ülés alá. 

szbazsi Creative Commons License 2016.08.06 0 0 95543

Sziasztok! Egy Skoda Fabia I autónk van, abban jelentkezett hiba. Korábban a mély tartomány érdekesen szólt, kicsit torzított. A gyári kazettás rádió van benne (szerintem gyengus az erősítője?), soha senki sem nyúlt hozzá. Aztán néhány napja csak a bal felső hangszóró szól. Volt egy nagyobb zuhé, nem tudom, lehet-e köze a dologhoz. Illetve pár hete ki kellett cserélni a bal visszapillantót, amihez ki kellett szedni a bal felső hangszórót. Ennek során nem sérült, a helyére ment vissza. És utána változatlanul szólt mindegyik hangszóró, az említett torzítással. Találkozott már hasonló hibával valaki? Köszönöm!

Mr. Cool Creative Commons License 2016.08.03 0 0 95542

Szia,

Elkelt már. Köszönöm az érdeklődést.

Előzmény: mandras81 (95541)
mandras81 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 95541

Mr. Cool!

 

Írtam mail-t is, de a biztonság kedvéért ide is beírok, hátha már nem él az a címed: érdekelne a Pio. Ha megvan még, írj kérlek egy mail-t a mandras81 kukac gmail pont com-ra.

 

Köszi!

 

 

Előzmény: Mr. Cool (95457)
Khesa Creative Commons License 2016.07.29 0 0 95540

Sziasztok!A egy autóban van Aux csatlakozó,akkor egy pendrive-ot is rá tudok kötni ha van átalakító csatlakozó,amin van usb?

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.28 0 0 95539

Sziasztok,

 

Szükségem lenne egy kis segítségre.

A típus megjelenése óta van egy Pio 170ui fejegységem, a napokban áttértem pendriveról ipodra, minden rendben működött, de ma utazás közben nagyobb hangerővel hallgattam és elkezdett hátul (a láda) búgni: mintha kihúztam volna az rca csatlakozókat.

Onnantól lényegtelen, hogy módosítok a hangerőn vagy épp átváltok rádióra, a beltéri hangszórók rendben teszik tovább a dolgukat, de a "hátulja" fix hangerőn búg, mintha megszűnt volna a jelforrása.

Előlap le-fel és adott hangerőig (kb. 30-ig) ismét, gyakorlatilag azonnal kívállóan működik, de ha tovább emelem bumm: hátul újra hangosan búg. 

Minden beállítást átrágtam, variáltam, benéztem a csomiba, rca-k a helyükön. Az erősítő egy Mac mpx 4500. 

 

A hibaleírás alapján első körben mire következtetnétek? Fejegység vagy erősítő probléma lehet?

 

Köszi

FeZ_ Creative Commons License 2016.07.25 0 0 95538

Nem fog működni vele simán. Kell hozzá egy interface. Körül kell nézni a neten, hogy milyenek vannak hozzá, a 307-est fejből nem tudom.

Előzmény: kaszak93 (95537)
kaszak93 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 95537

Sziasztok van egy gyári peugeot 307-es fejegységem (rd4 tipusu) szeretném lecserélni egy pioneerre, de a kormánytávirányító miatt nem mertem még. A kérdésem az lenne, hogy ha lecserélem a fejegységet akkor működni fog a kormánytávirányítóm és ha nem akkor mi kellene hozzá hogy működjön?

A válaszokat előre is köszönöm szépen!

feribacsi Creative Commons License 2016.07.20 0 0 95536

Ha már így pörög, mindjárt egy fejegységet ajánlhatnátok :)

feribacsi Creative Commons License 2016.07.20 0 0 95535

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valami 16 -os komponens szettet?

2 utas érdekelne!

Van valami favorit?

Inkább minőség!

Köszönöm!

mgabsi Creative Commons License 2016.07.20 0 0 95534

Sziasztok,

Megane 2005 gyári CD-s rádiómra ki lehet varázsolni egy AUX bemenetet?

Köszönöm!

balazs84v Creative Commons License 2016.07.12 0 0 95533

Hopp, erről alaposan lemaradtam. :( Ha legközelebb jössz, és tudnál dobni lszi egy üzenetet a hetven-930-hatvankilenc-95 számra, akkor meg tudjuk beszélni

Előzmény: s4tch (95532)
s4tch Creative Commons License 2016.07.06 0 0 95532

hétvégén megyek pestre. ha adsz egy elérhetőséget, összefuthatunk.

