Jó tudni, hogy nem egyedi eset :( mindenesetre vicces :) Ma reggel a hidegben az irányjelző kapcsolóm sem akart megakadni egyik oldalon sem, ahogyan melegedett az idő már megakadt. Ja.. és nálam is jelntkezett már párszor az, hogy a központi zár néha nem csinál semmit a távirányítóra, csak kulccsal nyílik, azt hiszem már 4 alkalommal volt ilyen :(
Valakinek éget már meg a ködlámpában a foncsor? A jobboldali teljesen be van barnulva így szinte fénye is alig van, viszont megfelelő izzó van benne. Valamelyik nap láttam egy hasonlót egy másik Bravo-ban. Lehet, hogy nem vagyok ezzel egyedül? Természetesen bontóba sehol sincs, utángyártottat meg nem szeretnék.
nekem az utóbbi. kezdett a hátsó fékek nyikorgása idegesítő lenni, majd tavasszal bekerült egy Mintex lapkaszett, sokkal csendesebb, 1-2x még visít, de az alig hallható, előtte 1 utcával arrébb is hallották szerintem.
A fék hátuljára és rezgéscsillapító a neve. De nem javaslom, hogy otthon nekiállj ha nincs rutinod, mert lehet belőle egy kiadós cumi. A szervizben meg fillérekért megcsinálják neked.
Nyikorognak a fékek eléggé. Mi lehet a probléma? Ugyebár írtam korábban, hogy néró szerint nagyon jó állapotban vannak a fékpofák (90-95%-ot mondott ránézésre a szerelő). Július vége óta állt az autó, nemrég került hozzánk. Lehet, hogy csak menni kell vele még, és abbahagyja majd?
Szerintetek EZ miben változtatná meg az autót? Érdekes módon ez az egy cső a mi autónkban igen rossz állapotban van (ránézésre). Lehet, hogy egy ilyet beszerzek majd idővel.
Asszony megtiporta és semmi. tuti csak rosszul volt betéve, de holnap azért elviszem váltóolajcserére, az egyébként is tervben volt. 32 000 forint a szűrő hozzá grrr, hülye triptronik.
ha 1 hónappal ezelőtt írsz, akkor simán átvettük volna tőled :( gyakorlatilag ugyanaz, mint a miénk, csak 120 lovas, piros, és más a felni. Szerintem gyorsan elviszik ilyen feltételek mellett.
látod-látod, nem csak az olasz autóknak van lelkük :D nekem annál izgalmasabb pesti utam még nem volt, mint múltkor a céges Kangoo-val, de azt meséltem szerintem. Ahogy haverom mondaná: Kango elszabadul (django elszabadul után)
Bátyáméknak anno volt Berlingójuk, rengeteget szívtak vele, eladták, vettek helyette egy új Kangót. :S nem értettem miért. Kérdeztem is hogy nem volt elég belőlük? :D Aztán azzal is szívtak az elején, szerintem már mindent cseréltek rajta. Mellesleg az a Kango alapból is egy nulla komfortos kocsi, kis motorral. Aztán az apósáék már doblót vettek maguknak. Van aki a más kárán, van aki a sajátján sem tanul.
Nálunk a Fiat 500 as váltotta a Citroen C2-t, Bár a C2 vel nincs különösebb gond.
Most a héten az 500 assal járok :D bejáratás óta nem vezettem. ma a pályán kicsit megkergettem a kicsi kocsit, hogy is mondjam, meglepően szedte a lábát. szépen elment 160-170 ig gondolkodás nélkül :D Az elején lomha de ha lendületben van akkor már lehet vele haladni. Fékei viszont ehhez a tempóhoz nagyon gyengék.
Nem biztos hogy sztereótípia. Szerintem mechanikus zajok miatt van. Pl az indítás: Nissan pöcc-röff, citroen teker egy szemvillanásnyit aztán pöcc röff (ezt valószínű aki nem szereti a technikát észre se venné). Nissan indítás után egészséges dízel traktor hang. Citroen hidegen mindig furán jár (nem tudom meghatározni miért fura mert nincs semmi baja, csak nem bizalom gerjesztő). Ilyesmik vannak. Úgy vélem valahogy érződik ezen az öreg lestrapált vason is valami ilyan megbízható precizitás amit a franciák nem tudtak.
Még egy apróság: a fékről eddig nem írtam, tökéletes. Első dolgom volt lesatuzni hogy tudjam meg áll e, és blokkolt (nincs elektronika) de nyíl egyenesen csúszott, nem pörög forog az úton. A nyári gumi miatt reggelente mindig ezzel kezdem és csúszós úton is egyenesen fog.