Pedig nem bonyolult, nálam is ugyanez volt. A bent lévő kábelek a korai köteg csatlakozói, a kocka meg a későbbi, de nem pont a kis-nagylámpás váltásnál cseréltek, hanem 88/04-nél, amikor egy finomhangolás volt.
A barna kábel a szemes sarun a hangszórók negatív vezetéke, ahogy Tzl is írta.
A két sárga a kerek fehér csatlakozóban a balos, a két kék a jobbos hangszórók vezetéke. A lila és a piros-zöld a tápellátás, a fehér az antenna jelkábel, stb. A színre színt módszerrel működnie kell, egyedül a közösített hangszóró kábelek zavarhatnak be. Úgy rémlik, hogy a fader poti ellenállást nyom az adott vezetékekre, így ha simán lehúzod, akkor is mennie kell.
Ha valami hülyeséget írtam, bocsánat, kb 10 éve csináltam ilyet utoljára, remélem, a többiek majd kijavítanak :)
Értem. Viszont történt egy váratlan egészségügyi probléma az elektronikus ismerősömmel, szóval ő nem tudja megcsinálni mostanában. Elég paraszt kérdés, de mit hova kéne kötnöm?:D Egyéb ötlet hogyan lehetne működésre bírni a rádiót?
Akartam is írni az előző kérdésedhez, hogy ha van benne külső balane poti, akkor össze van közösítve az első-hátsó hangszórók negatív fele, a pozitívok meg csak a potiig mennek.
Ezért van csak 2 pár hangszóró kimenet a rádiótól.
Hali, megnéztem a csatlakozót, akárhogy néztem a küszöbnél nem találtam sehol ilyesmit, persze lehet rossz helyen kerestem. Küldök két képet erről a csodás szituációról. A legnagyobb problémám, hogy fogalmam sincs mi micsoda? Mármint már az is szemet szúrt, hogy 10 kábel jön az autóból, de a csatlakozón 14 van, ráadásul nem is ugyan olyanok a színek sok esetben. Valami ötlete van valakinek, hogy ilyenkor mi van? Holnap jön az autóelektronikás úr, de ő viszont soha nem ült e30ban, én meg nem értek az elektronikai részéhez, szóval kérte hogy ha van valami infó akkor szívesen fogadja róla.
Megnéztem, jól néznek ki a csövek. Nem száradtak ki és nincs is rajtuk repedés, járatás közben, előtt, alatt, után sem érezni a motortérben üzemanyag szagot. De majd aknára állok vele amint lesz lehetőségem és megnézem hogy van-e más cső ami esetleg repedt, köszi a segítséget:)
M40 motor tipikus problemaja a ket kis benzincso a szivosor alatt. Azonnal csere, mielott langokba borul! Ha ugyes kezed van es tudod hova kell nyulni, akkor nem kell levenni a szivosor felso reszet sem. Es mivel amugy is a kornyeken jarsz a ket hosszabb slagot is csereld le egybol, ami a szurotol jon fel, meg a visszafolyo agat viszi le!
Meglesz:) Ezen kívül valakinek van bekötési rajza rádióhoz? Az a helyzet, hogy át lett alakítva ISOra, most szert tettem egy eredeti csatlakozóra, de a csatlakozón egy sárga kábel van az autóból meg két sárga jön ki, amiből az egyiken van egy barna csík. Nem igazán értem, hogy akkor mi hova megy.
Azért majd járó motornál szagold körbe a motorteret, meg a tank környékét, mert szerintem esélyesebb, hogy egy elöregedett cső, mint dús keverék.
De pár ezerért bárhol mérnek egy CO-t, és abból egyértelműen kiderül, hogy milyen a keverék. Aztán utána már egyszerűbb elindulni, mint így találgatni.
Gyenge, fapados. Nagyon elszántnak kell lenni, hogy egy ilyenbe beleüljön az ember. Egy jó állapotú 84es bódé elég ritka. Van pár kritikus pont, ami nem látszik, csak ha tudod, mit kell keresni. Szóval ésszel. Viszont, ha tényleg jó a karosszéria, és nem kérnek érte többet, mint 1.5 millió, akkor azonnal meg kell venni.
A kérdés milyen ez a karbis megoldás? 105Le vagy 90?
2 hét múlva tudom megnézni..addig informálodok.
Az is bosszant hogy valós árat nem találok. Nem.nagyon tudok viszonyítani. 4henger ugye 4ajtós, gyárias nem tuningolt, szerintem extra felszereltség mentes. Kevés hibával. Nem rozsda temető.
Sziasztok! Nemrégiben gondolkoztam el azon, hogy esetleg nem-e kap túl sok üzemanyagot a motor, ugyanis álló helyzetben tömény benzinszag jelentkezik. Bár az autón nincs katalizátor, nem teljesen vagyok benne biztos, hogy ez üzemszerű-e? 89' 316i Motronic.
Nyilván biztos csak akkor lehetsz benne, ha bevizsgáltatod a sajátodat, de mindenesetre megnyugtató, hogy egy turbódízel egy akármilyen olajat se tesz tönkre 15e km és 3 év alatt, akkor én sem aggódom túl a jó olajjal a két évet meg a kb 5000 km-t. :)