A Giuliettához a Fiat új padlólemezt fejlesztett ki (C-Evo), ami persze a Bravo (Stilo) platform továbbfejlesztése, de azért teljesen más. Szóval az, hogy a Bravo egy kis Giulietta, hát nem éppen...
Az, hogy ugyanolyan valamelyik bajuszkapcsoló, még nem teszi műszakilag rokonokká őket. :))
mondjuk ez is vicces, hogy pözsót is szidják, meg minden, havernak az van, és mi romlik el benne? a Bosch cuccok. HDi motor tök fasza, semmi baja nincs vele soha. Ami elromlik elektronika, az meg Német ^^
Nem az olasz kocsi a szar, hanem a szerelők akik úgy gondolják, hogy az olasz kocsik szarok, na azok a szerelők a szarok, Ők teszik szarrá, mint a többi nem olaszt is. Érteeem? Ez egy jól megfogalmazott dolog az olasz autókról.
köszönöm a gyors válaszokat de mikor reggel beindítottam a probléma megszünt és most hazafele jövet se villogott,de mindenesetre köszönöm az infókat most már van valami fogalmam hogy mi lehet ha megint előjön
Mi a 2007-esen többször is cseréltettük garanciában hátha kapunk egy jót, de párásodtak ugyan úgy. Most a 2012-esen először azt hittük, hogy ezen már jók, mert nem tapasztaltuk rajta télen sem, viszont idén nyáron Ausztriában sikerült egyszer tapasztalnunk ezen is már. :(
Sziasztok.a Bravomon ( 1.4 t-Jet)-en a kilóméter számláló a mai naptól villogni kezdett ez vajon a szervízidőt jelezheti? vagy mást?a segítséget előre is köszönöm
Nyugodtan vehetsz utángyártottat, mert jó eséllyel nem lehet észrevenni semmi különbséget az eredetitől. Nekem a jobb hátsó lámpámat kellett cserélni egy malőr miatt és az utángyártott harmadáron pont ugyanúgy néz ki, mint a gyári.
Már túl vagyok az ügyön. Szerencsére a szűrő nem volt cserés. Valószínű azért ilyen drága (normál automatáknál ez 8 ezer körül van a szerelő szerint) mert ezt maximum akkor cserélik ha a váltó elromlik és szét kell szedni. Ezt abból gondolom, hogy a váltó belsejében van ez a szűrő és le kell venni a váltót a motorról és szét kell szedni ha cserélni akarod. Azért mondták a szűrő cserétjétmert automata xsara picassot még nem csináltak így nem tudták hogy ilyen mélyen van benne a szűrő. Aztán előttem felhívták a peugeot és a citroen szervizt is, az egyik sosem cserélt még ilyen szűrőt, a másik pedig egyszer és nem javasolták a cseréjét.
Így csak olajcsere volt 11 ezer értékben :-) Azt mondták a srácok, hogy ilyen jó állapotú váltót nem sűrűn látnak (nyilván ebben a korban). Semmi szennyeződés nem volt benne. Én is néztem, hogy patika tiszta volt, az olajat leszámítva nyilván.
A csere viszon nem ártott, mert még a gyári olaj volt benne.
Ez biztos, hogy sokban megváltoztatná a kocsi tulajdonságait, ha a teljes rendszert is hozzáveszed. Valamint a rozsdásodást is elfelejtheted...
Viszont egy komolyabb ellenőrzésnél ugrik a forgalmi, illetve engedély nélküli átalakítás miatt súlyos büntetés a jutalom, ugyanis ez a katalizátor helyére kerülne...