Menetpróba: Infiniti Q50 2.0t - 2014.

Itt a második Lexus?

Ha igen, akkor még épp csak megrepesztette a tojás héját, kikandikált, és most kicsit csattogtatja a csőrét, veszélyesen. Névjegy letéve, de a durranás csak később jön.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Cold Heart 3 napja Creative Commons License 629584

2005-ben az autók tele voltak baszva mindenféle szir-szar szárnyakkal, ne dominált volna ott az aero??

2009-re ezért butították vissza az egészet, csak ugye jött a dupladifis trükk, meg közben Newey megint igazán ficánkolni kezdett a letisztult formák között,

majd jött a befújt diffúzor, de az igazából változatlan, hogy az elmúlt tizenévben már nem tudnak egymás seggében autózni, ha a gumik között nincs jelentős tapadási különbség.

A Pirelli időszak ezt borította fel, így a szerinted csúcsra járatott időszakban sokkal kevésbé lehet úgy igazán beragadni vki mögé

Előzmény: appache10 (629581)
_fortune nip 3 napja Creative Commons License 629583

hát a 2000-es években már biztosan nem láttunk szignifikánsan több előzést Imolában, mint Monacóban.

Előzmény: appache10 (629580)
Cold Heart 3 napja Creative Commons License 629582

te, a kedvemért olvasd már vissza, mi történt.

 

-leírtam egy nagyon szélsőséges példát, hogy az üres pályán egyébként jóval gyorsabb autó nem tudott előzni.

-majd rákommentelsz, hogy pályafüggő -  mintha én bárhol állítottam volna az ellenkezőjét

-próbáltam kideríteni, hogy a"pályafüggő" mondat hogy fűződik az én hsz-emhez, mert tényleg nem látom át, és bedobtam közben egy nem szélsőséges példát,

ahol igazából a pályával nem volt gond, csak a KERS ellen nem tudott kitalálni Fisi.

-utána felhozol egy harmadik példát, ahol történetesen az egyébként jóval gyorsabb, nagyobb végsebességű autó előzött, miután az elől haladó teljesen elkefélte a védekezést

 

és most megint ott tartunk, hogy mit nem értek, aki gyorsabb előz - kivéve bizonyos pályákon.

 

egyébként kérdés, mit tekintünk gyorsabbnak. Önmagában a jóval jobb köridő sehol nem garancia az előzési esélyre, de innentől annyi tényező jön,

hogy értelmetlen bármiféle nagy igazságot felállítani.

 

az egész kiindulás az volt, hogy szerintem  - egyébként továbbra is - baromi demagóg az a kijelentés, hogy "ha gyorsabb vót, mé nem előzött"

nem hiszem, hogy DC-t bárki lassabbnak gondolta 2001 Monacoban Bernoldinál 

 

Előzmény: appache10 (629579)
appache10 3 napja Creative Commons License 629581

Még valami. Még az is közre játszik hogy éppenséggel az adott időszak mire helyezi a hangsúlyt. Aero vagy motor. Mivel tudjuk hogy az elmúlt 5-6 évben az aero volt előtérben és légüres térben nagyonkat lehetett menni de amint beértél egy másik kocsi mögé egyből visszalassult az idő, de azért 2005-2006 környékén mert nem volt ennyire jellemző hogy domináns lenne a fejlesztésben az aero rész.

Előzmény: appache10 (629579)
appache10 3 napja Creative Commons License 629580

Mert Imola Suzukához képest egy Monaco? :D

Előzmény: RyanHunterRay (629578)
appache10 3 napja Creative Commons License 629579

Nem tudom mit nem lehet ezen érteni?

 

Ha valaki gyorsabb az amúgy is fog tudni előzni szerintem, mert senki sem tud hibátlanul vezetni.

 

De vannak olyan pályák lásd Hungaroring vagy Monaco ahol hiába vagy gyorsabb nem tudsz előzni, mert nem olyan a pálya karakterisztikája, de azért Imola nem az a pálya ahol nem lehet előzni.

