Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Bateman okt. 14. Creative Commons License 629004

épp 2-3 hónapja volt ez az esemény, amelyen jelen volt és megnyilatkozott:

 

http://autoweek.com/article/formula-one/ferrari-may-be-close-launching-le-mans-prototype

Előzmény: Bateman (629002)
F1 Hierro okt. 14. Creative Commons License 629003

Muszáj itt is politizálni?

Előzmény: Bateman (629002)
Bateman okt. 14. Creative Commons License 629002

mondom, hogy LMP lesz ebből:)

 

Alonso nyilatkozatában arra is kitért, hogy a közvélemény meg fog lepődni döntésén. „Két-három hónapja már eldöntöttem, és meg fogják érteni, hogy eléggé nyilvánvaló az, amit csinálok majd. A legjobbamat fogom nyújtani a jövőm és a Ferrari érdekében is, hiszen ez volt az elsődleges az elmúlt években. Az volt a döntésen a pályán és azon kívül is, hogy segítsem ezt a fantasztikus csapatot, és még mindig boldog vagyok amiatt, amink van.”

sunnysun333 okt. 14. Creative Commons License 629001

Nem újabb kötözködés képpen, de a szörnyű baleset videó felvételét még csak nem is lassítva nézve sincs miről beszélni....

 

Teljesen értelmetlen egy idióta külföldi szöveg alapján most azon morfondírozni, hogy hány G-s ütés érhette, hiszen a képet látva az is szinte kizárt, hogy életben maradt volna...   Akárhány G....

 

A baleset ugyanúgy megmagyarázatlan fog maradni, mint Kesjár Csaba tragédiája a nürnbergi pályán. Ott is, itt is megmagyarázhatatlanul kiegyenesítette a kanyart és praktice frontálisan száguldott bele a hármas korlátba, illetve egy őrült fatális véletlen folytén a munkagépbe...

Bianchi autója nem kisodródott, hanem nyílegyenesen,  alig csökkent sebességgel kirohant. Vannak ütközések, ahol a csoda sem segít és egy ilyen frontális ütközés, pláne fejmagasságban - ezen nincs mit rágódni...

 

Legvalószinűbb lehet a csapat utasítás, hogy ne engedje a mögötte haladót közelebb jönni és ezért nem csökkentette dupla sárga zászlónál a  sebességét - de még mindig nem tudni, hogy miért száguldott ki egyenesen fékezés nélkül... És nem is fogjuk megtudni...

 

Szerintem egész egyszerűen valami egyelőre rejtélyes (?) oknál fogva nem merik bejelenteni, hogy már ott a helyszínen elhunyt... 

Előzmény: vakrepulo2 (628994)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 629000

Na és ha Javgánya nénuska virágot locsol, akkor felteszik az esőgumit?... csak le ne verjen egy cserepet, mert Alonso megint hisztirohamot kap. "Vát mór dú áj hev tu dú... icc ö fákkin flávör cserép hír in dö kákkpit!"

Előzmény: Bateman (628998)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 628999

A toronyból kidugja a fejét a királylány, erre Button megáll és felmászik hozzá a leengedett copfján :D

Előzmény: Bateman (628998)
Bateman okt. 14. Creative Commons License 628998

bakui pályavizualizáció:

 

 

 

basszus, lassan a csalogány utca, margit krt, bem rkp. háromszögben is lehetne egy új magyar pályát lekeríteni.

 

Bateman okt. 14. Creative Commons License 628997

simán valószínűnek tartom:)

Előzmény: Inner Circle (628993)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 628996

Akkor félreértettelek; azt hittem, azt mondod, hogy ha X erőből Y a fejét éri, akkor a testét X-Y, ezzel próbáltam finoman nem-egyetérteni...

Előzmény: vakrepulo2 (628994)
vakrepulo2 okt. 14. Creative Commons License 628995

igen, de ebből nem jön le, hogy mekkora erő érte a fejét, még akkor sem ha pl a kocsiban a széke alatt volt gyorsulásmérő

Előzmény: appache10 (628989)
vakrepulo2 okt. 14. Creative Commons License 628994

ez szerintem nem igaz

 

1) példa mikor a gumifalba megy

a teste tegyük fel beton biztosan rögzítve van a kocsiba, a kocsi meg áll x méter alatt ami miatt y erő éri a testét

a feje kicsit el tud mozdulni, ezért a feje x+15 cm alatt áll meg, ami miatt y-z erő éri

 

2) példa, mikor nekimegy a darunak

a teste x méter alatt áll meg, amiben benne van a kocsi valamekkora gyűrődése is, ezért y erő éri

a feje - miközben a kocsi gyűrődget a daru alatt- egyből megáll, mert a sisak és a daro vasa közt nincs gyűrődő zóna, így az erő nem y hanem valami más

 

 

szóval azt kimondani, hogy a fejét w erő érte, anélkül, hogy a sisakjában ne lett volna gyorsulásmérő, szerintem hülyeség vagy kacsa

Előzmény: Inner Circle (628992)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 628993

Lehet, hogy Seb a jövőbeli együttműködés jegyében átdobott neki pár levetett Red Bull-kasznit. Van bőven, Feta egy időben futamonként igényelt egy újat. A régieket meg gondolom GTK-ra vette és most kéz alatt továbbadja Ferrari-papírokkal, amiket meg Alo intéz :D

Előzmény: Bateman (628987)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 628992

Az mindegy, ha a testét X erő éri, attól még ugyanannyi éri a fejét is.

Előzmény: vakrepulo2 (628986)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628991

Akkor go jövőre a Caterham.

Előzmény: _madbalee_ (628990)
_madbalee_ okt. 14. Creative Commons License 628990

Poenbol nyomhatna L’art pour l’art-osan valami kiscsapatnal egy evig, mint Hill az Arrowssal.

