Keresés

Részletes keresés

Rex maxi Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8501

Sziasztok

 

Volt ilyen gépem. Már elcseréltem. De a vaterán szokot fent lenni egy ilyen gép már árulják vagy 2 éve.

 

Ha dolgozni szeretnél vele akkor nem ajánlom de ha csak kuriózum akkor igen.

Előzmény: GomezTheGreat (8496)
Kukuma Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8500

 

Kukuma Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8499

Akkor jó mondták az ismerőseim 8 lőerőt mondot és 6,5 lőerőt láttam a neten még minddég keresem,de régen csak a motorstandard volt az első

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8498

Üdv! Ez a gép 7lóerős, 3 sebességes (2+R). Igen elég jó gép, simán bevállalnám egy ilyen örökbe fogadását.

Előzmény: Kukuma (8487)
hitike1 Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8497

Hát jó lenne ha tudnám. Rögtön nem is lenne hiba... :-(((

Előzmény: Kukuma (8495)
GomezTheGreat Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8496

Üdv mindenkinek!

Pannónia P-125V vagy CSK-03 rotációskapát keresnék, működőképes, megkímélt állapotban. Régen nagyapámnak volt ilyen, és mindíg mondtam neki hogy szóljon ha dolgozik vele hogy láthassam még gyerekként. Tudom már ritkaság számba megy, de remélem be lehet még szerezni egyet.  

Kukuma Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8495

Hol a hiba ??

 

hitike1 Creative Commons License 2011.08.11 0 0 8494

Sziasztok!

 

Köszi a tippeket.

 

Rexi!

 

Én is ezekre gondolok, mert ezek nem voltak kicserélve.

 

Hétvégén remélem lesz időm, s akkor meglátjuk.

 

Addig is köszi.

 

Üdv.

 

G

Előzmény: Rex maxi (8493)
Rex maxi Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8493

Arra a két csapágyra gondoltam ami ott van ahol viszintesen van a tengely és oda fogatod fel a kereket és a kapákat.

A fügőleges tengelynél is van két csapágy. Én a kf lehajtásnál a kuplung alatti csapágyal szenvedek. Megragad álandóan és most legutóbb úgy hogyha ráengedtem a kuplungot akkor leált a motor. Nézd meg az alsó csapátyat is.

Előzmény: hitike1 (8483)
Rex maxi Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8492

sziasztok

 

Megnézném én is neked de mostanság semmi időm nincs még a saját gépeimre sem.

A Tiszavasvári uton most nyílt nemrég egy kereskedés és szervíz. Kérdezd meg ott.

Jeles hez ne vidd ha gépet akarsz csinálni belőle időbe. Illés hadjám de ő is szeret a felegekben járni. Van még egy pár haérdekel.

Előzmény: TerraKrissz (8485)
Kukuma Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8491

Nem létezik,hogy a bronzkerék sirna

Előzmény: Gábor 1978 (8488)
Gábor 1978 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8490

Helló enek a gépnek könyedén vinije kel 1tonátis látam a faluba ojat aki az 1000 literes tartájt ijenel vite tele permetezni ha minden jol van öszerakva simán lehet vele szántani

Előzmény: hitike1 (8489)
hitike1 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8489

Szia!

 

Hááát  jó kérdés... Meg fogom nézni.

 

2 dologra tippelek még: van benne egy 7203-as csapágy, ami a lehajtó tengely alsó végén van, azt nem cseréltem mert jónak tűnt, illetve egy tűgörgős csapágy nem volt cserélve, mert az is jónak tűnt.

 

Hétvége felé lesz időm, szétszedem és tájékoztatlak benneteket.

 

Köszönöm az eddigi infókat.

 

Arra a kérdésemre, hogy esetleg ennek így ennyit kell bírni nincs valakinek válasza, tapasztalata? Sohasem használtam ilyen gépet, nem tudom mennyit kell neki bírni..

 

Üdv.