Előzmény: balazs84v (95531)
balazs84v Creative Commons License 2016.07.01 0 0 95531

Kormánytáv: továbbra sem találok megfelelő speckót, de még bizakodok, hogy előbb-utóbb belefutok valamibe. Ha az tényleg úgy van, hogy a pioneer, sony, stb nagy márkáknál megoldható a kormánytáv egy hagyományos fejegységben, akkor továbbra is azt mondom hogy nem lehetetlen a dolog. Tegyük fel hogy a pioneer fej bluetooth-t is tud. Én merem feltételezni, hogy simán váltogatsz számot ilyen esetben, a telefonodon, a kormányról. Innentől már csak egy lépés lehetne, hogy a bluetoothos erősítőbe is be lehessen dugni a kormánytávot. Csodálkozom is rajta, hogy ennyire egyedül vagyok ezekkel az igényekkel, senki más nem akarja elkerülni a karácsonyfa kinézetet az autójában, a jó (jobb) hangzás érdekében? :D (persze akinek nincs pénze gyári 800ezer forintos hifire...)

 

Nagyon szívesen megnézném, meghallgatnám az autódat, ha pesten jársz! :)

Előzmény: s4tch (95528)
ffookkaa Creative Commons License 2016.06.30 0 0 95530

Sziasztok,

 

Pár oldalt visszaolvasva arra jutottam, mielőtt bármit is lépnék, kérdezek, informálódok, meghallgatom azok véleményét kik vagy e téma körül élik szinte minden napjaikat, vagy hobbi szinten eléggé elmélyültek ebben a témában.

 

Nos, a helyzet, hogy szeretnék a körülményekhez képest élvezhető zenét a kocsiba (Dacia Lodgy). Gondolom a gyári rádió/mp3 lejátszó kombó és a gyári hangszóró párosításon szinte csak javítani lehet. A komplett megvalósításra 200eFt-nál többet nem szeretnék költeni, max 250, de az már tényleg a legvége lenne! Mi lenne, mi lehetne a legjobb megvalósítás. A kocsiban elöl lent, s hátul is lent vannak a gyári hangszórók. Elsődleges információk szerint 165mm-es hangszórók vannak a kocsiban.

 

Nyilván itt ebből nem HIfi-t lehet kihozni, de azért jó lenne, ha élmény lenne zenét hallgatni a kocsiban.

 

Olvastam itt nálatok, hogy a beépítés milyensége igen nagy jelentőséggel bír, akár privátban is szívesen veszem az ajánlásokat, kit, kivel lenne érdemes ezt a keretet elkölteni, hogy az eredmény megelégedettség legyen, s ne fejcsóválás.

 

A kocsiba amúgy 2 DIN-es egységnek van hely!

 

Köszönöm

Hajma Creative Commons License 2016.06.30 0 0 95529

Sziasztok , tanácsot szeretnék kérni. 

Van az autómban egy CASKA fejegység. A rádió a beállított adókról folyamatosan elmászkál (AF kikapcsolva), néha újraprogramozza magát, vagy folyamatosan keresgél.

Mi lehet az oka ? 

Elöre is köszi a tanácsokat.

s4tch Creative Commons License 2016.06.30 0 0 95528

- kormánytáv: tudtommal ezek úgy működnek, hogy a kormányon lévő gombhalmazból kimegy egy szem vezeték, az csatlakozik a fejhez. a gombok különböző feszültség-változásokat indítanak el ebben az egy szem vezetékben. nem tudom a konkrét számokat, ennek dokumentációban talán utána lehetne nézni, illetve ki lehetne mérni a konkrét autót. mittudomén, mondjuk van egy állandó 5v-os feszültség a vezetékben. ha megnyomod a hangerő le gombot, akkor a fesz csökken mondjuk fél voltot, ebből a fej tudja, hogy hangerőt kell csökkentenie. ha meg a forrásváltást nyomod meg, akkor a feszültség emelkedik másfél voltot, stb. ezt viszonylag könnyű fordítani más-más feszültség-értékekre, tehát az egy belátható feladvány, hogy a honda fesz-értékeit a pioneer, alpine, kenwood, sony (stb) fejek egyedi "kapcsolótáblájához" igazítsa az ember egy közdarab segítségével. viszont ahhoz, hogy ebből a2dp (vagy valamelyik más bluetooth) szabványnak megfelelő, bluetooth egységek által értelmezhető infó legyen, azt nem tudom, hogy lehet megoldani. eleve a bt vezeték nélküli, tehát a feszültségváltozásokat kellene bt-n kommunikálható parancsokká alakítani... tényleg sok szerencsét a keresgéléshez. szerintem a balaton felvidéki rizlinget hugyozó unikornist keresed.

