Hát leginkább de. Csak itt kb. két eset van. Alaptézis ugye, hogy 250e km felett és tizenöt évnél minden autónak sok hibája van (ha elhanyagolták addig) és azok jönnek szépen. Namost a javítási költségeket az eladási árban nem igazán lehet visszakapni. Tehát 1. Lehet, hogy elkezdte megjavítani és rájött hogy még elnyelne 1 millát, de ezt már nem tudja beletenni, ezért a bukást csökkentve kiszáll. Szív a következő tulaj. 2. elkezdte megjavítani, kb. végig is ért, de annyira fájt, hogy nem bízik az autóban és eladja... pedig már jó lett.
Na ezt eldönteni, hogy melyik van egy használt P38-ról vevői helyzetből... :-(
Erre nem tudok Neked megbízhatóan válaszolni, sosem próbáltam ilyen átépítést.
Az kb. kijelenthető, hogy sajnos az anyagminőség nem volt a legmagasabb a modellfrissítés után sem, a belső műanyag elemei nagyon könnyen törnek, sérülnek, burkolatuk leválik, színeződik.
A km óra állása hihetetlen:O)Na ne ilyeneket kérem ne nyeljünk már be...Kivétel persze van:szervízkönyv,végig pecsételve stb....én jelenleg egy ilyen P38-at ismerek,a HAHU-n. Ismerem ,az előző tulaja Kínosan ügyelt rá ő volt egyébként a 3...A 2. tulaj még nála is "rosszabb volt":O) Azon kívűl még 4 autó volt a családban....Az ablakmosóról is megvoltak a számlák!!!Az 1.tulaj meg anno az egyik Land Rover szalon feje volt.Láttam az eredeti számlákat ...Na azt megvenném szívesen vmi pusztulat jó áron...Mondjuk 1,4ért.Ja 2001 4,6 IGAZI VOUGE FELSZERELTSÉG!!!!!
En se ismerem. vajon hol a hiba? Felujitja meg uj gumi es eladja kb. felaron? Nem lehet,hogy amikor elkezdte felujitgatni(mert szetesett)akarhova nyult csak mindenutt a dagvany varta es besokallt? Ha egy ilyen kocsi 2-3 evig csak hajtva van,akkor jol le tud pusztulni. Kivul-belul eleg jonak tunik,de valahol valami nem stimmel ezzel. A kilometer az tuti atbaszas. Inkabb 450-500 000Km. Ha minden tuti,akkor meg meg kell venni! En lattam 950 000 Ft ost. Na azt a pusztulatot! Olyan 1.5-tol mar voltak jok amikor kerestem,de azoknal is voltak gondok. En 1.7-ert vettem. Azota rament vagy 700 000 Ft. Uj teli gumik,80%-os nyari+felni. Klima,rengeteg elektromos hiba stb.
Amikor en vettem a P38-am, akkor meg ez nem volt fent.
Nem latom, hogy legrugos vagy sem.(en feltem a legrugoktol, de annyira kenyelmes, hogy tuti megmaradnak!!!) A vezeto oldali ules jobban kopott, mint a kmora mutatja. De szerintem nagyon szep allapotban van (igy a kepek alapjan)!
Aztan vannak itt, jobban hozzaertok....majd Ok megmondjak a frankot!
Sajnos a magnó kábele olyan rövid, hogy amíg kint van a magnó a kezemben addig nem ér fel a kábele..... ha meg bedugom a magnót akkor a kábel magától nem mászik be a helyére. :D
D1-es, de ahogy nézem a D2-es belseje jó a D1-be? Mármint műszerfal és középbox?
Na, szóval van azért lehetőség bőven..... magánszemély és csak hobbi.... szóval még árban is jó a srác. (de ha kell akkor számlát is tud adni....)
A hímzéseket minden esetben én ill. kollégám csinálja neki. Bőr minőségét pedig egy kb. huszonéve ezzel foglalkozó bőrös garantálja.....pl. Volvó gyári bőre stb. ;)
e-mail címre el tudom küldeni az elérhetőségét a bőrösnek, ha még face-n nem nézted. ;)
Nyilván drága. Ezekhez a leütősökhöz meg nemértek.
Elmebayon írtam árat a sarkaimra. Jelezném foghúzósan magas áron, és eltűnt a hirdetés. Na, mondok, ezt most jól megvettem. Aztán kiderült, csak nem értem el a kívánt árat, mert még ennél is többet kért. :-)
Az angolok furák, na. A kempingben, vásárban, mindenki sátra körül tisztaság, rend, amit el kell róluk képzelni. Aztán, hogy én még annyi körbeszart wc-t még nem láttam, mint ott. Azért úgy írtam, hogy körbeszart, mert körbe voltak szarva.
Mi lehet ezeknél otthon? Mert kifelé mutatják a parádét, de ahol nem látszik.
Szerintem nem szép. Ez a kocsi mást érdemelt volna.
Mondjuk az is igaz, hogy a briteknek van valami különös vonzódásuk az ilyen dolgokhoz. Beszéltem már olyan high class brit úriemberrel akin tényleg látszott mi az a brit elegancia meg hogy vagy 30. generációs arisztokrata, aztán amikor leült láttam, hogy a drappos szinű nadrághoz és világosbarna bőr cipőhöz piros zoknit vett fel.