Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

czollnerg Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139823

hát ezt már sosem tudjuk meg :) külföldi fórumokon is olvasgattam, volt aki padon chippeltette a gépet és 150ló körül tudott és onnan hoztak ki neki 165-185ló közötti értékeket attól függ mennyire húzták, valakitől meg azt olvastam, hogy alapból 165-170lovas volt, igaz ők utána nem is chippeltették. Lényeg, hogy Realtukko kollega beszámolója alapján már én sem hiszek a "közös padunkban". A majd 1mp-es gyorsulás javulást 100ig, valamint az érezhető nyomatéktöbbletet a pad alig írta erősebbnek mint a gyári config, 10fok körüli hőmérséklettel mérve mind2t. A lényeg, hogy elfogadhatóan mennek.

Előzmény: mcI_2.0 (139814)
bravo07 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139822

De most válok sajnos :-( Ugyhogy muszáj...

Előzmény: bajan122 (139819)
dirige Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139821

És még jön a nagy nyári élmény: 80-nál kikönyökölni, szarni a világra, nézelődni, ohne autobahn. Ez nem indukálja a nyomjuk-érzést..... :-)

Előzmény: bajan122 (139820)
bajan122 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139820

off

 

Szoktam írni offos általam próbált autókról. Engedjétek meg hogy most is így tegyek.

 

Utoljára japán autótm egy '98-as swiftet vezettem, de már olyan régen, hogy nem emlékszem rá milyen is volt pontosan. Arra igen, hogy soha semmi gond nem volt vele, és nagyon puritán volt a belseje. 

Míóta megvettem a Nissant azóta csak azzal járok. Ennek egyik oka, hogy ha veszek valamilyen járművet azt szeretem feltérképezni hogy milyen bajai vannak és csak utána oda engedni a család többi tagját hogy használják. A másik hogy nagyon élvezem a vele való közlekedést.

Az autó maga egy nevetséges összegért került hozzám (kb hasonló körú swift ár alatt), azóta kapott egy teljes olajcserét, ami 6 liter motor olajat, 2 liter váltó és 2 liter difi jelent, valamint a szűrők. Az egész munkadíjjal együtt 28 ezer forint volt, és 38 perc. (Érdekes, hogy egy percet nem vártak az olaj leengedésével, ami például a Szabóéknál egy órát szokott elvinni az időmből.) Valamint vetem még bele egy üléshuzatot (a gyárija kopp olyan mint a swifté volt). Ezen kívűl alaposan kipucoltam.

Apró hibái vannak, például hogy csöppenti az olajat. Alámásztam de lehetetlen helyen van a forrás így nem tudtam megoldani. A mennyiség viszont annyira kevés, hogy nem foglalkozom vele, majd néha rátöltök. A futóműve (tippem szerint 500 ezer környékén lehet benne) meglepően jó, csak pár szilentet lehet lassan cserélni. A difi nem morog és nem is kopog. A bódén vannak nyomások és néhol a rozsda is látszik. Az alvázon is van rozsda de csak felületi, nem rágja még a tartó elemket. Na és persze lassú mint egy csiga. Nyivlán ha teljesen rednbe akarnám tenni akkor elnyelne akár több százezret is, de felesleges. Évi 3-4 ezret fog futni azt sem nagy teherrel. 

 

Ami a lényeg viszont, hogy míg a sokkal jobb álapotó és a Nissánhoz képest luxusautónak számító Citroenben fele annyira nem bízok meg mint ebben. Magam sem értem, mert nem gondolnám hogy előítéleteim lennének (akkor meg sem vettem volna a franciát). Mégis az első nap óta egyszer sem jutott eszembe hogy a Nissan nem fog elindulni, vagy nem fogom vele elérni az uticélom. Nagyon érdekes.

 

Vezetni igazi teherautós élmény, amit én szeretek. Szoros a váltó (gépészkedni kell vele), nem direkt a kormány. Csörög, zörög a bodé. 90 fölé nem szeret menni és nem is neki való. Midezek ellenére a nyugalom szigete. Nem hajtok vele gyorsan, nem jönnek a seggembe. Fogyasztásban tudja azt a 8 litert amit vártam (ez szerintem nyáron kevesebb lesz, mert reggelente hagyom járni egy kicsit a hideg miatt indulás előtt).