 

- hangzás: a gyári hangszórók tényleg nem szarok, azokat cserélném utoljára. az autó akusztikája sem rossz, ahhoz még hozzá se nyúltunk, nincs szigetelés, nincs zajcsillapítás, és már így is vállalható a hangzás. a gyári fej hangját hallod leginkább, annak nagyon gyenge az erősítője, annál többet tudnak a hangszórók. egyébként alapvetően rockot hallgatok, és nehéz volt megbékélni azzal, hogy a kedvenc lemezeim egy része klassz rendszereken is egyszerűen bűn rosszul szól, abból kifolyólag, hogy a stúdiómunkára szánt pénzt a metálosok elköltötték puma cipőre, hajfestékre és alkoholra, narkotikumokra. de tény, a gyári fej erősítője kaki.

 

- nem tudom, hol laksz; én gyöngyösön, illetve néha járok pesten, ha gondolod, összefuthatunk. nálam úgy néz ki a rendszer, hogy a gyári fej teljesen funkcióját veszítette, egyedül a klímavezérlés miatt hagytam meg. a lánc három csatornás, és valahogy így néz ki: fej - aktív váltó - négy csatornás erősítő - első szett, illetve fej - kétcsatis erősítő - mélyláda. nem egy drága lánc, nem kifogástalan, sőt, rengeteg hibája van, de szerethető, hallgatható, és nekem autóba ennyi bőven elég.

Előzmény: balazs84v (95527)
balazs84v Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95527

Nagyon köszi a segítséget, igen, egy 2005ös accordról van szó.

Ezt a tárolórekesz adaptert megtaláltam, képzeletben meghagytam utolsó lehetőségnek! :)

 

Úgy néz ki nehéz fába vágom a fejszémet, mindenesetre még nem adom fel, úgysem sürgős. Sima bluetoothos erősítőt közben találtam többet is, de ahogy írod is, kérdéses a hangja. 

A kormányról vezérlés lesz mindenképp a szűk keresztmetszet, úgy néz ki. Az tiszta sor, hogy a default kijövő jel a gyári fejegységen kívül semmivel nem lesz kompatibilis, viszont már az nagy segítség amit írsz, hogy vannak programozható átalakítók, legalább ezen el tudok indulni a kutatásban. 

 

És igen, nem rettenetes a gyári hang, sok rosszabbat is hallottam már, azonban ha ez egy elfogadható autós hangzásnak számít autóhifis körökben, akkor lehet túl sokat gondolok bele a dologba, és egy forintot sem érdemes költenem. 

Téged nem zavart a középtartomány komplett hiánya, főleg autópálya zaj mellett? Olyankor a legzavaróbb számomra - az a hangerő ami városban még kellemes, abból autópályán két dolog marad: sok cincogás, és némi dinamikátlan brummogás. Jó példa a gitár, vagy énekhang - fel kell csavarni hozzá jócskán a hangerőt, hogy hallani lehessen, ezzel együtt viszont bántóan sok lesz a magas. A gyári EQ-t meg hagyjuk :)

Te cseréltél hangszórókat is, vagy csak átdugtad a gyárit az új fejbe?

Előzmény: s4tch (95526)
s4tch Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95526

pár random gondolat:

- ha jól értem, neked egy bluetooth dac kéne, nem holmi 1V-os fityfasz rca kimenettel, ami ráadásul fel van szerelve autós távvezérelhetőséggel is - ilyet még nem láttam. viszont léteznek normális fejegységek, amik tudnak ilyen funkciót, és normális kimenetük van.

