Akkor már hozzászoktak - bár ha lett volna kalapod akkor Jockey filinget adod át - a benzineshez, most a diesel illatát mutathatod meg nekik, Merciből:)
bnorci
Sok cartársnak mondom, főleg a SCII fórumon, hogy borzalmas esése van az autóáraknak. Hatalmas a túlkínálat, nincs fizetőképes kereslet, sok külföldi, drága az üza stb.
a listaár akkoriban köszönő viszonyban sem volt a valós vételárral, repkedtek a milliók, főleg, ha flottavásárlás volt (tudom, mert akkoriban vettem én is, 2009 dec. végi megállapodással, 2010 febr.-i átvétellel).
A linkelt dci km-futását nem írják, lehet, hogy sok. ha céges volt, akkor meg nem sokat számít, hogy 2.1 vagy 2.5 vagy épp 2.7 millió az eladási ár.
szöke nöiesen bevallom,ha most bárki m2-be be kellene ülnöm és nem kulcsos inditásu mint az m1 akkor be sem tudnám inditani,le sem tudnám állitani,az ujrainditásrol ne is beszéljünk :)
még nekem sem volt olyanom hogy gurulás közben leállt volna,nem is tudom hogy kell e gyujtás ki-be vagy elég a kuplung,azt már kiprobáltam egy lejtön hogy gyujtás rá kocsi gurul kuplung már be is indult,ezért érdekes a sierra is elsö gyujtásra beindul lökésre is de második lökésre nem,ujra kulcsozni kell
Menet közbeni leállást nem volt szerencsém sokat próbálni :) Ha én állítom le, akkor meg eleve gyujtás levétel történik...
De mintha csinált volna már olyat, hogy kinyomtam a kuplungot, és felgyulladtak az utastéri lámpák, jelezvén, hogy leállt a motor. Ekkor kuplungról lelépve visszaugrott a motor...
hosszu utakon elfogadom a fogyasztást persze normál sebességgel,ha tréler hoz haza akkor az átlag még jobra jön ki,igaz 6 tele tank áráért haza is hoznak :)
a sierra letilt,ha leállt a motor valami miatt akkor hiába engedem rá a kuplungot nem indul be,de arra már rájöttünk hogy ilyenkor le kell venni a gyujtást és visszatenni,utána mehet rá a kuplung és beröffen,csak legyen hozzá elég sebesség és idö,nincs ez a lehetöség sehova igy leirva ám
jött velem a clio3 belgrádig tempomattal 110 et tartva és 3 alatt mutatott neki a fogyimérö,kiszámoltam hogy kb 30 literböl megteszi az 1100 km-t amihez nekem 67 kell, nekik sikerült eljutni oda és vissza egyet tankoltak is macedoniában mert elötte valahol nyugaton tankolt utoljára,de igy elég is lett neki oda és vissza
Á, az elindítás nagyon egyszerű, meg kell nyomni a start-ot, persze kinyomott kuplunggal. Ha erre nem indul be, akkor csak le kell lépni a kuplungról :)