Tisztességes szerszámok, illetve szerelési tapasztalatok hiányában ne akarj vezláncot cserélni. Nem nagy dolog, de tudsz kárt csinálni nagyot! Sok oldal kéne, hogy lépésről lépésre leírjam, de egy parkolóban is ki lehet cserélni. Kétemberes, mert be kell fűzni, és ellent tartani, mikor ráütöd a szemeket! De a vezérlésre kegyetlenül figyelj!
Korábban írtad hogy a patron és a ház között 9 mm a maximum ami lehet, ha ennél több akkor csere. Szóval ezt hol tudom lemérni? Le kell vennem a vezérmű deklit nem? Mert én arra gondoltam, hogy a méréshez ki kell vennem a fogaskerekeket. Nem szánt szándékkal írok butaságot, inkább kérdezek. :)
Ez zavaros. Mi akarsz le venni a lanc csetehez vagy mit akarsz le venni?! A szelepfedelett kell a lanccserehez levenni. A fogaskerekekmeg jelen kell lenni. A fotengelynek is jelen kell lennie meg a veztengelynek is. Vezlanc csere nem olyan egyszeru mind az ember gondolja.
Én majd szelephézag állítás után (ami holnap lesz) szeretném megmérni a patron és ház közötti távolságot, amit korábban már kitaglaltunk. Most a kérdésem az lenne, hogy ugye le kell szednem a gyújtás mögötti dolgokat, és fontosak akkor ezek a jelek? Tehát be kell forgatnom a vezérműkereket úgy ahogy az előttem kérdezőnek le írtad? Ha cserélnem kell láncot, akkor is megvan a "szabály" , hogy hogyan kell állnia a fogaskerekeknek? A nagy csavart amit látok, miután le vettem gyújtásdeklijét azt milyen módszerrel célszerű lekapni hogy hozzá tudjak látni a méréshez?
Amit wakond ajánlott az a lánc lesz megvéve ha már cserélnem kell a régit. Van valami befűzési tanácsod amire oda kell figyelni?
Olasz oldal kicsit jobb. De nincsen is a 200scaran porvedo lemez. Azt azert nem kell. De ha van rajta akkor kell mivel raraktak egy kissebb ccm variot.
Hat ezt fektetelel kezelnem. Mert en rotaxblokbol ami nem volt kenve mind szetkopot. Amin van nagy lemezporvedo es gumitomites van a variator es a porvedo kozt azt mind kenni kell. De ha azt irjak akkorazt irjak.
Hú de hányszor szétkaptam ezt a motort. Nagyon tipp-topp, de teljesen véletlenül jöttünk rá a hibájára. Egyetlen pici csavar volt. Ennyire egybelévő motor nagyon ritka! Vigyázz reá, ha rám hallgatsz!