 

Lehet hülyén hangzik, de pont ilyen autóra vágytam.

bajan122 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139819

Minden gúny nélkül legutóbb 2 napig bírtad hogy hirdeted.

Előzmény: bravo07 (139817)
dirige Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139818

Merci! :-)

Előzmény: mcI_2.0 (139813)
bravo07 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 139817

Szevasztok Cartársak!!! Hosszú idő után is mét itt..... De most nagyon rossz hírekkel: el kelladjam a gyönyörű Piroschkámat. Itt a hirdetés, akit érdekel, esetleg a read only kollégákat is, a hirdetésben megtalál. Vagy priviben is válaszolok mindenre.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_dynamic_sport-7458185

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139816

Az enyém nem, remélem... :-)

Előzmény: -carcass- (139815)
-carcass- Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139815

Szerintem a benzines motor euro5-ös.

Előzmény: mcI_2.0 (139812)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139814

Ha kell még a diagram, akkor elküldöm mail-ben.

 

Ahogy Mewo írta, állóból indulva nem nagy a különbség a két autó közt, 110-ig szinte egyet mennek (max 1-1,5 autó a különbség). Persze, lehet, az pont az a kb. 0,7-1 mp, mely a két autó között van 100-ig. (chippes 120-asra gondolván, mert a gyári 120-al szemben nagyobb a különbség) Viszont, magasabb sebességi fokozatban, nagyobb tempónál eléggé elmegy a sport.

Előzmény: czollnerg (139737)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139813

Fasza a kinézet! :-)

Előzmény: dirige (139789)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139812

Én óra szerint egyszer közel 230-at mentem a géppel. Óra szerint 220 elég sokszor megvolt, illetve, a gps-szel "hitelesített" rekordom alkalmával 225-öt mutatott az óra, az 213 km/h valós sebességnek felelt meg. Ezekről a "kísérletekről" tudni kell, hogy pár km-nél tovább nem utaztam ilyen tempóval, tehát szinte csak addig történő gyorsítások voltak...

 

Szerintem a 165 lovas dízelednek legalább ennyit tudnia kéne, kivéve, ha "kinyírja" az euro V.... Az miénk csak eurto IV-es besorolású.

Előzmény: fáber77 (139768)
-carcass- Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139811

Mindenki elment inni...;-)

Előzmény: GazCamp3r (139799)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139810

Csepel. Ott voltam az első közös mérésen. Sokan kétkedtek utána, de én úgy voltam vele, hogy mivel nem értek hozzá, így miért kételkednék a padot üzemeltető ember szavában? Persze, kis kétely volt bennem is, ameddig le nem mérettem, milyen nehéz a gép (velem együtt, kb. 1/3-as tankkal 1460 kg...), illetve, amíg realist cartárs nem végeztetett el egy "kontroll mérést" máshol.

Ahogy olvasgattam megint az e témában beírtakat, lehet, egyik pad sem valós, és tényleg 150 lovas, vagy épp azok nem jók, ahol annak mérik. Nem tudom, de nem is akarok találgatni. Az enyémet annyinak mérték. Ennyit tudok. :-)

Gyorsulás: az én legjobbam óra szerint 7,8, téli, 205-ös gumikon. De szerintem nem ez az erőssége... A lényeg meg úgyis az, hogy én elégedett vagyok az autó teljesítményével. ;-)

Előzmény: czollnerg (139748)
gambl-R Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139809

Helyes! :)

Előzmény: dirige (139807)
gambl-R Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139808

Na, szép!

Ezek az audisok már csak ilyenek. :)

Előzmény: dirige (139806)
dirige Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139807

És mert majdnem semmi pénzért...

Előzmény: gambl-R (139805)
dirige Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139806

Mert a tartozásának a rendezése miatt voltam nála.......

