Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8958

Nem a szerelőt minősítettem, csak arra mutatok rá, hogy egy ilyen bonyolult cucc felújítására (figyelembe véve, hogy a szerelő többnyire sehova sem tudja továbbhárítani a garanciát) ez egy teljesen reális garancia vállalás, de a szerelő ettől még akár lehet egy csapnivaló kókler is.

Előzmény: napoli008 (8956)
szabolcs08 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8957

szeretnék véleményt kérni tölletek a passat 1994-1997 között gyártott "rácsos orrú passatban kiadott automata váltórol! Segítségeteket köszönöm!! :)

napoli008 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8956

Akkor hajrá! Legyen minél több normális szerelő akihez lehet vinni. Én ennek szurkolok:)))

Azért a végkifejletre kíváncsi lennék:)

Előzmény: Octi19 (8955)
Octi19 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8955

Ez a vállalás teljesen korrekt és szokásos felújított esetében. Ez az idő, illetve futás tökéletesen elég arra, hogy a beépített alkatrészek megadják magukat ha akarják illetve, ha a szaki vétett valami hibát akkor az kijöjjön. Felújításra nem igazán szoktak hosszú garanciát bevállalni, mert ha más hagyja el magát a garancia alatt akkor is szét kell szednie ami, ha nem garis a probléma, akkor csak konfliktus forrás. Ki és mit fizessen, stb...

Aki több garanciát ígér, az általában még ezt sem tartja, vagy igyekszik mindenáron kibújni a vállalása alól.

Előzmény: napoli008 (8954)
napoli008 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8954

 " Az elvégzett munkára 6 hónap, vagy 10,000 Km garanciát vállalunk!"

 

Ez nekem elég kevésnek tűnik!

Egy honlapot összedobni nem egy nagy pukkanás, de mi van mögötte???

Ezt úgy írtam, hogy nem tudom milyen minőségű munkát végeznek, csak arra szerettem volna felhívni a figyelmedet, hogy nem biztosan az a legjobb aki csilivili oldalon hirdeti magát!

Egyébként kíváncsi lennék, hogy milyen ajánlatot tesznek neked. Mennyiben lesz más mint a már eddig megkérdezett szerviz, szerelő?

Előzmény: baal (8953)
baal Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8953

egy szerelőnél voltam-azt mondta, amit vártam, hogy 2 billióért fel kell ujitani.

ezért keresek másikat-a szentesi nekem nagyon messze van.

csak nem tudom elfogadni, hogy ha leveszem az akksisarut, és utána tökéletes egész nap, akkor az miben befolyásolja a mechanikai problémákat.

aki nekem még közel lenne:

http://www.automatavalto.eoldal.hu/

 

 

nagyon korrektnek tűnik, valakinek vélemény?

 

Előzmény: gallo (8952)
gallo Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8952

A korabbi velemenyek az voltak, hogy mutasd meg szerelonek. Ajanlottak is parat Neked. Ok mit mondtak? 

Előzmény: baal (8949)
style Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8951

Remélem nem tapasztalom meg,igy is durvát rántott nagyon.Dízelnél azért kb 2200-ról 3200-ra ugrott a fordulat,és ugye alapból motorfékkel ahogy irtad is.

Előzmény: MM. (8948)
Mackena Creative Commons License 2012.02.21 0 0 8950

Sziasztok!

Új vagyok itt, az Index Mercedes-Benz Cars fórumáról néztem át hozzátok, mert automata váltó problémám van. Egy kicsit visszaolvastam és hasonló jelenséggel állok szemben, mint a 8924 hsz.-ben baal kolléga.

A gép egy 1998-as Mercedes S300TD ( bálna ), OM 606-os motor, 722608-as váltó.

Két hete kellett javítani a váltót, mert eltörött benne a kettős fék, kapott vagy 8 új lamellát, új olajat és szűrőt. Azóta reggel hideg indításkor ( mínusz 3-4 fok)  D-ben először csak 2-ig vált fel, és csak 4-5 perc után hajlandó ennél feljebb váltani. Viszont ha fix 4-be rakom akkor hidegen is felvált 4-ig, bár egy kicsit érezhetően lassabban.

Többen azt mondták, hogy ez hidegben normális, de nekem a javítás előtt sohasem volt ilyen, még a mínusz 20 fokban is azonnal jól működött.

Mi a véleményetek?

