Múltkor (kábé 1 hónapja) találkoztam Mesivel Zolinál. Mondtam neki, hogy szóljon Kopinak, hogy szervezzen össznépi klubtalálkozót, amire csak mosolygott és annyit mondott, hogy hát Kopi nem, de ha mi megszervezzük, akkor hajrá. Ennyi infóval rendelkezem :)
Nekem is volt ilyen esőmintás gumim. Az első 20-25ekm-en semmi hangjuk nem volt, aztán ahogy koptak, úgy lettek egyre hangosabbak. Eladás előtti ősszel azt hittem csapágyas a kocsi. Mikor feltettem a téliket, derült ki hogy nem.
Kimostam a hűtőt kívülről. Nem vettem ki - elegem volt a fagyálló visszatöltögetéséből - első megmozdulásként ráengedtem a gőzborotvát olyan 45fokos szögből. Na gyorasan elhajlott vagy tíz lamella, ezekután kicsit óvatosabban, de átmostam. Előtte levettem a hűtőrácsot. Nem kis mennyiségű mocsok jött ki belőle és azóta nem kapcsolt be a venti. Otthon próbaképp bekapcsoltam - beapplikáltam régebben egy kis kapcsolót - és meglepve tapasztaltam, hogy megváltozott a hangja. Az eddigi mély búgást felváltotta egy könnyed hajszárító hangja. Gondolom sokkal könnyebben szívja át a levegőt a hűtő bordáin.
Nem volt a hűtőn látható kosz, mégis kijött belőle egy halom dzsuva.
Remélem jó lesz.
Más:
Ma levizsgázott a bocim. Azt hittem minden ok, de a két első fékcsövet ki kellet cserélni, így került a vizsga 28eft-ba. Fájt.
Bátran ajánlom mindenkinek az univerzális katalizátor beépítését a gyári helyett, gyönyörűen teszi a dolgát két és fél éve. (kb 50ekm)
Megint más:
Van nálam javításon egy női tulajos Fiesta, minden sarka karcos.
Ez a jobbos ajtó véletlenül kinyílt tolatás közben és bakadt a garázsajtóba.
A "márkaszerviz" így csinálta meg:
80eft-ot (!!) kértek munkadíjat, utána a csajszi még 10 ezerért fényztette le.
majd én is kitalálok valami köztes, jó megoldást. egyébként német fórumon ezt olvastam: valaki beszélgetett az ismeröseivel, akik autógyáraknál mérnökként dolgoznak és azt mondták, hogy ez HK csapágy gond is azért lehet, mert elvileg 2003-tól van valami olyan EU norma, amely szerint a motorban nem lehetnek ólom vagy ólom tartalmú alkatrészek és ezért lehet, hogy ez is okozza a csapágy meghibásodásokat, akkor vagy ebben nincs már ólom, vagy a vele érintkezö alkatrészeben. nem tudom, nem értek én hozzá, lehet, hogy hülyeség..
ja cliós hirdetés.. :D a szövege is folyamatosan változik. valami nagyon nem okés... meg nem azért, de melyik kereskedö fog bevenni egy cliót 1 millióért. anyám..
Csak és kizárólag a "kedves vevő" okozható a csapágyak miatt, aki csendes, kis fordulaton nyomatékos diesel motort akart... Megkapta. Csendes a csapágy anyaga miatt. (jó hangcsillapító, jó hatással van az olajfilm kialakulására; ezáltal csökkenti a surlódást, cserébe rossz kopásálló)
Sziasztok! Kéne egy kis segítség. Van egy 2.0 Coupe-m és tegnap óta fe-fel villan egy kontroll lámpa. Sárga négyzet,benne "cikk-cakk",mint vmi EKG vonal. Sehol se nem találok konroll lámpa jelzéseket. Mi lehet ez, esetleg ha akad vkinek egy táblázata azt előre is nagyon köszönöm.
Nem használok semmilyen adalékot. 2 hete vettem még csak az autót. Viszont, azon gondolkoztunk a villamossági szeerlővel, hogy az előző tulaj békéscsaba mellett lakott, közel a román határhoz. Lehet, hogy valami haver hozott neki olcsó üzemanyagot, de talán előtte a kannákban gázolaj lehetett, és innen lehet a sárga (ami a villamosságis szint kén) lerakódás az elektródán.
Az ngkm a képek szerint gyári. (vagy nagyon jól hamisított:) )
hát szerintem ez a fö dolog, hogy nem lehet tudni. lehet, hogy szar az anyaga, de lehet, hogy sokan alacsony fordulaton mennek és nincs olajnyomás/kenés és az teszi tönkre. na de mi az az alacsony fordulat? nem hiszem, hogy 1100-as fordulaton menne valaki dci-vel, de lehet, hogy az 1400-1500 is már alacsony???
meg elvileg azt mondják, hogy a 106 lovasban nagy a nyomaték és az a hibás + ha megszünik az olajnyomás, na de a 86 lovasokban is tönkre szoktak menni a HK csapágyak meg talán más dci-kben is... nem tudom. írjak a rönónak levelet? :D