- kipuskáztam a hozzászólásaidból, hogy '05 accordod van. nekem is, és hasonló cipőben jártam, mint te: meg akartam tartani a gyári kinézetet, úgy, hogy a mai praktikumhoz igazítom a használatot. nem ment. ehelyett feladtam a váltó előtti pakolórekeszt, és oda került be egy 2 din-es fejegység, ami tud mindent. valahogy így néz ki.

- visszatérve a problémádra, ha ragaszkodsz a gyári kinézethez, akkor esetleg keress egy bluetooth-os erősítőt. ilyenek léteznek, pl. itt van egy kenwood, de a hangjáról semmit nem tudok. kormánytávot nem fogsz tudni rá csatlakoztatni, viszont van saját távirányítója. ismétlem, a hangminősége egy ilyen megoldásnak kérdéses.

- annyira azért nem rettenetes a honda gyári rendszere, hogy egy random bluetooth alapú rendszer sokkal jobban szóljon. a fejegység gyengécske, de a hangszórók és maga az autó akusztikája egyáltalán nem rossz. 

- ha elsősorban a bluetooth kell, ehhez az autóhoz lehet kapni a gyári rádióhoz kapcsolódó, bt egységeket, pl. ilyet. ezzel megmarad a gyári fej, kapsz bt átvitelt, olcsón és hatékonyan átalakítottad a gyári rendszered, hurrá.

- a kormánytáv az accordnál nálam még nem megoldott: kenwood rádió és ezen generációs accord közé nem gyártanak adaptert, univerzális, programozható adaptert kell venni, ez is bonyolítja a felállást. megoldható, előbb-utóbb én is veszek egy ilyet, gyártanak is belőle itthon, de egy normális programozható adapter nem 2-3 ezer ft.

- a telefonok fejegységhez való csatlakoztatása megoldható kábellel, ami jobb, mint a bluetooth. stabil, vezetékes a kapcsolat, nincs minőségveszteség, és a fej eközben tölti is a telefont.

- írsz ilyet: "a kormányról a kütyübe érkező jel át legyen fordítva a szabványnak megfelelő pl. "next track" parancsra, akkor a telefon szépen átvált a következő számra. Nézz meg pl. egy JBL Flip bluetooth hangszórót, ahol vannak alapvető gombok magán a hangszórón" - a kormánytávok viszont nem szabvány alapján épülnek, ezért a képzeletbeli kütyüdnek a távirányítók jelét programozható módon kellene tudni tolmácsolni. sok szerencsét a keresgéléshez.

 

alapvetően nem teljesen irreális, amit szeretnél, de számos sebből vérzik az elképzelés. ez a bluetooth + kormánytáv eleve nem kis feladvány, plusz a bt eszközök kimenete sem jellemzően autóhoz van kitalálva. alapvetően nincs hozzá eszköz, és vélhetően gyenge lenne a minőség. mondom, én feláldoztam a gyári tárolórekeszt a fejegység kedvéért, és nem bántam meg. gyártanak bluetoothos, sőt, aptx-képes fejegységeket is, amikkel ugyan sérülne a gyári kinézet, de funkcióban mindent megkapnál, amit szeretnél.

Előzmény: balazs84v (95521)
balazs84v Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95525

Tiszta sor amit írsz, azonban még a tömörített formátum bluetoothon átküldve egy normális cuccra is képest sokkal-sokkal jobban szólni mint a gyári, az én esetemben biztosan. :) 

Előzmény: Mr. Cool (95524)
Mr. Cool Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95524

Ezt tiszta. Amúgy meg te tudod, bár szerintem az összes kívánalmad nem fog teljesülni. Meg nem is igazán értem, minek kigyomlálni a gyári cuccot, ha úgyis tömörített sz@rt fogsz BT-n tolni rá, tehát már ott bukik a dinamika, nem csak a fej lesz a gyenge láncszem. Mondjuk én a mai napig 9590-es Kenwood-okat használok gyári CD-kkel, azokban az autóimban, ahol számít a hangzás.

