Keresés

Részletes keresés

Mihál Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82899

Leglátványosabb különbség: a 255-ös (és 266-os) alsó díszléce belemetsz a kerékkivágásba, míg a magasabb építésű 256-os díszléce a kivágás fölött megy el (mint a 250-esnek és 260-asnak is).

Az anno Szfváron olcsó járműként előállított 255-266 fenékvázát a régi 55-66-oséból alakították ki (tengelytávuk azonos) és ez alacsonyabb építésű, mint a 250-256-260 típusok.

Előzmény: 2156 (82889)
CLY-802 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82898
2156 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82897

Köszi!

Előzmény: zil130g (82895)
D 20 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82896

Nem győződtél meg a link helyességéről; már nem a CCP-661-et mutatja, hanem egy ortopéd külföldi midit.

Előzmény: tga18.430 (82881)
zil130g Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82895

Volt kocka és távolsági üléses 255 is. 255-256 "kényelmi berendezés" különbségek: 256: némelyiken volt légbefúvó, lábtámasz az ülésen, elvileg jobb fűtése is volt, jobb szigetelése is.

Előzmény: 2156 (82893)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82894

Volt ilyen is, olyan is.

Előzmény: 2156 (82893)
2156 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82893

Bővebben? :) HA jól emlékszem a 255-ben is "pilótaülések" voltak, vagy ez átalakítás volt? Túl sok kényelmi berendezés nem jut eszembe egy mezei 256-nál. 

 

Nem kötözködöm, kíváncsi vagyok! Ma Setrával utazok pfff..... visszasírom a huzatos 280-ast..

Előzmény: zil130g (82892)
zil130g Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82892

A felszerelése is különbözik, főleg a kényelmi berendezések..

Előzmény: 2156 (82891)
2156 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82891

Köszi, ez gyors volt :). A rugózás eszembe sem jutott, még gyerekként ültem 255-ösön...

Előzmény: siófoki35 (82890)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82890

255 laprugós, 256 légrugós, de van még valami különbség.

Előzmény: 2156 (82889)
2156 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82889

Ha már 256 hadd kérdezzek egy hülyét amatőr lelkesedőként: én azt gondoltam 11m, kilincses ajtó 255, 11m pneu-s ajtó 256. A korábbiak szeint viszont nem ez áll meg. 

Anno mi volt a különbség a 255-256 között?

Előzmény: zil130g (82888)
zil130g Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82888

A 256-ost én úgy tudom, hogy '74-től gyártották, de hogy rendesen sorozatban mikortól, azt én nem tudom...

Előzmény: LMB-706 (82876)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82887

Én is inkább az IK-4-esre szavaznék, az oldalsó ládatérajtók egyeznek, és a 284-esnek a komplett eleje is kicsit feljebb volt.

Előzmény: P.stephenson (82886)
P.stephenson Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82886

Nagyon úgy néz ki, de nem értem hogy oldották meg a hajtást, lévén az a pótban volt. Persze át lehet pakolni hátulra, de az iszonyat munka lehetett.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (82883)
bpo-169 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82885

Arrafelé jól értenek a kendácsoláshoz. Ez természetesen eredetileg nem így nézett ki. Ez egy Ikarus IK 4-es, de nem a mi Ikarusunk, hanem a jugoszláv Ikarus-Zemun gyár terméke, melyet 1982-ig gyártottak. Eredetileg - pontosabban már befalazott hátsó ajtókkal, de még változatlan homlokkal - így néztek ki: 

 

Előzmény: GRY-569 (82880)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82884

kevés fellelhető info vanrola neten annyit tudunk h bukaresti? tömköz zavaros lehetett xd (járműmentés) 

Előzmény: Törölt nick (82883)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82883

Valami selejt 284-ből csináltak műhelybuszt? Ahogy látom románia, nem kizárt hogy oda került vasként hozzájuk egy selejt 284 :/ túl profi az eleje hogy kókány legyen :S de várom infot :)

Előzmény: LMB-706 (82882)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82882

Ez meg miféle állat lehet? 

Előzmény: GRY-569 (82880)
tga18.430 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82881
Előzmény: BPO-105 (82859)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.17 0 1 82880

Találtam egy kis érdekességet. :)

 

Se18 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82879

Az első néhány évben még 5 sebességes ASH váltóval épültek. "Faülés" alatt nem tudom mit értesz, ezek a távolsági, különjáratos célra épült gépek, ehhez igazodó ülésekkel.

Egy első szériás 1977-ből :http://www.hajdubus.weboldala.net/magan/magan_FVJ-367_01.jpg

Előzmény: 1david7 (82877)
Mwin Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82878

Mit szeretnél tudni a váltóról? A behajtótengely fogszámát, a szinkronok cikkszámát,a scapágyak méretét, vagy mit?

 

Amúgy www.atrateam.hu, mindent tudnak róla, csak kérdezz.

Előzmény: 1david7 (82877)
1david7 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82877

Köszönöm. Esetleg a váltóról valami infó, találtam egy váltótípust: ZF S6-90U, de semmi értelmesen nem hoz rá a google.

Előzmény: LMB-706 (82876)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82876

Jogos. Azok '75-ösök. De előtte akkor sem volt. A tömeges gyártás meg tényleg csak '77 körül indult be. 

Előzmény: leoforio (82875)
leoforio Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82875

FKB-803 és GMY-847 ?

Előzmény: LMB-706 (82874)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82874

Nem igaz, mert '77-től gyártották a 256-ost. 

Előzmény: 1david7 (82872)
rezgaras Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82873

Tehát kipörgés gátló volt, ABS meg nem? Fura.

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (82871)
1david7 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82872

Üdvözletem,

Az Ikarus 256-osról kellene egy kis információ, remélem jó helyen kopogtatok.

Azt már kiderítettem, '70-től gyártották ezeket a szerkezeteket.

Nekem a váltóról lenne egy kérdésem, ez készült még szinkronizálatlan váltóval, szervó(vagy valami kormányrásegítés nélkül)

És hogy ebbe volt-e "faüléses"

Erre a két-három kérdésre keresem a választ, ha valaki tud infókat azt kérem ossza meg velem!

Köszönöm!

 

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82871

Nálunk még az E 94-esekben sem volt,99-től érkező buszokban volt már ABS,azelőtt semmi.

Előzmény: rezgaras (82870)
rezgaras Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82870

ABS sem volt benne?

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (82867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!