Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pikubá Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51012

Tuti, hogy csak be van pattintva az ajtóba, de sajna én sem tudom hol kell feszíteni,hogy kipattanjon.

Ha már hozzá férsz, iktasd ki a kapcsolót,úgy nézd meg,hogy műxik-e. A vezeték is lehet hibás valahol.

Nekem már költözött be télen egér a kocsimba, és szeretik rágcsálni a vezetékeket.:)

Előzmény: yotti (51011)
yotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51011

Üdv.

 hétvégén megpróbálom kioperálni,feszegetni nem akarom,gyanús,hogy le kell venni a kárpitot.

Előzmény: pikubá (51010)
pikubá Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51010

Hali!

Nem tudod kivenni azt a panelt az ajtóból?

Szerintem egy kapcsoló egyszerűen javítható

valószinűleg csak valami kontakt hiba lehet.

Előzmény: yotti (51008)
72péter Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51009

Sziasztok. Superb2-ben kérném a segítségeteket. Az autó régóta áll és az akku teljesen megadta magát. Kinyitni a távírányítóval ezért sajna nem lehet. A bal ajtóban lévő kulcsos részt egy sikertelen feltörés miatt nem tudom használni. Ugyan a kulcs belemegy de a zárszerkezet abszolútli nem csinál semmit. Kérdés, hogy ebben az esetben hogy lehet az autóba bejutni, illetve a motorháztetőt kinyitni az akksi feltöltése miatt. Segítségeteket előre is köszönöm.

.

yotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51008

Üdv.

Ööö...milyen igaz ott tényleg nincs kapcsoló...

Viszont az ajtóban van több is...őrület.

Nekem az a kapcsoló kellene ami nyitja a fedelet.Mellette van a csomagtérnyitó is.

Előzmény: 409 (51007)
409 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51007

"Nekem az ajtóban lévő kapcsolókellene..."

 

Tankajtóban?  Hol van abban kapcsoló?

Előzmény: yotti (51005)
409 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51006

Nem, dehogy. Ez csak a tetemesebb beruházásokat kívánó hibalista.  ):-((

 

 Úgy gondolom, ezek a gondok a környezetvédelmi normák betartásának a következményei.

Az alacsony CO2 kibocsátás elérése okán egy nagyon alacsony belső súrlódású motort csináltak, pilicka hajtókarral, rövid, szinte szoknya nélküli dugattyúval és 1mm széles gyűrűkkel. Ezekkel megkapja a típusengedélyt. Ha később reklamálnak, akkor cserélik az alkatrészeket "normálisra". Ahhoz már nem kell újra engedélyeztetni. Amúgy a motor többi részén is tetten érhető a kicsi/vékony/könnyű.

Előzmény: www.octinfo.com (51003)
yotti Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51005

Üdv.

Nem.Ez működik mert kipróbáltam.Nekem az ajtóban lévő kapcsolókellene mert úgy néz ki hogy az romlott el.

Előzmény: www.octinfo.com (51004)
www.octinfo.com Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 51004

Nem ez kell?

1K5 959 782

 

https://www.google.hu/search?q=1k5+959+782&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mqv8VNnHOsLoUsDNgogD&ved=0CCQQsAQ&biw=1366&bih=633

 

ebay-en 22 dollár a használt.

Szerintem bontóban nézd. Ez egyben egy alkatrész.

 

http://www.ebay.com/itm/2009-VW-Jetta-Fuel-Door-Release-Opener-Actuator-1K5-959-782-OEM-05-06-07-08-09-/130823641009

Előzmény: yotti (51002)
www.octinfo.com Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51003

Csak ennyi baja van? Hiába, a tervezés zsenialitása a költséghatékonyság mindenhatóságával csodákra képes.

A fócvágen elmehet oda, ahová gondolom.

ÉvautójaPassat, mi...

Shiiiiiiiiiiiiiiiiit

Előzmény: 409 (51001)
yotti Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51002

Üdv.

Nagyon úgy néz ki,hogy a tanksapka fedél kapcsolóm ment tönkre.A nyitó motornak adtam külön egy kis áramot....gyönyörűen működik.A kérdésem az lenne,hogy hol lehet venni ilyen kapcsolót?Gondolom ezt együtt lehet venni a csomagtér kapcsolóval.Viszont ami nagyon érdekes mint már írtam,hogy ha rádugom a csatlakozót a motorra akkor a dugattyú része nagyon nehezen működik,de ha lehúzom akkor meg tök könnyen működik.

409 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 51001

"..mire kell odafigyelni vásárláskor."

 

Arra, hogy megtörtént-e a 4dugattyú/hajtókar cseréje a harmadik módosított kivitelre*. Enélkül jó eséllyel egyformán fogja enni az olajat a benzinnel. Az sem baj, ha a kartergáz leválasztót is kicserélték már az x-edik változatra. A vízpumpája sem egy örök darab, jól deformálódó műanyagból van az egész, idióta módon a blokk oldalára csavarozva.

 

 * ha végig márkaszervizben volt szervizelve, megcsinálják garanciában.

Előzmény: Dörzi (51000)
Dörzi Creative Commons License 2015.03.06 0 0 51000

Sziasztok véleményt szeretnék skoda superb 1,8 tsi-röl akinek van 2010-évjárat esetleg tipushibák mire kell odafigyelni vásárláskor.

superbfanatic Creative Commons License 2015.03.04 0 0 50999

Fincsi!

