Köszi :) Te hova valósi vagy? A szerelőd meg rosszul tudja. Az igaz, hogy nem jó hozzá az egyszerű univerzális diagnosztika, de a Mercedesnél még azt is meg tudják mondani a csatlakozón keresztül, hogy mennyire van lehúzva az ablak....
Nincs ASR lámpám. Alacsony fordulatszámon érezhető fordulatszám ingadozás.A kigyorsításoknál pörög rendesen és nem érezhető teljesítmény vesztés.Nem tudom a vészprogram miben nyilvánulhat meg? Automata P állásánál jelentős túráztatás után a fordulatszám visszaesés után az autó lefullad.
Ez 91-es évjárat,állítólag ezt csak a diagnosztikai csatlakozón keresztük is csak kiméregetni lehet mondta egy itteni autószereló..Az a baj,h egy vidéki kisvárosban lakom itt összesen 2 bálna merci fut összesen.A szerelők sincsennek teljesen toppon a típusból-ez főleg az elektronikai problémákra igaz.Köszönöm a válaszokat!
Az is valószínű, hogy fals levegőt szív valamelyik vákumcsőnél. Ez a legolcsóbb lehetőség. Vedd le a burkolat alatti pók alakú vákumcső kupacot, és ideiglenesen tekerd körbe szigetelőszalaggal a toldásoknál. Nálam el volt repedve a középső Y elem, és a csövek vége is. A lambdát könnyen ki tudod szűrni, ha lehúzod a csatlakozóját, nem szabad dadognia, mert behelyettesíti a jelét a computer egy átlaggal. Én 1 hónapig jártam úgy, amíg meg nem jött az új lambda. Lehet sok mástól is, pl. gyújtáskábelek, stb.
Kedves Márkatársak! Egy w140,400SE autómmal az utóbbi időben olyan problémám van,hogy ingadozik,dadog az alapjárat.A pénteki csúcsforgalomban a körúton végig azon paráztam araszolgatva,hogy mikor fulladok le.Persze nem mindíg csinálja,talán inkább akkor amikor jó meleg a motor.Ennél a típusnál a motordiagnosztikával már kiszűrhető esetleg,h mi a probléma? Esetleg lehet,h ez a típus betegség kábelösszeolvadás zárlat?Vagy lambdaszonda?Egyébként az autót 2éve használom és tényleg csak jót mondhatok róla. Esetleg valami ötlet?
A gumis topicban keresd meg A6V6ot, szerintem ők foglalkoznak ilyennel (Hengerfejet tutui tudnak hegeszteni, gondolom ezt is). Rendes srác, ide is írt egy időben amíg egy 420as 124e volt.
Miután kiderült, hogy kettő folyamatosan (állás közben is) behúzva levő relé okozza 0,3A áramfogyasztással az autó spontán elindulásképtelenségét, már csak egy lépés volt rájönni, hogy a (Diavia) klímához tartoznak. (az autó eleje törve volt, vélhetően így került bele)
Minap sikerült az autót eljuttatnom egy villamosságishoz, aki nem csak átkötötte a két relét gyújtástól függő kőrre, de arra is rájött, hogy miért fogyasztott az a két relé álló helyzetben. A klímának van valami hőmérséklet érzékelője, hogy bizonyos hőmésrséklet alatt ne lehessen bekapcsolni - na ez a cuc fáradt el, és mindig adott áramot ezeknek a reléknek.
Gondoltam leírom, hátha más nem vesz csuklóból egy új akksit a meglevő (mint azóta kiderült) 1 éves helyébe
Nekem minden mercim nyáron kánikulában, araszolva, klimával,...... bizony nagyon melegedett. Kérdeztem több szakit, azt mondták a 100-110 fokos hűtőviz még megendedett szélsőséges körülmények között.
Amikor mennek a ventik és a visco is meg van húzva már, kinyitod az ajtót, kilépsz, és az autó alól jövő meleg epilálja a lábszáradat. De az utastér, a klíma miatt akkor is hideg.
A 124-esben a V8-as akkor tud tökéletes lenni, ha mindene tökéletes, amit még símán elbír egy E320, kis hűtő vízkövesedés, kis kosz a hűtőn, nem teljesen tökéletes visco, stb. a 420-asnál már komoly melegedést okoz, vissza is veszi /lekapcsolja a klímát...
Az a motor kicsit necces azon a helyen, abban az autóban.
A 140-esekben az M119-es motor kicsit más, pl. nem osztófejes, hanem direkt gyújtásos (legalábbis az újabbakban), valamint kiküszöbölték ezeknek a V8-asoknak azt a nagy hibáját, hogy a vezérműlánc vezető/rezgéscsillapító olyan anyagból volt, hogy ha kicsit megöregedett, akkor hajlamos volt szilánkosra törni, ezek a szilánkok meg tépték a vezérműláncot. Az összes ilyen motorhibás 119-es motor az ebay-en láncszakadásos és pont ez miatt. Egyébként ha
Egyébként én az enyémben kicseréltem ezeket a terelőket, nem egy nagy etwas kicserélni, árban sem egy világválság. Csak a nyugalom érdekében...
Egyébként a motor golyóálló...csak a 124-esben kicsit szeret melegedni.
Ne aggódj ezen - én kérek Gabitól elnézést, mert tényleg csak belepofáztam itt kéretlenűl... Remélem ezen nem húzza fel még a szemöldökét se, nemhogy magát! :))
van egy kollegam, o mondta, h a legjobb moka, mikor a kinai piacon vasarol, es vesz ket ezerforintos vackot, ket kulon arustol, es a kettore egyutt mond mittomen 1500-at, aztan otthagyja oket veszekedni, h melyiknek mennyi jar belole :-D