Előzmény: gambl-R (139805)
gambl-R Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139805

Mé' nem adtad el neki jó pénzért? :)

Előzmény: dirige (139804)
dirige Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139804

Ma beszéltem egy autósemberrel, német vonalat visz most, konkrétan Audi. Mikor meglátta a gépet, ámulva kérdezte: ez a tied? Mondtam, hogy igen. Erre elkezdett áradozni, hogy egyszer vezetett sportot és, hogy ez mekkora autó.

Előzmény: fáber77 (139797)
tlaci72 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139803

Nálam semmi hasonló jelenség nincs, szintén 1,4 16V-nél. 

Előzmény: Bravósgábor (139801)
szkorhetz Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139802
nekem néha konkrétan nem is indít. mármint, jár az indítómotor, csak olyan, mintha nem kapna benzint.
aztán egyszer csak elindul.
Előzmény: Bravósgábor (139801)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139801

üdv !

 

Valaki találkozott már olyan jelenséggel hogy első hideg indításkor nem pörög föl rögtön a verda hanem eltelik kb. 1 sec. és mintha akkor indulna el a motor igazából .Mintha a  levegő nem úgy jutna be.

De persze előtte szikra minden megvan . Eddig nem volt ilyesmi gondom . Pár hete már csinálja , de még nem volt ez a hideg időszak akkor is előfurdult.

Mi lesz a nagyobb mínuszba ?

1.4 16 V

fáber77 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139800

Kinyírtad!!!!!!!!

 

:D :D :D

Előzmény: GazCamp3r (139799)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.12.02 0 0 139799

meghalt a topik? O.o

GazCamp3r Creative Commons License 2013.11.30 0 0 139798

most hogy mentünk már pár száz km-t az autóval, és kezdi megszokni az asszony lábát a járgyány, nyugodtan kijelenthetem, hogy a fogyasztása nagyon baráti az autónak. Trip B-t nem reseteljük soha, csak az A-t minden tankolásnál. Trip B-n kereken 8 liter a fogyasztása az autónak. 150Ló mellé ez szerintem elég baráti. Nem jártunk még Bp-en kívül :)  és azért néha odalép neki keményen. Pl ha pirosnál ő az első a sorban, akkor az mindig verseny onnantól a másik sávban lévő ellen ^^

fáber77 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 139797

Nagyon vagány a gép! Olyan "rally" feelingem van a festett gumitól!

:D

 

Minden embernek más az izláse,és ez szerintem rendben van! Szép kis jószág!

 

Aklíma problémára kicsit visszakanyarodva szerintem nekem már cserélték.:D

Ezt abbol gondolom hogy ma kocsitakarítás közben a sofőr oldali lábtárnél a szellöző mellet van egy csavar hely amiben nincs csavar.

Gondolom Luigi inkább pizzázot mint hogy az összes csavart visszategye!

Ilyet lehet pótolni vagy haggyam a fenébe?

 

 

Előzmény: dirige (139789)
ferrike Creative Commons License 2013.11.30 0 0 139796

Az elearnben ennyi info van róla:

 

 

Solar sensor

The solar sensor is located in the top part of the dashboard at the base of the windscreen and its function is to transform the light signals (lux or kcal/m2) into a proportional linear electrical signal. The sensor is a particular type of diode (photodiode) which can vary its conduction depending on the quantity of light it comes into contact with; in practice, the incident light which comes into contact with the photodiode small lens releases electrons from the crystalline structure.

As a result electrons and free gaps appear in excessive numbers.

They are directed towards the photodiode spatial or junction zone (NP) and increase the junction current (photoelectric current) in proportion to the intensity of the light. In order to achieve a very high response speed, the photodiode is equipped with a small lens which has the task of improving the focus of the light on the semiconductor junction (NP) which makes up the photodiode.

The control unit (NCL) using this signal alters the temperature parameters decreasing it and at the same time acting on the distribution of the air.

 

 

 

 

Előzmény: GazCamp3r (139786)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 139795
Előzmény: GazCamp3r (139788)
dirige Creative Commons License 2013.11.30 0 0 139794

Tudom, hogy jobban tetszenének pink lángnyelvek, sárkányok, meg No Fear, de ez van. 25 éve megrekedt izlésem tör elő... És mi lesz, ha meglátod a csíkokat az oldalán!

Előzmény: bajan122 (139792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!