Nem csak nagy-szerű, nagy is

A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel. Tovább »

forrás: totalcar.hu

yotti Creative Commons License 2015.02.23 0 0 50998

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: pikubá (50997)
pikubá Creative Commons License 2015.02.23 0 0 50997

M

Magát a szerkezetet nem kellett szétszednem,csak a két felfogató csavart 

vettem ki, majd kihúztam az egészet,rudastól.A tank ajtót csak azért vettem le,

Hogy lássam,hogyan műxik:)

 

Előzmény: yotti (50995)
skt15 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50996

Érdekes lesz, amit most leírok:

Újonnan vett Superb2-es először 2 hónaposan, majd utána 11 havonként teljesen meghibbant, műszerfal karácsonyfa, összevissza villogás, kiégett izzókra való figyelmeztetés, majd bizonyos idő után (kb. 0,5-1 óra, ha jól emlékszem) mintha semmi sem történt volna. Hibakód semmi, hibatároló üres, semmi nyom. Utólagosan semmi sem lett beleépítve és 4 évesen lett eladva.

Előzmény: qualiped2007 (50991)
yotti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50995

kiszerelted

Előzmény: yotti (50994)
yotti Creative Commons License 2015.02.22 0 1 50994

Köszönöm.

A "motort"iszerelted?

Előzmény: pikubá (50993)
pikubá Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50993

Hali !

 

Nem vagyok autószerelő , de én is a héten bütyköltem az tank ajtót.Nekem nem zárt vissza.

Az aksiról adtam neki közvetlenül a feszkót,ekkor kiugrott a műanyag dugattyú.Befújtam kicsit

WD-40 -el, azóta jó. Gondolom,már szorulhatott.

" Mi köze a csatlakozónak a rúdhoz az?Az csak áramot ad... "

Szerintem nyitáskor valami elekromágnes rántja be a dugattyút ami a rudat tologatja. Pontosabban

nyitáskor a mágnes berántja a dugattyut,az ajtó kipattan, egy rugó pedig visszalöki a dugattyút

zárt állásba. Gondolom .

 

Előzmény: yotti (50987)
gsis Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50992

Egy tipp : az akksit szerencsés lenne beméretni , nehogy meglepetést okozzon ! / időszakos használat nem éppen

akkumulátor barát /

Előzmény: qualiped2007 (50991)
qualiped2007 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50991

Jah, és most néztem. Most hibátlanul működik. De aggaszt ez a probléma. Tehát, anélkül, h bárki hozzányúlt volna az autóhoz, jelenleg nem jelez semmi problémát.

Köszönöm szépen a gyors reakciót.

dr.

Előzmény: qualiped2007 (50990)
qualiped2007 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50990

De. Telefon kihangosító csere történt. de már vagy egy fél éve. És a kulcs elfordításakor egy sípoló hangot is adott, az utóbbi két napon. Mondjuk vagy 2 hónapja nem volt használva a családi kedvenc, munkába az öreg opellel járok..

Előzmény: stevie-13 (50989)
stevie-13 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50989

Csak kíváncsi lennék, mennyire kell aggódjak.

 

 

Nincs utólagos riasztó az autóban?

 

Nem került az autóba mostanában bármilyen kiegészítő elektronika? Ülésfűtés, tempomat, rádió, riasztó, telefon kihangosító - bármi, ami árammal megy?)

Előzmény: qualiped2007 (50988)
qualiped2007 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50988

Sziasztok!

Érdeklődnék a jelenlévő szakemberektől egy hibát illetően.

Az autó Superb II, 2008.12.18.

A gyújtás ráadásakor hibát jelez. Az összes lámpa ellenőrzésére szólít fel. (mind működik). Illetve az index 3 villanás után folyamatosan ég, mind a jobb, mind a bal oldalon. A vészvillogó hibátlanul működik.

Találkoztatok már hasonló problémával?

Egy mezei felhasználó vagyok. Elviszem szakszervízbe. Sajnos Doni messze van (békés megyeiek vagyunk). Csak kíváncsi lennék, mennyire kell aggódjak.

Megtisztelő válaszotokat köszönöm.

dr.

yotti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50987

Ma vizsgálgattam a motort(már amennyire lehetett).Az az érdekes,hogy amikor lehúztam a csatlakozót a motorról akkor tök könnyen működött az a kis rudazat ami nyitja a fedelet, de ha rajta volt a csatlakozó akkor viszont sokkal nehezebben.Vajon ez mitől lehet?Mi köze a csatlakozónak a rúdhoz az?Az csak áramot ad... 

Előzmény: yotti (50986)
yotti Creative Commons License 2015.02.21 0 0 50986

Üdv.

Az a helyzet,hogy nem nyílik az üzemanyag fedél.Illetve nyílik csak a csomagtartóból!Van neki biztosítéka vagy lehet,hogy a nyitó motor ment tönkre?Előfordult már valamelyikőtökkel?

Roland *26* Creative Commons License 2015.02.21 0 0 50985

Azt tudja esetleg valaki ,hogy az oktavia ablakemelője megegyezik- e a superb-vel?

zida Creative Commons License 2015.02.21 0 0 50984

Ez most sajnos sürgős, úgyhogy sk le lesz tesztelve mit bír a nem gyári. Majd kiderül. 

Előzmény: skt15 (50983)
skt15 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 50983

Kb. az 1/10-ét fogja kibírni, mint a gyári kb. 1/2 áron.

Eldöntheted, hogy mennyire sürgős.

Előzmény: zida (50982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!