 

Ez így már érthető?

Előzmény: Cold Heart (629577)
RyanHunterRay 3 napja Creative Commons License 629578

Jah, suzukában ismét okos vagy fijam.

Előzmény: appache10 (629576)
Cold Heart 3 napja Creative Commons License 629577

ne haragudj, nem értem a logikai láncot.

először pályafüggő, majd bedobod, hogy egy másik pályán - egyébként egy totál másik évben - Kiminek sikerült, tehát ennyit erről.

 

Fisi egyébként totál elkefélte ott a védekezést, azért jöhetett össze Kiminek, persze ettől függetlenül nagyon szép, és váratlan győzelem volt!

Előzmény: appache10 (629576)
appache10 3 napja Creative Commons License 629576

2005 Suzuka. Kimi 1,5-2 másodperccel volt gyorsabb Fisichellánál és mégis megelőzte az utolsó kör első kanyarjában. szóval ennyit e témával kapcsolatban.

Előzmény: Cold Heart (629575)
Cold Heart 3 napja Creative Commons License 629575

mi? az pályafüggő, hogy MS Imolában négy másodperccel gyorsabb köröket ment Alonsónál, míg utol nem érte?

 

 

az nyilván pálya és autófüggő, hogy a tiszta körülmények között lévő elől lévő hogyan tudja feltartani a másikat.

(pl Fisi-Kimi 2009 spa is jó példa, Ha Fisi egyszer előre keveredik vhogy, simán ellép)

Előzmény: appache10 (629573)
appache10 3 napja Creative Commons License 629574

Ryant kérdezd meg hogy találkozott-e már ott velem. :D

Előzmény: keménykalap és ... (629570)
appache10 3 napja Creative Commons License 629573

Ez csak pálya függő dolog.

Előzmény: Cold Heart (629569)
Helter Skelter 3 napja Creative Commons License 629572

Nem érdemelt, max. a fanjai szerint.

Alonál amúgy megfigyelhető, hogy sokszor azt gondolja, higy neki alapból járnak bizonyos dolgok. (Talán emiatt volt az integetés is Petrovnak.)

 

Járt neki a No. 1 státusz Fisivel szemben, ok ez érthető is.

Járt volna neki a primadonna státusz a McLarennél is. Ez valamiért nem jött össze. Járt neki a LHP párszor a Ferrarinál. De a VB cím az mégse így dőljön már el hogy valaki elhiszi magáról, hogy neki jár a P4.

 

A legjobb dolog nagyon viszonylagos MSC visszatérése óta...

Én pl. Nem vagyok biztos abban, hogy egy McLarennél vagy egy Mercedesnél Alo legyőzné Hamit vagy Vettelt.

Előzmény: Csűrdöngölde (629564)
toto92 4 napja Creative Commons License 629571

Igen, csak az a baj, hogy a Marussia és a Caterham pusztán a jéghegy csúcsa. Máshol is vannak bajok (pl. Sauber), ha még egy-két csapat becsukja a boltot, akkor máris 14-16 autónál tartunk csak. Akkor meg aztán a hajunkra kenhetjük az egészet...

Előzmény: appache10 (629565)
keménykalap és ... 4 napja Creative Commons License 629570

biztos?

Előzmény: appache10 (629568)
Cold Heart 4 napja Creative Commons License 629569

egyedül jobb köröket ment volna, ezt te tényleg nem érted?

ennyire nem kell demagógnak lenni.

Amikor MS Imolában 4 mp-et hozott körönként Alonson, majd utolérve nem tudott vele mit kezdeni, akkor egyébként nem volt gyorsabb?

Előzmény: Csűrdöngölde (629556)
appache10 4 napja Creative Commons License 629568

Pedig nem én vagyok az itt aki állandóan a seggéből lóg ki. :D

Előzmény: keménykalap és ... (629567)
keménykalap és ... 4 napja Creative Commons License 629567

Nem irigyellek azért a pillanatért amikor erre ráébredtél.