 

G

Előzmény: Gábor 1978 (8488)
Gábor 1978 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8488

Helló a bronz kerék véletlenül nem forditva került visza akor szokot sirni a hajtás

Előzmény: hitike1 (8484)
Kukuma Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8487

Kiváncsi lennék nem tudja valaki ,hogy hány lőerős a Terra gutbrod 152

 

Dolmi mackó Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8486

Van egy robi utánfutóm, annak a rögzítőfeje kisebb, mint a traktoron lévő.

Tehát van egy kb. 12mm-es hézag, ide érdemes vmit beraknom, hogy passzentos legyen mint az eke függesztékénél?

TerraKrissz Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8485

Hali

 

a kis kar könnyen jár, a karburátort szétszettem összeraktam 3 karbiból egyet, hogy ne legyen sehol lógás, akadás minden pöpecül működik a karbin új gyertya van benne de akár mit csinálok vele ugyan azt csinálja fordulat megemelkedik a lapátot kitolja az ugye elveszi a gázt, majd ha a fördulat csökken a lapátot visszahúzza a rugó ami megint gázt ad neki a lapát ismét kifordul ami elveszi a gázt szall nemtom a rugó vagy a rudazat lenne rossz helyen, mert azokat is rakosgattam más helyzetbe az eredmény ugyan ez maradt. nemtom mit csináljak már vele. Nem tudsz/tudtok egy jó kisgép szerelőt nyíregyen? aki nem dolgozik kúrva drágán?

Előzmény: Rex maxi (8440)
hitike1 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8484

Ja olaj természetesen van a váltóban. 1,25 l, ahogy a könyve írja... :-))

Előzmény: hitike1 (8483)
hitike1 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 8483

Sziasztok!

 

A kuplung is fel lett újítva teljesen. Csapágyak, szimeringek, tűgörgős csapágy stb. minden új benne, ráadásul SKF (ezt tudom olcsón beszerezni).

 

Az átmenő csavarral kapcsolatosan arra gondolsz, ami a kuplungpofákon megy keresztül és a két tolórugó van rajta? Ha igen, akkor azzal sem lehet gond, mert újat (gyárit) kapott mind csavarból, mind rugóból.

 

Amikor össze lett rakva a hajtómű, akkor kézzel meg tudtam forgatni viszonylag könnyedén a kuplungcsészét.

 

Viszont ami érdekes számomra, hogy minden sebességben "sír" (ezt nem tudom másképp megfogalmazni) a váltó. Főleg 1-esben. Ez érthetetelen számomra.

 

Szóval tanácstalan vagyok teljesen.

 

Amúgy mondom, ha felpörög a motor, akkor viszi, nincs gond.

 

Üdv.

 

G

Előzmény: Rex maxi (8482)
Rex maxi Creative Commons License 2011.08.09 0 0 8482

Sziasztok

szerintem is valami hasonló lehet a probléma.  A lehajtástengelynél esetleg valamelyik csapágy stb.

Előzmény: Kukuma (8481)
Kukuma Creative Commons License 2011.08.09 0 0 8481

Nézd meg a váltóját vagy az olajszintet kézzel megmozgatni az alsó kuplugcsészét hátha valami szorulása van az én véleményen szerint ...:-))

Előzmény: hitike1 (8478)
Kukuma Creative Commons License 2011.08.09 0 0 8480

Hátramenettel nem próbáltad terhet vinni lehet ,hogy kuplung problémája van tudsz rajta állitani van egy hosszu átmenőcsavarja

Előzmény: hitike1 (8478)
hitike1 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 8479

Aham.. a kép nem ment fel. Na mégegyszer, hátha sikerül...

hitike1 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 8478

Sziasztok!

 

A tanácsotokat szeretném kérni.

 

Nemrég vettem egy Terra-t. 10 évig állt. Szerelő összerakta, azt mondja kib...t jó benne a kompresszió, nincs fúrva. Gyári méretű benne a dugó.

T20-as váltóval van szerelve.

Kövesúton, üres gyári futóval úgy, hogy én rakta ülök (130 kg) 2-esben is elindul.

