Szerintetek 1.6 benzines szoftveres motor tuningnak van értelme (kb. +10% LE), vagy semmi értelme, esetleg rossz ötlet. Fogyasztás csökkenést is írnak, de én laikusan azt gondolnám (nagyobb teljesítmény több nafta).
Ma reggel még ki tudtam táviránytóval nyitni az autót de kb 10 perc múlva már becsukni nem tudtam vele. Az elem nagyjából fél éves és hibaüzenetet sem kaptam, hogy cseréljek elemet. Ötletek?
Igen limiteres, de nekem 240km-re van állítva a limitem, de én magam részére nem is látom értelmét, majd lefog nekem szabájozni ha belemegyek egy kis játékba persze.....
Nem tanultad még meg Jenától? Dízellel nem várjuk meg a lámpa kivillanását sem! Nemhogy még utána vagy 100 km-t mész vele... Csúnyafiú! :) Kinyírod a gázolajszűrőt, meg a nagynyomású szivannytút meg a porlasztót! Vagy nemtom!
Kb fél órámba került, de nekem kellett rájönnöm mindenre. Így, hogy tudod mit kell tenned kb 10 perc alatt ki kell annak jönnie. A takarítás persze egyéni, ki mennyi időt szán rá. :)
Klíma! Leg sanszosabb, hogy elszökött a gáz. Ha nincs meg a megfelelő nyomás a rendszerben akkor nem kapcsol be.
Jó kis délutáni program lesz. Utána jon majd a klíma mert egy pár hete az is megállt. Nem kattan kinn a magneskapcsolo. Ennek van valami tipikus oka vagy csak találgatni lehet?
Kormány alatt minden burkolatot vegyél le, majd fel kell nyulni a rádió mögé. Ha kitapogattad a motort akkor a rajta lévő két csatit ki kell húzni. Egyik hiba hogy beégett a csatlakozó, ez esetben nehezen fogsz hozzáférni a javításához de Zolysy már megoldotta. Hásik tipushiba hogy az előtétellenállás túlmelegszik, ezért nem engedi működni. Ha sikerült kihúzni a csatikat akkor a motorba kapaszkodj bele, és fordítsd el egyik irányba, ha nem lazul akkor a másik irányba. Kb egy cm-t fordul, maj kiesik a "tokjából". Az alatta található kábelkötegek közt le lehet engedni a pedálokig. Szerintem nem fér ki sehogy máshogy csak ha a kormányrudat a padlólemeznél szétcsavarozod. Legalább is én nem tudtam kiforgatni annó, csak a kormyrúd szétkapcsolása után. Ha a motor kijött, van rajta egy torx csavar, azt kiveszed és a motort kihúzod a külső műanyag tokból. A lapátot ne húzd le a motor tengelyéről mert az ki van centírozva, utána bizosan ütni, vibrálni fog. Ha kihúztad a tokból a motort, akkor a tokban megtalálod az eltétellenállást. Azt is 2 torx csavar fogja. Vedd ki, vedd le a burkolatát takarítsd ki kontakt spray-vel, és ha mázlid van nem halt meg teljesen. Ez esetben a fedele nélkül rakd össze, akkor jobb lessz a szellőzése és egy darabig még menni fog. A motort is takarítsd ki, azt is fújd be, meg a csapágyakat is... Ha megállt az ellenállás akkor tudsz venni bontottat, vagy új motort.
Olyan gondom van hogy megállt a utas tér ventim. Mintha megszorult volna, nyöszörög ha bekapcsolom de nem indul el. Hol keressem a ventit esetleg csapágyas lehet vagy volt már valakinek ilyen baja?