Előzmény: appache10 (629566)
appache10 4 napja Creative Commons License 629566

Legjobb és egyben legférgesebb pilóta a mezőnyben. :)

Előzmény: Csűrdöngölde (629564)
appache10 4 napja Creative Commons License 629565

Szarni rá. F1 mindig is a gazdagok sportja volt, 18 vagy 22 autó nem mindegy? Akinek nincs pénze az ne akarjon F1-be menni mert labdába sem tud rúgni és csak azért ott lenni hogy csak körözgessenek az csak kidobott pénz. Mindenki tudta hogy Marussi, Cat és a többi próbálkozás rövid életűek lesznek. És nem is bánom hogy eltűnnek. Nem kell itt is mindenkinek mentőövet dobni mint ahogy azt idehaza is tesszük a Deviza hitelesekkel. Akinek nincs elég pénze az ne akarjon itt lenni.

Előzmény: toto92 (629563)
Csűrdöngölde 4 napja Creative Commons License 629564

Téged értelek, csak azt nem, hogy ha valaki szerint az egyenesben is lassú volt, meg a pálya többi részén is, akkor miért érdemelt volna azon a futamon jobb eredményt?

Egyébként persze Alonso gyorsabb lett volna, de láthatóan kevés volt ahhoz, hogy előzzön. A mutogatás meg külön unszimpatikus volt. Attól, hogy szerintem is Alonso a jelenlegi F1 legjobb pilótája, még egyáltalán nem szimpatikus figura.

Előzmény: Helter Skelter (629562)
toto92 4 napja Creative Commons License 629563

Valamit kéne kezdeni a helyzettel, mert ha ez így megy tovább, akkor eljuthatunk a CC/IRL szintjére, hogy azon megy majd a sakkozás télen, miként lesz meg a 17-18 autó a szezonra.

Előzmény: JarnoTrulli (629561)
Helter Skelter 4 napja Creative Commons License 629562

Én a mutogatást nem értettem... az alapján arra gondoltam, hogy valahol akadályoztatva érezte magát.

Előzmény: Csűrdöngölde (629556)
JarnoTrulli 4 napja Creative Commons License 629561

Marussia F1 team ruled out of United States GP by administrators

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116512

 

Marussia will definitely not compete in this weekend's United States Grand Prix, administrators appointed to oversee the Formula 1 team have confirmed.

 

...

 

It will be the smallest grid since the 2005 Monaco Grand Prix, when BAR was forced to sit out the weekend as punishment for a rules infringement relating to its fuel tank.

_fortune nip 4 napja Creative Commons License 629560

amúgy Jones a top10-ben van a karrierjük során legkevesebb pontot szerző WDC-k között. ettől még lehet persze, hogy 2-3 évig ő volt a legjobb, nem mondom, hogy nem.

Előzmény: candle (629554)
ka_TARZI_s 4 napja Creative Commons License 629559

Nelson talán a legalulértékeltebb F1-es világbajnok. A másik talán az öreg Rosberg.

Előzmény: 1Forma (629525)
ka_TARZI_s 4 napja Creative Commons License 629558

Nem elég az?

Előzmény: candle (629555)
simoo 4 napja Creative Commons License 629557

nem

Előzmény: Magdi60 (629535)
Csűrdöngölde 4 napja Creative Commons License 629556

Na de azt írtad, hogy az előzési pontokon nem tudott lépést tartani vele, máshol meg nem került elég közel hozzá. Akkor hol volt gyorsabb?

Előzmény: RyanHunterRay (629346)
candle 4 napja Creative Commons License 629555

"Ráadásul német származású argentin volt, ami a nyolcvanas évek elején nem volt nyerő dolog egy izzig-vérig brit csapatban."

 

Lehet, de ha valóban AJ-t favorizálták volna, akkor ő a bajnok '81-ben. Valahol azt olvastam, h AJ-t "csak" akkor kellett elengednie Reutemann-nak, ha 6mp-n belül volt, egyéb klauzula asszem nem volt.

Előzmény: 1Forma (629531)