Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10290

Igen, azt a kismotort még rá lehetne érdemben próbálni, de az eredeti motorja is kisfogyasztású is, meg nyomatékos is a nagymennyiségű forgótömegének hála... szóval az a szívátültetés talán akkor lenne létjogosult, ha széjjelrepülne az eredeti motor, a 30 lovas Zetormotor meg éppen kéznél lenne...

Előzmény: Törölt nick (10289)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10289

Gondolom, nem egy szerencsés dolog. Értelme meg 0!

Ami szerintem elfogadható az a 3011-es zetroncsnak a motorja, vagy valamilyen másik 3 hengeres (jelen esetben Perkins), de az is csak addig a 35-40 lóig az én véleményem szerint.

Mondjuk nálunk divat az észnélküli tuning, az nem számít ha a váltó nem is bírja! :-)

Előzmény: endrebá (10286)
endrebá Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10288

Előzmény: kiscsera (10287)
kiscsera Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10287

Üdv Hotib, Kiss Gabi 28, Endrebá, Joebátyó, és Mindenki!
Köszönöm a bíztatást, hogy egy veterán dutrást idézzek "Csak munka legyen meg új gumi." Maradok barátsággal : kiscsera

endrebá Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10286

A négyes Csepzi blokk túlsúly neki, hamar földhöz csapja az olajteknőt... meg a túlerő simán legyőzi a sebváltó kerekeit is egy idő után.

A Zetra-öszvérről talán mesél pléhúsz... neki is van egy olyan.

Előzmény: Törölt nick (10285)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10285

Csak úgy gondoltam.

Azzal egyetértek én is, hogy a váltót is fejleszteni kellett volna, azért is említettem néhány régebbi kommentemben a "jobb hajtásokat".

Bár arra azért kíváncsi lennék, hogy bírja azt ha valaki rátesz egy 4 hengeres Csepelt, vagy valamelyik zetróét!

Előzmény: joebatyo (10283)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10284

Köszönöm, sokat segített. A 24esnél nagyobbal nem szerelték?

Előzmény: LD 3000 (10281)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10283

Már miért ne számítana a véleményed?

Arról beszéltünk mindössze,hogy ez a traktor konstrukció a 231 C motorhoz lett kifejlesztve.

Nem csak a motort,hanem az egész gépet kellett volna fejleszteni,már sokszor tárgyalt módon.

A perkins 3 hengeres,ha jól tudom,de javítsatok ki,ha hülyeséget írok.

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (10280)
endrebá Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10282

...egy baráti vállveregetés innen mitőlünk is....

 

ÉJJEEEN...

Előzmény: kiscsera (10278)
LD 3000 Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10281

Elől:8,25*20"

Hátul:1400*24"

Előzmény: .búsmagyar (10252)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10280

 

Hány hengeres a Perkins? Amúgy (bár azt veszem észre az én véleményem nem számít) ha nem buktatták volna a gyárat meg akkor az UE-28 fejlesztésénél érdemes lett volna 3 hengeresben gondolkodniuk. Bár jó a 2 hengeres is, de egy 3 hengeres típus sem ártott volna, mivel a 3 henger csak később "fárad" el bizonyos munkáknál.

Előzmény: MDW (10271)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10279

Szívböl gratulálok!!!!

Előzmény: kiscsera (10278)
kiscsera Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10278

Szép estét Mindenkinek!
Megvaaaaaaaaaaaaaan!!!
Üdv.: kiscsera

.búsmagyar Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10277

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/UE-28-motor/20110513-1348885/

 

Kissé hiányos, de  mintha neked tették volna fel.

Előzmény: joval (10274)
Kari80 Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10276

Az a 43˙szép teljesítmény a terepjárók 29˙nál már borulnak. :)

Előzmény: MDW (10269)
matzox Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10275

Üdv Márkatársak!!

Szükségem volna néhány fényképre a 28-asról :kéne egy a műszerfalról és egy a kormányon lévő kapcsolókról !!

Köszi előre is!

 

joval Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10274

Ilyenen gondolkoztam én is hogy másfajta nagyobb motort teszek bele még a 4 hengeres csepelre is gondoltam.

De nem érné meg. Lehet (tutti) többel kötném be.

Előzmény: joebatyo (10273)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10273

Pontosan!

Ilyen teljesítményü és nyomatékú.

A legtöbben akik átalakították,fogyasztás növekedésröl számolnak be,ám a tulajdonságai nem számottevöen növekednek.

Gyorsabb lesz ugyan egy nagyobb forgulatú motorral,valamelyest erösebb egy pl. 50 Le-s beépítésével.

De az elmondások szerint,nem bír el nagyobb munkagépeket,ami logikus is,hiszen nincs meg hozzá a súlya.

Viszont a váltónak,hajtásláncnak biztosan nem tesz jót.