Előzmény: balazs84v (95523)
balazs84v Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95523

Némileg ellenkeznék ezzel, kétirányú a kommunikáció, azaz ha megoldható hogy a kormányról a kütyübe érkező jel át legyen fordítva a szabványnak megfelelő pl. "next track" parancsra, akkor a telefon szépen átvált a következő számra. Nézz meg pl. egy JBL Flip bluetooth hangszórót, ahol vannak alapvető gombok magán a hangszórón. 

Az aux-in megoldás, illetve az egyéb elterjedt, CD-váltó csatlakozójára tehető bluetooth cuccok nem jók, hiszen ezek a meglévő fejegységre kapcsolódnak mind, a cél, hogy az ki legyen iktatva a körből, és legyen helyette egy rendes erősítő az autóban, ami elfogadható dinamikával meg tudja szólaltatni az eddigra már kicserélt gyári hangszórókat az autóban. 

Előzmény: Mr. Cool (95522)
Mr. Cool Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95522

Ha a telefonodról megy a zene, azt kellene a kormányról vezérelni, nem az átjátszó kütyüt... Na, ez nem fog menni. Aux-In-re csatlakoztatható kütyü meg lehet ez, filléres ára ellenére teljesen jól működik, sőt, még kihangosítónak is használható, ha a mikrofonja elérhető távolságban van, tehát nem a kesztűtartóban.

http://www.ebay.de/itm/281651151260?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Előzmény: balazs84v (95521)
balazs84v Creative Commons License 2016.06.29 0 0 95521

Sziasztok,

 

Új vagyok a témában, és a google egyelőre nem segített, gondoltam megkérdezlek benneteket, hátha van erre jó megoldás. Az a szitu, hogy lassacskán eljönne a gyári hifi cseréjének az ideje, azonban van pár hülyeségem, amiből nem tudok engedni - az autó gyári kinézetének maradnia kell úgy, ahogy most van, azaz úgy kellene megoldani a dolgot, hogy a középkonzol végeredményben érintetlen marad. 

 

Ahogy elképzelem a dolgot:

- a fejegység kijelző része lényegében a telefonom, ami egyébként is fel van pattintva menet közben a műszerfalra

- a zene a telefonon van, és a telefon küldené bluetooth-on egy remélhetőleg apró méretű kis kütyünek, ami elfér simán pl. a kesztyűtartóban

- ennek az apró kütyünek amit tudnia kellene, hogy rendelkezik a szabvány autós csatlakozókkal, esetleg rá tudom kötni a kormányra, hogy onnan lehessen vezérelni hangerőt és számléptetést. Erősítőnek nem kell benne lennie semekkorának sem, hiszen a vonalkimeneteken menne tovább a hang egy rendes autós erősítőbe

 

Technikailag ez manapság több mint lehetséges, kérdés hogy gyártanak -e ilyet?

ffookkaa Creative Commons License 2016.06.28 0 0 95520

Sziasztok,

 

Pár oldalt visszaolvasva arra jutottam, mielőtt bármit is lépnék, kérdezek, informálódok, meghallgatom azok véleményét kik vagy e téma körül élik szinte minden napjaikat, vagy hobbi szinten eléggé elmélyültek ebben a témában.

 

Nos, a helyzet, hogy szeretnék a körülményekhez képest élvezhető zenét a kocsiba (Dacia Lodgy). Gondolom a gyári rádió/mp3 lejátszó kombó és a gyári hangszóró párosításon szinte csak javítani lehet. A komplett megvalósításra 200eFt-nál többet nem szeretnék költeni, max 250, de az már tényleg a legvége lenne! Mi lenne, mi lehetne a legjobb megvalósítás. A kocsiban elöl lent, s hátul is lent vannak a gyári hangszórók. Elsődleges információk szerint 165mm-es hangszórók vannak a kocsiban.

 

Nyilván itt ebből nem HIfi-t lehet kihozni, de azért jó lenne, ha élmény lenne zenét hallgatni a kocsiban.

 

Olvastam itt nálatok, hogy a beépítés milyensége igen nagy jelentőséggel bír, akár privátban is szívesen veszem az ajánlásokat, kit, kivel lenne érdemes ezt a keretet elkölteni, hogy az eredmény megelégedettség legyen, s ne fejcsóválás.

 

A kocsiba amúgy 2 DIN-es egységnek van hely!

 

Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!