a GP-n 175 a nyári , 185 a téli (15"). de majdan -tán már jövőre- cserekor mindenképpen a szélesebbet veszem majd nyárinak is, mert nem csak esztétkailag szebb.
ismerős.. :) csak nálam az a helyzet, hogy az enyém benzines, a családban csak dízel van még, a cégnél is dízel van, szóval nekem már az élmény, hogy jó hangja van az autónak és szeret pörögni :D
Itt helyben egy egyes dízel van. 1.9-esből nem tudom melyik motor. Most csináltatott erősített kuplungot (kevlár stb.) mert most a 240 lóerőt célozza vele (ha jól emlkészem a mértékre).
Jó kis mókák ezek, szívesen hallgatom a sztorikat, de én sosem tennék bele ennyi pénzt.
Ha erős autót akarok, akkor pár napig vezetek egy olyat mint most ez a 2.3 dízel teherautó amit vettem, aztán vissza ülök a bravoba. :-)
egy ideje már a téli garnitúrán gurulunk.. ugyan némileg kevesebbet fogyaszt, de reggel nyugtáztam magamban, hogy a nyári 17"-al sokkal stabilabb az autó pályán, kanyarokban, felhajtóknál. pedig 205.55.16"
öcsém nagy vw-es, mondta is, hogy turbó csere, addig nem hoz nagy változást. Kompletten az egész turbócsövezést is ki kell cserélni, mert folyamatosan eldurrantják, annyira szar a gyári. Ezektől függetlenül egy Leon cupra mindig egy jó, gyors, élhető kocsi marad számomra 1-2es leonban is, tetszenek.
Van Szegeden egy fehér, fekete tetővel, kipuff rendszerrel, légszűrővel, az is chippelve van, persze 300lóra állítja, de szerintem nincs annyi, 1-2 hónapon belül sikerült szétkúrnia a kuplungot. Komplett szett+lendkerék, majd 300e ft, de rakpart közepén mindig megállt és rárugott kuplunggal indult el,(volt hogy egy péntek este alatt 3-4x) nem mintha lenne rá szükség, mert 2be is hallatszik, hogy egyenes úton elkeni a 18as kereket.