Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

világvége.... 2013. dec. 10. Creative Commons License 239843

Ha szerinted a jó dal ismérve a minél több feldolgozás, akkor ajánlom számodra ezt az antiblöff top 10-et:
http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/features/the-10-most-covered-songs-1052165.html

Előzmény: inchains (239839)
bloodline 2013. dec. 10. Creative Commons License 239842

Ez így van! Ott a pont!

Előzmény: Giorgio Volli (239835)
artifex 2013. dec. 10. Creative Commons License 239841

Például Johnny Cash feldolgozta a DM-et és a NIN-t is. Az persze meg már egyénfüggő, hogy Cash mennyire számít valakinél mérvadónak.

Előzmény: inchains (239839)
Giorgio Volli 2013. dec. 10. Creative Commons License 239840

Nem is az a baj, hogy nem maradtak szinti-zenekar, hanem, hogy szintis szamokra eröltetnek ra mü-rock`n`roll-köntöst. A Question Of Time-bol jol kihoztak a rejtve benne szunnyado rockot `94-ben, de van amelyik szamnak nem all jol/nem tesz jot ez a dolog.

 

Ha meg mar öreg-blues-rockerkednek, akkor poroljak le kicsit az ULTRA-t (lasd: Freestate, Useless), vagy ne Martin adja elö a barzongoristaval a Slow-t.

 

De hiaba bufforgunk, ugyse`hatja meg öket.

 

Persze, elöadoi szabadsag van, meg minden, de akkor is.

 

A kupolajat neki!

 

 

Előzmény: inchains (239839)
inchains 2013. dec. 10. Creative Commons License 239839

mindenesetre kevesebb cover track, tribute album készül mondjuk NIN-ből, persze a stílus miatt is, ugyanakkor azt gondolom, hogy azok a maradandó zenék, amelyek túlmutatnak a saját stílusukon, aztán végül ki is lépnek belőle. Ha a DM maradt volna szintizenekar, sose dolgozták volna fel az Enjoy The Silence-t gyerekkórussal vagy az OWILM-et hárfával.

Előzmény: világvége.... (239837)
inchains 2013. dec. 10. Creative Commons License 239838

bizony-bizony! lassan összeállíthatunk egy TOP 10 BLUFF BANDS-et :)

Előzmény: Giorgio Volli (239835)
világvége.... 2013. dec. 10. Creative Commons License 239837

Ízléskérdés, hogy vannak-e igazán NAGY számaik, ahogy az általad igazán NAGYnak tartott számok is lehetnek másnak jelentéktelenek.

Előzmény: inchains (239834)
MASTER LACUS 2013. dec. 10. Creative Commons License 239836

Megvolt a találka tegnap.

 

Előzmény: MASTER LACUS (239789)
Giorgio Volli 2013. dec. 10. Creative Commons License 239835

Na, a Rammstein az egy oriasira felfujt luftballon - lehet, hogy nagyot pukkan, de belül igazabol olyan üres, hogy olyanabb mar nem is lehetne.

 

Amit ök csinalnak, azt mar egyszer kitalalta a Krupps, akik mellesleg egy meglehetösen jo albummal jöttek vissza az iden.

 

Szerintem.

Előzmény: mindenki senkije (239820)
inchains 2013. dec. 10. Creative Commons License 239834

persze ezek mind sikeres zenekarok, akik betörtek, megmutatták, letettek valamit, stílust teremtettek, nekik, köszönhető, hogy...stb., csak igazán NAGY számaik nincsenek.

 

Nagyon kéne erőlködnöm, hogy van-e olyan NIN-dal, amit rátennék egy mp3-válogatásra, Prodigy mondjuk több van, de a zúzás miatt, amúgy nem igazán jó számok, a Jilted és a Fat of The Land nem rossz lemezek, de hol vannak ezek egy Black Celebrationhöz képest, ahol minden dal mesteri?

Szóval én alapvetően a DALT kérem számon ezekez az együtteseken, önmagában a technika, a hangzás, a ritmus nem elég. Hallgatom ezt a kis bugyuta But Not Tonightot, és ugyan nem értem, hogy miért kellett ezt rehabilitálni, mert annyi más jó számot írt Martin, de hát tőlem lehet ez is, mert legalább DAL!

Előzmény: világvége.... (239819)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 10. Creative Commons License 239833
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 10. Creative Commons License 239832

Autechre is ütős élőben, de ha nyitva a szemed, nem tud úgy áthatni a zene. López pedig utaztatott ezerrel.

Előzmény: világvége.... (239829)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 10. Creative Commons License 239831

koncertről beszéltünk, és az koncert volt. fel kellett venni egy szemfedőt, leoltották a villanyt és szép lassan kezdett bekúszni a zene a terem négy sarkában levő hangszórókból. bexarás volt.

