Láttam már ilyet a jutubon, azt valami diesel hajtotta, tán MIA. Az akác jól hasad egy jó fejszével is és kondiban is tart. Így viszont könnyebb. De ha megáll a Briggs ..., elő kell venni a jó kis fejszét és az ember nyelve földig lóg.
csatlakozom,kíváncsi lennék hogy egy 40-50 derékkal mit tud,mert ez igen vékony és halott derék volt,de egyépként jónak tartom ezt az eszközt tovább fejlesztésre is!
Üdv mindenkinek,kérdésem lenne a robi 53-ról,minden infó,vélemény érdekel róla,nem ismerem a tipust a gyári kocsim elé jó lehet-e.régi gyártás az biztos 80-as évek.ki mit tud? hallott róla?köszönöm!!!!
Miért is ??? 400 kg -ot vontathat, annyi meg megvolt biztosan :D :P XDXD Volt mikor a két saját pótja volt megrakva csöves kukoricával, meg egy üres 5 tonnás Ifa pótot húzott, persze csak betonon. Az már a kuplung határait feszegette.
Ez három darab egytengelyes pót, de a harmadik gyengécske és mikor istenesen megraktuk mint az első ketőt, földet fogott a tákolmány rajta. Platónak nem igazán nevezném. Holnap majd lefotózom uresen, még holnap is széna hordás lesz. Még fért volna rá bőven, de már kapirgált, mert nem volt rajta súly. Tavaly volt hogy keréksúlyokkal és én a gép elején csimpaszkodva jöttunk le a tarlóról... Vagy 3 órán keresztül raktuk a kazalra az anyagot róla. Tolatni sem rosz vele :D
Sziasztok,én Lacek vagyok és egy robi156dm gépem van!Az iránt érdeklődöm,hogy a hajtóművében a bronzkerék hány fogu? Az igazi probléma a tengellyel van mert a kerék vagy kapa rögzitő csavarfuratok már nem furatok!Tehát ki kell cserélnem a tengelyt a bronzkerékkel és csigás tenlyejt is csapággyal és szimeringel eggyütt.Csak egyenlőre nem akarnám szétszedni amíg az alkatrészek meg nincsenek.Köszönöm előre is!
Nekem is van egy DMJ-315-ösöm. Használtan vettem kb 10 éve. Sokat szántok vele ,így azért kijönnek a gyári hibái: a lehajtó tengely túl hosszú és csak alul-felül van csapággyal megtámasztva, ezért beremeghet. Hamar tönkreteszi a csésze alatti csapágyat. Ha nem veszed időben észre kiveri a szimmeringet, olajos jesz a röpsúly, a széteső csapágyrészek hazvágják a váltómű csapágyait és a közös olajozás miatt a hajtóművet (csigakerék, kihajtócsapágyak..) is. Nekem más jelentős problémám nem volt vele, de ez kb 100 üzemóránként előjön, ígyhát inkább előbb széthúzom és lecserélem a csésze alatti kb 800 Ft-os csapágyat megelőzve több 1000 vagy 10.000Ft-os kárt.
Viszont az érdekelne, hogy a motor rész átrakható-e a T-20 aljára, váltójára.
Én saját magamnak csináltam ilyen táblát sima fényes matricapapírra nyomtatva . Gépen megszerkesztettem , nyomdába haver kinyomta és kécc kivágtam aztánn mehet fel !
Ha lenne a közelembe nem fényvisszaverős, akkor azzal is kiegyeznék, de nem értem, hogy miért nem lehet kapni fényvisszaverőset, sőt, simát se :-(
Amit belinkeltem, az nagyon komoly fényvisszaverős alapra van nyomtatva, olyan, amilyen a rendőrségi, tűzoltó, stb. járművek matricázása, iszonyat messziről észre lehet venni sötétben.