 

Viszont homokon ha ráülök, akkor 1-esben sem. Olyan, mintha valami fogná a motort. Kicsit meglököm, és felpörög a motor, akkor megy rendesen. A regulátor rugó a legszélső állásba van rakva.

 

Az egész gép darabokra lett szedve, váltó, motor, porlasztó minden. Mindenből újat kapott, ami kellett bele.

 

A kérdésem az, hogy ez normális? Azt gondoltam, hogy ezt ha berakom 1-esbe és nem bírja a terhet vinni, akkor inkább elássa magát, nem pedig erőlködik és meg sem mozdul a kerék. :-(( ezért vettem. Szántogatni is akarok vele. Tudom, hogy gyárilag ennek azt írják, hogy szántani motor megfordítással, lükvercben kell, de azért üres pótkocsival csak el kellene indulnia neki homokon is egyesben?

1-esben ha megfogom a pótkocsit, vissza tudom tartani a gépet úgy, hogy nem is kapar el. Persze, ha menet közben van, akkor nem, de indulásnál...

 

Mi a véleményetek?

 

A szerelő srácnak van egy ugyanilyen motorja, csak az a 3+1-es DMJ-317??? váltón van rajta.

 

Kipróbáltuk, átraktuk egyikről a másikra a motort. Az ő motorjával ugyanezt csinálta a gépem az én váltómmal, ergo a motor nem igen rossz. Az én motorommal az ő váltóján meg ment rendesen.

 

Ez normális? Ez ennyit tud? Ha ténylg ennyit tud, akkor eladom a francba. Pedig jutányos áron jutottam hozzá.

 

90 eFt volt. A gép, 8 kapataggal, gyári súlyokkal, szinte új gumikkal, keréksúlyokkal, váltvaforgatós ekével, kultivátorral, boronával, az eke adapterrel, meg egy gyári Robi (vagyis szerintem az, Vasipari Szövetkezet által gyártott) pótkocsival. Ráköltöttem 30 eFt.ot.

 

Pöcc röff, szép hangja van, de én többet vártam tőle.

 

Van valami ötletetek, vagy akinek van ilyen gépe T20-as váltóval, írja már meg nekem a tapasztalatait, akár privát mailben is legyen szíves.

 

Megpróbálok csatolni egy képet is ha sikerül.

A csúnya fejemet kitakartam. A háttérben lévő kék pótkocsival és a rajta lévő cuccokkal vettem.

 

A gyári pótot rá egy héttel vettem... Olcsóért... :-))

 

Előre is köszönöm a véleméyneket, ötleteket, segítséget,

 

Üdv.

 

Gábor

robi151éltető Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8477

kérdeztem a robi 53-ról tőletek de semmi,,,,,,sajnálom.

 

Moco94 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8476

Itt a kép is.

Moco94 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8475

Sziasztok.

Lenne hozzátok egy kérésem .

Legyetek szivesek mondjátok el véleményetek az RK-05 tipúsú rotáról , hátrányát előnyét használat során tapasztalt dolgokról...stb

Most akarok venni egyet és nem akarok az ismeretlenbe belevágni (eddig robi 151-em volt).

lacy63 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8474

Láttam már ilyet a jutubon, azt valami diesel hajtotta, tán MIA. Az akác jól hasad egy jó fejszével is és kondiban is tart. Így viszont könnyebb. De ha megáll a Briggs ..., elő kell venni a jó kis fejszét és az ember nyelve földig lóg.

Előzmény: robi151éltető (8472)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8473

Azt írja a videó alatt, hogy majd villanyosítja, mert ezzel eleve lassú.

 

Előzmény: lacy63 (8471)
robi151éltető Creative Commons License 2011.08.08 0 0 8472

csatlakozom,kíváncsi lennék hogy egy 40-50 derékkal mit tud,mert ez igen vékony és halott derék volt,de egyépként jónak tartom ezt az eszközt tovább fejlesztésre is!

Előzmény: lacy63 (8471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!