Előzmény: Inner Circle (628984)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628989

Nála nem az orr rész csapódott be és nyelte el az energiát hanem pont a fejrésznél érintkezett a kocsi a traktorral.

Előzmény: vakrepulo2 (628986)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628988

Massa régi kasztnija valószínűleg. :D

Előzmény: Bateman (628987)
Bateman okt. 14. Creative Commons License 628987

miért eddig a tavalyival ment?:DD

Előzmény: appache10 (628982)
vakrepulo2 okt. 14. Creative Commons License 628986

szerintem ez kacsa, nem tudom elképzelni, hogy a sisakban külön gyorsulás mérő van, ha meg nincs akkor nem a fejét, hanem az egész testét érte

Előzmény: appache10 (628981)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628985

Én most mondom hogy a Merci se most se 2016 se utána sem fog igény tartani már Alonsora, ha eszük van akkor leigazolnak egy ígéretes tehetségek akivel hosszútávon lehet számolni és nem utólag csapat szellem is uralkodik benne.

Előzmény: Inner Circle (628984)
Inner Circle okt. 14. Creative Commons License 628984

Újabb fejezet Leoncio és Isaura történetében:

 

"BBC Sport is now reporting that "Alonso is trying to decide between joining McLaren for 2015 or taking a sabbatical in the hope of joining Mercedes the following year".

It added: "The double champion's only Formula 1 option next year looks to be McLaren.""

 

Én már látom, mi lehet ebből :D

wégé okt. 14. Creative Commons License 628983

Nekem fontosak a téves eszmefuttatások is, mert jobban le tudom szűrni, hogy az átlagember mit gondol, és ez segít közvetítés közben. Ettől még bosszantó, de amilyen gyorsan felmegy a pumpa, pont úgy el is tudom engedni. Nem az a típus vagyok, aki sokáig bosszankodik fórumos dolgokon. Másrészt meg olyan régen írok/olvasok itt, hogy függetlenül a közvetítésben betöltött szerepemtől ezért nem fogok másképp viselkedni. Ha csak egy embernek is tudtam újat mondani, vagy más megvilágításba helyezni dolgokat, akkor meg nem írtam hiába.

 

Előzmény: rush4you (628980)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628982

Kimi felemelte a hangját a hétvégén a szar kocsi miatt, Austinra új kasztnit kap ő is. :D

appache10 okt. 14. Creative Commons License 628981

Bianchi esethez: Auto Motor und Sport forrása szerint állítólag 92G erő érte e fejét Bianchinak. :S

 

2001-ben Burti Spaban szenvedett el egy becsapódás során 80G erősségű ütközést, ő felépült az akkori sérüléseiből.

 

 

rush4you okt. 14. Creative Commons License 628980

nem azért, de egy tanács:

sokkal faszábban lehet ebben a topikban is olvasgatni, ha a nem tetsző egyedekre tesz az ember egy szűrőt.

Próbáld ki, ég és föld :)

 

(ja és keress rá a topikban a himnusz kifejezésre, itt kialakult valami fóbia ezzel kapcsolatban)

Előzmény: wégé (628968)
appache10 okt. 14. Creative Commons License 628979

Szerintem inkább kíméld magad. :)

Előzmény: wégé (628973)
Degeczi okt. 14. Creative Commons License 628978

Köszi a tippet, leszedtem, ebédszünetekben jó lesz olvasgatni!

(de rákeresve agár vagy kutyaverserny nem fordul elő benne, tehát nem ez volt)

Előzmény: candle (628974)
RyanHunterRay okt. 14. Creative Commons License 628977

Ja akkor végre megszabadulnánk a fikahadjáratától is. Mindenki tudja h uncsi futam volt, ettől még nem igaz ez mindegyikre. Bahrainről azóta áradozik mindenki, kellenek az ilyen futamok is sajnos, hát ez régen is része volt az f1nek. 88ban is, 98ban is voltak szar futamok, 2002be meg rengeteg, 2006ban is. 90es években is rengeteg uncsi futam volt, mégis nézzük.

 

Az időmérő rendszer sztem nagyon jó, régen az egy óráson el lehetett aludni, kb. az utolsó 10-20 perc volt érdekes a többi szóra sem érdemes.

 

Előzmény: Johann Wind (628976)
Johann Wind okt. 14. Creative Commons License 628976

Ha ilyen mérhetetlen kínokat okoz neked a mai F1 nézése, akkor ne nézd.

Előzmény: sunnysun333 (628960)
Csűrdöngölde okt. 14. Creative Commons License 628975

Azért nem egyszer volt már, hogy egyébként előkelőbb helyre való pilóta esett ki a Q2-ben, és nem csak eltaktikázás miatt.

És én egyébként sem osztom azt a véleményt, ami itt állandósulni látszik, hogy úgyis van egy erősorrend, ami egyértelművé teszi a helyzetet. Ide tartozik az, hogy aki a Q2-ből alig megy tovább, az a Q3-ban is esélytelen, meg az is, hogy a 12 körös időmérőn is az utolsó percben dől el minden. Mert a körülmények változnak, az autóbeállításokon finomítanak, a pilóták nem tudnak két azonos kört menni.

Amikor 12 körös időmérők voltak, akkor is igaz, hogy folyamatosan gyorsultak, és a legjobb eredményét mindenki jellemzően az utolsó körökben érte el, de az odáig vezető út sem volt izgalommentes. Egyszer az egyik állt az élen, máskor a másik attól függően, hogy ki hol talált valamennyi kis időt. Én legalábbis végigizgultam azokat az időmérőket is, már amikor pályán voltak az autók.

Előzmény: Inner Circle (628964)