Sziasztok. Superb2-ben kérném a segítségeteket. Az autó régóta áll és az akku teljesen megadta magát. Kinyitni a távírányítóval ezért sajna nem lehet. A bal ajtóban lévő kulcsos részt egy sikertelen feltörés miatt nem tudom használni. Ugyan a kulcs belemegy de a zárszerkezet abszolútli nem csinál semmit. Kérdés, hogy ebben az esetben hogy lehet az autóba bejutni, illetve a motorháztetőt kinyitni az akksi feltöltése miatt. Segítségeteket előre is köszönöm.
Nem, dehogy. Ez csak a tetemesebb beruházásokat kívánó hibalista. ):-((
Úgy gondolom, ezek a gondok a környezetvédelmi normák betartásának a következményei.
Az alacsony CO2 kibocsátás elérése okán egy nagyon alacsony belső súrlódású motort csináltak, pilicka hajtókarral, rövid, szinte szoknya nélküli dugattyúval és 1mm széles gyűrűkkel. Ezekkel megkapja a típusengedélyt. Ha később reklamálnak, akkor cserélik az alkatrészeket "normálisra". Ahhoz már nem kell újra engedélyeztetni. Amúgy a motor többi részén is tetten érhető a kicsi/vékony/könnyű.
Nagyon úgy néz ki,hogy a tanksapka fedél kapcsolóm ment tönkre.A nyitó motornak adtam külön egy kis áramot....gyönyörűen működik.A kérdésem az lenne,hogy hol lehet venni ilyen kapcsolót?Gondolom ezt együtt lehet venni a csomagtér kapcsolóval.Viszont ami nagyon érdekes mint már írtam,hogy ha rádugom a csatlakozót a motorra akkor a dugattyú része nagyon nehezen működik,de ha lehúzom akkor meg tök könnyen működik.
Arra, hogy megtörtént-e a 4dugattyú/hajtókar cseréje a harmadik módosított kivitelre*. Enélkül jó eséllyel egyformán fogja enni az olajat a benzinnel. Az sem baj, ha a kartergáz leválasztót is kicserélték már az x-edik változatra. A vízpumpája sem egy örök darab, jól deformálódó műanyagból van az egész, idióta módon a blokk oldalára csavarozva.
* ha végig márkaszervizben volt szervizelve, megcsinálják garanciában.
Újonnan vett Superb2-es először 2 hónaposan, majd utána 11 havonként teljesen meghibbant, műszerfal karácsonyfa, összevissza villogás, kiégett izzókra való figyelmeztetés, majd bizonyos idő után (kb. 0,5-1 óra, ha jól emlékszem) mintha semmi sem történt volna. Hibakód semmi, hibatároló üres, semmi nyom. Utólagosan semmi sem lett beleépítve és 4 évesen lett eladva.
Jah, és most néztem. Most hibátlanul működik. De aggaszt ez a probléma. Tehát, anélkül, h bárki hozzányúlt volna az autóhoz, jelenleg nem jelez semmi problémát.
De. Telefon kihangosító csere történt. de már vagy egy fél éve. És a kulcs elfordításakor egy sípoló hangot is adott, az utóbbi két napon. Mondjuk vagy 2 hónapja nem volt használva a családi kedvenc, munkába az öreg opellel járok..
Érdeklődnék a jelenlévő szakemberektől egy hibát illetően.
Az autó Superb II, 2008.12.18.
A gyújtás ráadásakor hibát jelez. Az összes lámpa ellenőrzésére szólít fel. (mind működik). Illetve az index 3 villanás után folyamatosan ég, mind a jobb, mind a bal oldalon. A vészvillogó hibátlanul működik.
Találkoztatok már hasonló problémával?
Egy mezei felhasználó vagyok. Elviszem szakszervízbe. Sajnos Doni messze van (békés megyeiek vagyunk). Csak kíváncsi lennék, mennyire kell aggódjak.
Ma vizsgálgattam a motort(már amennyire lehetett).Az az érdekes,hogy amikor lehúztam a csatlakozót a motorról akkor tök könnyen működött az a kis rudazat ami nyitja a fedelet, de ha rajta volt a csatlakozó akkor viszont sokkal nehezebben.Vajon ez mitől lehet?Mi köze a csatlakozónak a rúdhoz az?Az csak áramot ad...
Az a helyzet,hogy nem nyílik az üzemanyag fedél.Illetve nyílik csak a csomagtartóból!Van neki biztosítéka vagy lehet,hogy a nyitó motor ment tönkre?Előfordult már valamelyikőtökkel?