Előzmény: világvége.... (239829)
Szigi101 2013. dec. 9. Creative Commons License 239830

plusz ezer

Előzmény: világvége.... (239826)
világvége.... 2013. dec. 9. Creative Commons License 239829

Na jó, ehhez képest a Francisco Lópezhez képest a legbetegebb Autechre-szám is lakodalmas zene! Ettől még lehetett a legjobb élményed, de talán abban egyetértünk ízléstől függetlenül is, hogy ez nem zene, hanem egy mindenféle dallamot, ütemet és ritmust nélkülöző hangminta-csokor.

Előzmény: Őrült kacsa a zebrán (239825)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 9. Creative Commons License 239828

mentsd le innen és nézd meg a méreteit. sztem topic, fórum függő is lehet, kérdezd meg az adott fórum modijait.

Előzmény: DeeDee83 (239814)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 9. Creative Commons License 239827

ízlések és pofonok.

Előzmény: világvége.... (239826)
világvége.... 2013. dec. 9. Creative Commons License 239826

Nem vitatom, hogy stílusteremtők, csak azt, hogy az a stílus hallgatható lenne. :)

Előzmény: Őrült kacsa a zebrán (239824)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 9. Creative Commons License 239825

Előzmény: világvége.... (239823)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 9. Creative Commons License 239824

a Coldplay-t adom, az első két album telitalálat!

a Queennel mi van? nálam stílusteremtők.

Előzmény: világvége.... (239819)
világvége.... 2013. dec. 9. Creative Commons License 239823

Jól sejtem, hogy ő valami Jennifer Lopez tribute lehet? ;)

Előzmény: Őrült kacsa a zebrán (239822)
Őrült kacsa a zebrán 2013. dec. 9. Creative Commons License 239822

hát, látvány ide, látvány oda, nekem életem legjobb koncertje a látvány nélküli Francisco Lopez koncert volt.

Előzmény: Giorgio Volli (239799)
Strange Boy 2013. dec. 9. Creative Commons License 239821

*PRODIGY FOREVER*

mindenki senkije 2013. dec. 9. Creative Commons License 239820

NIN:
Nem is tudom, talán ezek a túlságos szélsőségek, amiket te is írsz, azok nem fogtak meg engem különösebben. Én mondjuk már a legelején megismertem a NIN zenéjét, még asszem kb 91-ben, amikor a DM klub kisteremben elkezdték játszogatni a Head Like a Hole-t (ami akkoriban klip formájában az MTV 120 Minutes c. műsorából volt beszerezhető), mint újdonságot. Én akkor már "ilyen" ipari zenéket szerettem/hallgattam, és nagyon nem szívleltem azt, h ezek a zenekarok is egyre gyakrabban nyúlnak (vissza) a gitárhoz és egyre vadabb, metálosabb zenéket játszanak. A NIN meg pont mintha ennek lett volna a zászlóshajója, és valahogy be is skatulyáztam őket ilyennek. Azért a Downward Spiral-t még elég sokat hallgattam, illetve az általad említett Fragile-t is, de igazán egyik sem lépte át a kellő mértékben az ingerküszöbömet. Aztán nem is nagyon foglalkoztam velük, míg néhány barátom addig-addig ajánlgatta az új albumot ("ez neked be fog jönni! ez most a TE zenéd" (mondták)), hogy annak adtam egy újabb esélyt és nagyon megfogott a "közérthetőbb" hangzása (jól írod, olyan!).

Érzékelem ám, h ez a sound most nem olyan súlyos, mint régebben, de basszus, nekem most valahogy pont ez jön be :)

Egyébként az új album kapcsán most ilyen bepótló jelleggel újra elővettem a korábbi albumaikat, hallgatom őket, picit jobban tetszenek, mint korábban, de igazán még mindig/már megint nem különösebben. Az alap slágerekkel azért persze tisztában vagyok.

Ennek a stílusnak az igazi blöffjei pedig: Marilyn Manson de leginkább a Rammstein!