A Merci fórumon az egyik kolléga írt egy lehetséges hibaokot, de szeretnék több véleményt megismerni.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=270&na_step=30&t=9015614&na_order=

 

a belinkelt oldalban a 245888 hsz.

baal Creative Commons License 2012.02.20 0 0 8949

urak, még mindig kérdés:

a váltóm vacakol, de ha leveszem az akksisarut, utána egész nap ok.

én nem hiszem. hogy ez mechanikai gond lenne, inkább elektromos, vagy vezérlés

persze csak logikai uton ,mert nem vagyok hozzáértő...

vélemények?

MM. Creative Commons License 2012.02.20 0 0 8948

Egy 4 sebességnél a 3.nak kell olyan hosszúnak lenni hogy 150nél nem lehet gond..

Szimplan motorféket kapsz.

Előzmény: style (8947)
style Creative Commons License 2012.02.19 0 0 8947

Szevasztok!

 

Régen jártam erre,de most leirom milyen kis unintelligens a 01M 4 seb. autómata váltóm.Hátha valaki járt már igy.A vészüzeme 3. sebesség.110-es tempónál valami nem tetszett neki,vészbe tette magát.Persze bevágta a 3.-at,elég durva volt.Még jó hogy nem mentem gyorsabban.Hazacsorogtam vele,VAG-COM rádug,minden tekercs testje szakadt.Csati le a váltóról,látszott a korrozió egyből.Kontakt spray,visszaraktam,azóta ok.Gondolom semmi vezérlés nélkül is 3.-ba rakja magát,de ha ez pályán 150-nél van akkor bedarálja magát?

 

gallo Creative Commons License 2012.02.18 0 0 8946

A visszajelzo csak azt jelzi, hogy a valto veszuzemmodba kapcsolt. Ez lehet mastol is, nem csak a valto hibajatol. Amikor egyszer kihagyo trafoval mentem haza, az erolkodestol nekem is atallt veszuzemmodba, trafot kicsereltem es egybol elaludt. A Te esetedben -ha a valto nem produkal semmi tunetet- viszont en inkabb a visszajelzo elektromos (erintkezesi) hibajara gyanakodnek a leirtakbol. 

Előzmény: yoda56 (8945)
yoda56 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 8945

Üdvözlet a Mágusoknak!

Segítséget szeretnék kérni.Renault Megane 1.6 1999 évjáratú proaktív automataváltó,ha emelkedöre megyek felvillan a váltó lámpája,ha nem túl nagy ill. vízszites haladásnál semmi/akár 1000km-en sem/.Az olaj nem régen volt cserélve a renault szervíz szerint nincs hiba./de akkor miért jelez?/

saválló Creative Commons License 2012.02.10 0 0 8944

"A 250ezer Ft-os ajánlat olcsónak számít ?"

Mindenképpen,hiszen kb. 3 évvel ezelőtt sem igen vállaltak váltófelújítást 300k alatt!

Előzmény: Fecóka22 (8938)
Donibcsi Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8943

Igen, olcsónak számít.

Az, hogy a Te autód mennyit ér, mi köze van az új alkatrészek áraihoz???

Előzmény: Fecóka22 (8938)
napoli008 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8942

Először mindenképpen telefonon értekezz vele, mert nem tud azonnal nekiállni az autónak általában. A hiba leírásából is szokott ötlete lenni.

 

A másik hozzászólásodra reagálva: a 250 ezer Ft-os javítás, már ha megúszod annyiból, egyáltalán nem olcsó, de eldöntheted, hogy eladod váltóhibásan 500 ezerrel kevesebbért és veszel helyette valami mást ami megint csak Orosz rulett és kezded az elejéről a feltámasztását:), vagy megjavíttatod és használod az egyébként jól működő autódat.

Azt se felejtsük el, hogy manapság egy autó átírása is Kb 100 ezer pénz! Az mondjuk a harmada a javításnak!

Előzmény: Fecóka22 (8939)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8941

Péteriben van egy váltószerelő - ez sokkal közelebb, Pest mellett van.  Az elérhetősége fenn van a neten:

http://www.automatasebessegvalto.com

:-)

Előzmény: Fecóka22 (8939)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8940

"-21 fokban is ugyanúgy szépen vált az automatám,mint máskor....pedig induláskor,és utána jódarabig abban is hideg az olaj."

