Igen, azt a kismotort még rá lehetne érdemben próbálni, de az eredeti motorja is kisfogyasztású is, meg nyomatékos is a nagymennyiségű forgótömegének hála... szóval az a szívátültetés talán akkor lenne létjogosult, ha széjjelrepülne az eredeti motor, a 30 lovas Zetormotor meg éppen kéznél lenne...
Gondolom, nem egy szerencsés dolog. Értelme meg 0!
Ami szerintem elfogadható az a 3011-es zetroncsnak a motorja, vagy valamilyen másik 3 hengeres (jelen esetben Perkins), de az is csak addig a 35-40 lóig az én véleményem szerint.
Mondjuk nálunk divat az észnélküli tuning, az nem számít ha a váltó nem is bírja! :-)
Üdv Hotib, Kiss Gabi 28, Endrebá, Joebátyó, és Mindenki! Köszönöm a bíztatást, hogy egy veterán dutrást idézzek "Csak munka legyen meg új gumi." Maradok barátsággal : kiscsera
Hány hengeres a Perkins? Amúgy (bár azt veszem észre az én véleményem nem számít) ha nem buktatták volna a gyárat meg akkor az UE-28 fejlesztésénél érdemes lett volna 3 hengeresben gondolkodniuk. Bár jó a 2 hengeres is, de egy 3 hengeres típus sem ártott volna, mivel a 3 henger csak később "fárad" el bizonyos munkáknál.
Veregetem Jóebátyó vállát én folyamatosan. Igazi zizi dutrás, aki mindent képes beáldozni a szent vasért.
Amúgy a társasággal mi újság? Már hátra döltetek a karosszékban, mert minden be van vetve és permetezve, stb?
Nálam kevésbe, de nem reménytelen. Még mindíg meglepetést képes okozni nekem a húszonnyolcas, pedig már jópár évtizede esküdtünk örök hűséget egymásnak. A fülkétlennel, amelyben csepel motor van, elkezdtem altalajlazítózni, a mangalicák téli kifutóját. Az nem egyszerű terep, néhol beton keménységű. 3 kampós saját kókányolású, más traktorok ránézve visszaszaladnak az istállóba. Terveztem, addig engedem le, ameddig bírja húzni T-1-ben. Nem is kellett feljebb vennek a szokásos mélységtől, szépen zengett a motor. Nagyon kiváncsi voltam milyen mélyen dolgozik, bementem centiért. 45-50 cm !!!!!!!
Másnak nem igen hittem volna el. Utána csak 40-re engedtem le, mert még káros is lehet a mélyebb lazítás.
Azért Bokor az Bokor, jó hogy újra éledt. A két dutrás tesvér, megint odatett rendesen, Dutráslaci-Molnárbalázs. Balázs sárga settenkedőjéről tudtam. Lacival többször beszéltem, mondta immel-ámmal, hogy csinálja a D4KA-t, no de ennyire? Meg említette, nem jut egyről-kettőre, no money. Ilyen fokú restaurálás az hány dutra vásárlásba kerül? Kettő vagy inkább három. Teljesen olyan volt mint a csajok vizsgák előtt. Jaj nem készültem, nem tudok semmit, azt kijöttek a szigorlatról ötössel, engem meg kivágtak.
Nagy meglepetés volt, örülök mindkettőjük teljesítményének. Maximális gratulációm!