Ahogy Mewo írta, állóból indulva nem nagy a különbség a két autó közt, 110-ig szinte egyet mennek (max 1-1,5 autó a különbség). Persze, lehet, az pont az a kb. 0,7-1 mp, mely a két autó között van 100-ig. (chippes 120-asra gondolván, mert a gyári 120-al szemben nagyobb a különbség) Viszont, magasabb sebességi fokozatban, nagyobb tempónál eléggé elmegy a sport.
Én óra szerint egyszer közel 230-at mentem a géppel. Óra szerint 220 elég sokszor megvolt, illetve, a gps-szel "hitelesített" rekordom alkalmával 225-öt mutatott az óra, az 213 km/h valós sebességnek felelt meg. Ezekről a "kísérletekről" tudni kell, hogy pár km-nél tovább nem utaztam ilyen tempóval, tehát szinte csak addig történő gyorsítások voltak...
Szerintem a 165 lovas dízelednek legalább ennyit tudnia kéne, kivéve, ha "kinyírja" az euro V.... Az miénk csak eurto IV-es besorolású.
Csepel. Ott voltam az első közös mérésen. Sokan kétkedtek utána, de én úgy voltam vele, hogy mivel nem értek hozzá, így miért kételkednék a padot üzemeltető ember szavában? Persze, kis kétely volt bennem is, ameddig le nem mérettem, milyen nehéz a gép (velem együtt, kb. 1/3-as tankkal 1460 kg...), illetve, amíg realist cartárs nem végeztetett el egy "kontroll mérést" máshol.
Ahogy olvasgattam megint az e témában beírtakat, lehet, egyik pad sem valós, és tényleg 150 lovas, vagy épp azok nem jók, ahol annak mérik. Nem tudom, de nem is akarok találgatni. Az enyémet annyinak mérték. Ennyit tudok. :-)
Gyorsulás: az én legjobbam óra szerint 7,8, téli, 205-ös gumikon. De szerintem nem ez az erőssége... A lényeg meg úgyis az, hogy én elégedett vagyok az autó teljesítményével. ;-)
Ma beszéltem egy autósemberrel, német vonalat visz most, konkrétan Audi. Mikor meglátta a gépet, ámulva kérdezte: ez a tied? Mondtam, hogy igen. Erre elkezdett áradozni, hogy egyszer vezetett sportot és, hogy ez mekkora autó.
Valaki találkozott már olyan jelenséggel hogy első hideg indításkor nem pörög föl rögtön a verda hanem eltelik kb. 1 sec. és mintha akkor indulna el a motor igazából .Mintha a levegő nem úgy jutna be.
De persze előtte szikra minden megvan . Eddig nem volt ilyesmi gondom . Pár hete már csinálja , de még nem volt ez a hideg időszak akkor is előfurdult.
most hogy mentünk már pár száz km-t az autóval, és kezdi megszokni az asszony lábát a járgyány, nyugodtan kijelenthetem, hogy a fogyasztása nagyon baráti az autónak. Trip B-t nem reseteljük soha, csak az A-t minden tankolásnál. Trip B-n kereken 8 liter a fogyasztása az autónak. 150Ló mellé ez szerintem elég baráti. Nem jártunk még Bp-en kívül :) és azért néha odalép neki keményen. Pl ha pirosnál ő az első a sorban, akkor az mindig verseny onnantól a másik sávban lévő ellen ^^
The solar sensor is located in the top part of the dashboard at the base of the windscreen and its function is to transform the light signals (lux or kcal/m2) into a proportional linear electrical signal. The sensor is a particular type of diode (photodiode) which can vary its conduction depending on the quantity of light it comes into contact with; in practice, the incident light which comes into contact with the photodiode small lens releases electrons from the crystalline structure.
As a result electrons and free gaps appear in excessive numbers.
They are directed towards the photodiode spatial or junction zone (NP) and increase the junction current (photoelectric current) in proportion to the intensity of the light. In order to achieve a very high response speed, the photodiode is equipped with a small lens which has the task of improving the focus of the light on the semiconductor junction (NP) which makes up the photodiode.
The control unit (NCL) using this signal alters the temperature parameters decreasing it and at the same time acting on the distribution of the air.
Tudom, hogy jobban tetszenének pink lángnyelvek, sárkányok, meg No Fear, de ez van. 25 éve megrekedt izlésem tör elő... És mi lesz, ha meglátod a csíkokat az oldalán!
Gumifestékkel. Nem tudom, mennyire tartós, az biztos, hogy 3x festettem át és minden réteg besárgult kicsit. Biztos, hogy nem ez a megoldás, szerintem valami hővel felvihető, rugalmas matrica. Mindegy, egy próbát megért,tetszik. Most itt a nyári cucc, az elkészül a télen, csak nem tudom, milyen tchnológiával. Kitaláljuk.