 

OK, az enyém nyáron is igényli az olaj bemelegedését, akkor is azért kb. 5- 600 m-t kell mennem mire a 4. fokozatba fel tud váltani. Most a téli hidegben  kb. 1 km-t megyek mire végigvált. Egyébként mindig is ilyen volt. Mondtam ezt a jelenséget a váltószerelőnek is, aki azt válaszolta ez így teljesen rendben van. Megjegyzem, kicsit túl van töltve olajjal, amire az volt a válasza hogy ne eresszük le, mert így kisebb lesz a sleep- je. Én a leeresztést nem forszíroztam, mert a fenti jelenséggel együtt tökéletesen működik.

:-)

Előzmény: saválló (8937)
Fecóka22 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8939

Mindenképpen felkeresem . Bár így budapestről kicsit macerás eljutni hozzá a kocsival fokozat nélkül. De legalább ha más nem tanácsot kérek tőle. Köszönöm a segítséget !

Előzmény: napoli008 (8931)
Fecóka22 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 8938

A 250ezer Ft-os ajánlat olcsónak számít ? Szerintem nem , az autók értékéhez képest túlzásnak tartom ezeket az árakat .

Előzmény: Donibcsi (8933)
saválló Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8937

"Teljesen normális dolog az, hogy váltó a hideg olajjal nem dolgozik úgy mint máskor. Elvégre mostanában minden reggel  -10 C alatt van a hőmérséklet."

- 21 fokban is ugyanúgy szépen vált az automatám,mint máskor....pedig induláskor,és utána jódarabig abban is hideg az olaj.

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (8925)
Sandi22 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8936

Azt vettem észre hogy minuszoknál és egy bizonyos páratartalom környékén csinálja, valószinű akkor tud valami lefagyni. Idén a -20 fokban hibátlanul müködik...

Előzmény: Sandi22 (8935)
Sandi22 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8935

Nekem van/volt ilyen problémám már vagy 2-3 éve áll fent a hiba, ha jól emlékszem azt mondták valami mágnes szelep a hibás de nem érdemes vele foglalkozni. Én sem javítattam meg, amikor előjött akkor csinálta pár hétig majd egyszercsak gondolt egyet és azóta jó illetve idén idáig 1x csinálta, de nekem elég egy újraindítás is ha már meleg a motor.

Előzmény: baal (8924)
Octi19 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8934

Doni, sikerült utána nézni a ERY váltóba való karmantyú készletnek?

Előzmény: Donibcsi (8933)
Donibcsi Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8933

Ezek a váltók olcsón, és jól felújíthatók. Ne félj tőle. A szivattyúcserén kívül kell majd egy konverter felújítás + szétszedni az egész váltót, és belenézni, kitakarítani, új olaj+ szűrő, és vígan elmegy megint 200km-t minimum, mechanikai hiba nélkül.

Előzmény: Fecóka22 (8930)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8932

Hajdusámson vagy Mindszent Szolnoki Róbert.!Mindkettő 1 év teljeskörű garancia a váltóra! A második szerelő az vérprofi.

 

 Mindenkinek ok a váltója? Nálam a vezérlésfelujitás után totál szarabb lett mint volt. Kapott a bejáratás után egy adaptációt és olyan mint a vaj.:) 

Előzmény: Fecóka22 (8908)
napoli008 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 8931

Nagy fába vágod a fejszédet, ha belevágsz a kéziváltósra átalakítós projektbe!

 

Akit ajánlottam beszéltél vele? Érdemes lenne. Vannak ötletei telefonon is, de persze biztosat Ő is csak a váltó leszedése után tud mondani! A váltót meg így is úgy is le kell szedni, nem?

Előzmény: Fecóka22 (8930)
Fecóka22 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 8930

Igen. Nem a szerelőre gondoltam. Hanem a váltóra. Ki tudja ... ha 1 hónap múlva megint tönkremegy akkor egy másik hibára / alkatrészre hivatkozva megint száz ezreket költhet rá az ember. Én csupán ettől tartok. Mivel használható információt nem kaptam így magamnak kell végigjárnom az utat de kezd összeállni a kép a kéziváltóra való csrével kapcsolatban ! Bár még vannak kérdések ...

Előzmény: Donibcsi (8929)
Donibcsi Creative Commons License 2012.02.07 0 0 8929

Értelmezd amit olvasol:

 

"Viszont kezd meginogni a bizalmam az automatákkal szemben"

 

"Nem bizalom kérdése."

 

Nem A szerelő bizalmára gondolt a kérdező, és én sem.

Előzmény: roomster09 (8920)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!