Előzmény: joval (10272)
joval Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10272

Ugy gondolom hogy az ue 28-ba 2 hengeres csepel motor való és az is legyen benne.

Ne legyen öszvér traktor....

Meg persze gondolom így is tervezték az egész gépet hogy ebbe ilyet motor való ilyen teljesítményű.

Előzmény: MDW (10271)
MDW Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10271

UE-28 PERKINS motorral.Nemtudom ti miként vélekedtek erről,de nekem csak a 2-hengeres CSEPEL motorral az IGAZI!!

pléhúsz Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10270

Veregetem Jóebátyó vállát én folyamatosan. Igazi zizi dutrás, aki mindent képes beáldozni a szent vasért.

 

Amúgy a társasággal mi újság? Már hátra döltetek a karosszékban, mert minden be van vetve és permetezve, stb?

 

Nálam kevésbe, de nem reménytelen. Még mindíg meglepetést képes okozni nekem a húszonnyolcas, pedig már jópár évtizede esküdtünk örök hűséget egymásnak. A fülkétlennel, amelyben csepel motor van, elkezdtem altalajlazítózni, a mangalicák téli kifutóját. Az nem egyszerű terep, néhol beton keménységű. 3 kampós saját kókányolású, más traktorok ránézve visszaszaladnak az istállóba. Terveztem, addig engedem le, ameddig bírja húzni T-1-ben. Nem is kellett feljebb vennek a szokásos mélységtől, szépen zengett a motor. Nagyon kiváncsi voltam milyen mélyen dolgozik, bementem centiért. 45-50 cm !!!!!!!

Másnak nem igen hittem volna el. Utána csak 40-re engedtem le, mert még káros is lehet a mélyebb lazítás.

 

Azért Bokor az Bokor, jó hogy újra éledt. A két dutrás tesvér, megint odatett rendesen, Dutráslaci-Molnárbalázs. Balázs sárga settenkedőjéről tudtam. Lacival többször beszéltem, mondta immel-ámmal, hogy csinálja a D4KA-t, no de ennyire? Meg említette, nem jut egyről-kettőre, no money. Ilyen fokú restaurálás az hány dutra vásárlásba kerül? Kettő vagy inkább három. Teljesen olyan volt mint a csajok vizsgák előtt. Jaj nem készültem, nem tudok semmit, azt kijöttek a szigorlatról ötössel, engem meg kivágtak.

Nagy meglepetés volt, örülök mindkettőjük teljesítményének. Maximális gratulációm!

Előzmény: endrebá (10250)
MDW Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10269

Üdv!UE-50 traktor stabilitása.

joval Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10268

Én is ezt mondtam neki.

Na de nem adom fel ugy is találok valahol.

Addig ugy is van mit még rajta csinálni.

Az igért képek is meglesznek csak most elkezdett esni az eső.....

Előzmény: joebatyo (10267)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10267

Az üres blokkot felejtsd el,mert mire meg veszel mindet bele, addígra az értékének a többszörösét költöd rá.

A felét sem éri a 80 ezernek.

Előzmény: joval (10266)
joval Creative Commons License 2011.05.13 0 0 10266

Igen az ára az elsőnek elég borsos de az léghűtses nem?

A második elég jónak tűnik.

Keresgéltem én is itt a közelben is van egy üres blokk 80 ezret kér érte....:S

Előzmény: joebatyo (10263)
endrebá Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10265

Nem mindenki szent egy lépésből.... :-)))

 

Háziszörp most már nálunk sincsen... de a következő szezonra lesz megint.

Előzmény: joebatyo (10262)
kiscsera Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10264

Nagyon-nagyon köszönöm,holnap képek lesznek...

joebatyo Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10263

Az ára bizony borsos nagyon.

Ám ha jó hütövel, önindítóval (ami a képen nincs rajta) és kifogástalan a motor,akkor egy jó alku

után nem feltétlen rossz vétel.Persze nagy adag szerencse is kell hozzá.

Nem tudni,hányadszor volt köszörülve a fötengely stb.

Persze nem akarom elvenni a kedved.

Sok sikert hozzá!

 

Üdv.

Előzmény: joval (10259)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10262

Kedves Endrebá!

Köszönöm az elismerö szavakat.

Azért nem minden újonan jöttel bántam türelmesen :)

Volt akit leteremtettem rendesen,amit meg is bántam,de elnézést is kértem töle.

Azóta is köztünk van,ha ritkán is.

A málnaszörpöt imádom,mindíg van idehaza,csak sajnos nem házi.

 

Üdv.

 

Előzmény: endrebá (10250)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10261

Ferikém!

Szorítunk Neked és a Csepelednek :)

Baráti üdvözlettel: Joebátyó & Timi

Előzmény: kiscsera (10254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!