 

Nagyjából a többi gondolatodat is osztom, csak nem volt időm ennyit írni reggel :)

Előzmény: világvége.... (239819)
világvége.... 2013. dec. 9. Creative Commons License 239819

Nem sok NIN-hez hasonló zenét hallgatok, így aztán lehet, hogy tévedek, de megkockáztatom, hogy a NIN a saját stílusának nem a blöffzenekara, hanem a zászlóshajója. Ettől még lehetne akár bűnrossz is, mint az indusztriális metál bandák általában, de akitől nem áll teljesen távol a szélsőségesebb hangzásvilág, az 1999-es "Fragile"-t hallgassa meg, az egy nagyon erős album. Pedig én közel sem vagyok NIN-fanatikus, sőt, a lassú dalaikat szeretem inkább, a nagyon zúzósakat meg általában nem. Az viszont mindentől függetlenül kifogott rajtam, hogy mindenki senkije hogyhogy pont erre a mostani visszatérőlemezre érzett rá. Azt érteném, hogy egy átlagos zenéket kedvelőnek miért az új tetszik a legjobban, de ahogy innen ismerem, mindenki senkije azért ennél szofisztikáltabb ízlésű. Olyan furcsa ez nekem, mintha mondjuk egy Recoil-rajongónak, aki egyébként a '80-as évektől végigkövette a DM pályafutását is a partvonalról, a SOTU lenne a legkedvencebb DM-albuma. És nem azt mondom, hogy rossz az új NIN-lemez, mert nem az, csak közepszerű. A Fragile és általában a korábbi lemezek sokkal végletesebbek volt, nagyon zúzós és a nagyon atmoszférikus dalokat egyaránt szerepeltek rajta. Az új albumon sokkal egységesebben a közepet célozták be, de összességében gyengébb dalokat írtak és a hangzás is jellegtelenebb, ezáltal befogadhatóbb lett.

 

Coldplay: Ők mitől blöff? Ki az ebben a stílusban, aki jobbat csinált, mint a Coldplay első kettő lemeze? Az X&Y is oké, de ott már elkezdődött valami, amitől nekem azóta már nem érdekesek, de amennyire követem, azért még mindig simán átlag felettiek és megérdemelten sikeresek.

 

Prodigy: Az általuk képviselt stílust és magát a Prodigyt is csak elvétve hallgattam, de nem hiszem, hogy született sok jobb album ebben a műfajban, mint a Music for the Jilted Generation és a Fat of the Land. Azt igen, hogy akinek ez a stílus az élete, annak ezek túl mainstream-ek és egy csomó mást jobban kedvel. És nyilván a reklám mennyisége is számít, így aztán biztos minden stílusban előfordulnak méltatlanul ismertlen gyöngyszemek, de a Prodigy azért csak megalkotott vagy legalábbis ismertté tett egy olyan elegyet, ami egyszerre volt újszerű, a mainstream-nél azért elvontabb, és mégis széles tömegeket érdeklő. Vagy ezt már valaki megcsinálta előttük, csak én lemaradtam róla? Lehet.

 

30 Seconds To Mars: Náluk az imidzs az, ami iszonyatosan taszít. Ezzel a szektahangulattal, amire maga a zenekar is aktívan rájátszik, teljesen elvágják magukat nálam. Pedig az első albumukat még hallgatgattam is a megjelenése idején, noha kiemelkedő nem volt, de stíluson belül a jobbak közül való.

 

Muse: Nem viselem az énekes hangját és stílusát, nekem túl művi és giccses. Zeneileg se hallottam még 4-es alánál jobb dalt tőlük, rosszat viszont annál többet. (És ha már Queen: na, ők még borzalmasabbak voltak, azt hiszem.)

Előzmény: inchains (239786)
Giorgio Volli 2013. dec. 9. Creative Commons License 239818

Az idei turné is eléggé rendben volt, már alig várom a live DVD-t.

 

A többieknek bocs az OFF-ért!

 

Előzmény: aengee(mönye) (239801)
aengee(mönye) 2013. dec. 9. Creative Commons License 239817

;)

Előzmény: DeeDee83 (239804)
aengee(mönye) 2013. dec. 9. Creative Commons License 239816

Naná, csak nem akartam az egész lemezt bepötyögni. ;)

Érdekes, de a Pop volt az a lemez, amit a DM-től vártam anno. Az Ultra (számomra) olyan belassult, rezignált lemez, amit szeretek ugyan, de nem a szívem csücske. Ellenben az U2 egy olyan lendületes, erőtől duzzadó albumot alkotott. Sokszor gondoltam azt akkoriban, hogy a DM készítette el a Pop-ot, az U2 meg az Ultra-t (a BOAG nélkül). 

Előzmény: Szigi101 (239810)
rabeto 2013. dec. 9. Creative Commons License 239815

2003: https://mega.co.nz/#F!EstADSAR!d3l6plKhVaxaNDjgYzUtaw

Előzmény: rabeto (239813)
DeeDee83 2013. dec. 9. Creative Commons License 239814

Martin szólóit szerettem, Dave 2. szólóját nagyon csíptem, a Recoil az élő élmények óta kedves a csívemnek.

 

OFF

 

A fejléc-kép és a topiknév mekkora méretű lehet? Egyszer (párszor) volt már téma, csak elfelejtettem az adatokat.

 

ON