Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30184

Szia, örülök neki hogy feléled a mlre.hu. néhány ötletet le is írtam itt, meg itt, meg itt.

valakinek ez struktúra fölöslegesen tagoltnak tűnik, és lehet hogy igaza van, de az első ránézésre nem is látszik, hogy mennyire sok hozzászólást és információt lehet benne rendezetten keresni.

egy másik dolog, hogy a LR tulajok sem egyformák, idővel meg fognak jelenni a D3, D4, L322, Free1, Free2, stb. (talán L405 :-)))) )  tulajok is, de a mostaniak között is vannak hard és kevésbé hard offroadosok, vannak akik csupán élvezik azt amit a brit (indiai, sicc.) ipar büszkesége nyújt csak. szóval valahogy figyelembe kéne venni hogy a landroveresek egy eléggé nagy család, és nyitottnak lenni, hogy a mostani Defi, D1-2, RRC és esetleg még P38 mellett jusson a többinek is hely. ezzel persze nem azt akartam mondani, hogy eddig nem volt, de egy ilyen fentebb vagy alább, mindenesetre korábban már említett tagolás jelzésértékű is lehet, hogy jöjetek ide ti is . (asszem kihagytam a Seriest :-))  ).

 

ami meg  a régi oldalon tetszett, azok a cikkek voltak. mindig szívesen olvastam ilyen témába vágó cikkeket, a jövőben is szívesen olvasnák nemcsak a LR és egyes modelljei történetéről, de az itt már megjelent kisebb nagyobb lélegzetű írásokat is , mint pl. házi LED barkácsolás, meg ilyesmi.

(mondjuk az mlre.hu- csak egy-két ilyen cikk volt, pl. a RRC története, de maga az hogy ilyen cikkek hol máshol legyenek, ha nem egy ilyen oldalon). ja, és szerintem nem okvetlenül kellenek csak saját cikkek - abból mindig kevés van , az érdekesebbekről be kell dobni az első 5 sort, aztán egy "tovább" gombbal belinkelni az eredetit, hogy a szerző se sértődjön meg - amilyen nebácsvirág korban élünk... :-(

 

sok sikert az újjáélesztéshez, ne feledd, hogy akkor lesz sikeres, ha minél több ember fogja látogatni és zajlani fog az élet.

Előzmény: EZoli. (30181)
Boki0022 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30183

Köszönöm

a hátsó difi előttibe nekem 60x80x13-as van

a gyári nagyon kemény volt, háromszor lett visszabontva mert mindig folyt (2-3 nap után nyáron)

aztán vettem az egyik csapágy boltban (polcról adták) azzal jó lett

 

a paddock oldalán azt írja hogy a classic-hoz való, a többi oldal P38-hoz írja

Előzmény: turbo2 (30168)
Mikky P38 2.5 BMW diesel Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30182

Reszemrol mar regisztraltam es nagyon varom(naponta ranezek),hogy mikor indul igazan be. A szerelok nevsora(amit be lehetett irni utolag)hianyzik. Gondolom ez lenyeges info lenne az uj belepoknek is. Elkelne nehany Magyarorszagra is szallito alkatresz kereskedo cime is. Ezenkivul alkatresz marka ajanlo. Mivel rengeteg a gagyi alkatresz.

Ha meg eszembe jut valami,akkor irok. 

Előzmény: EZoli. (30181)
EZoli. Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30181

Sziasztok!

 

Pár oldallal ezelőtt szó volt az MLRE honlapról és annak változásairól. Még tavaly év végén határoztuk el, hogy kissé fel kéne frissíteni a klubot, hogy újra a régi fényében tündököljön. Mivel én követtem el az eddigi dolgokat a weboldalt illetően, ezért gondoltam írok pár sort.

 

A tartalom még semmit nem változott, egyenlőre csak a használhatóság és a kinézet volt a fő fejlesztési szempont. (Egyenlőre ezért is látszik üresnek az események fül, illetve ezért nincsenek még fórum topicok)

A lényege az lenne a dolognak, hogy az itt folyó beszélgetés és eseményszervezés helyett kicsit szervezettebb mederbe tereljük a dolgokat, mert ha most itt vagy élőben kitalálunk egy túrát, akkor az egy-két napon belül bekerül a süllyesztőbe, jó esetben egy-egy figyelmeztető hsz megjelenik a dologról pár nappal előtte és ennyi. Egy friss/érdeklődő LR-esnek, vagy aki nem bújja minden nap az internetet annak ez elég nagy problémát jelent szerintem. Ráadásként az oldalon nem vesznének el a jobbnál-jobb túrabeszámolók sem. A fórumon ezentúl jobban lehetne kategorizálni az autós/szerelős és a társasági életre irányuló dolgokat.

 

Az oldalon egyszerüsödött az eddig kissé bonyolult beléptetési rendszer, mostmár egyből lehet felhasználói nevet és jelszót beírva bejelentkezni. A desingot csak egy picit változtattam meg, de ha bármi ötlet van akár funkciókra, akár kinézetre akkor szívesen  megpróbálom megvalósítani. Hozzátenném, hogy nem ez a szakmám, szóval azért bizonyos határokon belül tudok csak mozogni :)

 

Egyenlőre még nincs teljesen kész az oldal, de erős haladást mutat a kezdő állapothoz képest. Ha esetleg valakinek van tippje/ötlete a fórum topicok elrendezésére, nevére, akkor megköszönném ha megosztaná velem, mert én megvallom őszintén még nem találtam meg a tökéletes kombinációt :) Természetesen akárhogy is alakul a fórum, a későbbiekben szabadon nyithatók/zárhatók az egyes oldalak.

 

Ennél részletesebben most nem akarok belemenni a dolgokba, de bízom benne, hogy hamarosan egy autós/beülős találkozó keretében élőben is tudunk ezekről bővebben beszélni. Ha bárkinek bármi kérdése van akár privátban is szívesen válaszolok.

 

 

D2 Silver Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30180

nézegetem, nézegetem, amig nincs az ára a zsebemben, nincs pofám alkudozni :)

Előzmény: terrano1 (30179)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30179

Mi a helyzet L322 téren?

Előzmény: D2 Silver (30177)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30178

Gyanítom, de már nem lepődnék meg semmin!:-)

Előzmény: fejes.i (30175)
D2 Silver Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30177

Sziasztok,

Úgy hallottam mennek innen páran a jövőhéten az Alex panzióba, tudjátok, hogy mekkora hó van Padison?

élijen Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30176

Jaaa.... pedig én már a   Naszály - offroad - Land Rover - túra - Tue - sár -erdő    szavak minden permutációját kipróbáltam és nem találtam semmit. Mán értem, mi az oka :)

Előzmény: tue-14 (30173)
fejes.i Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30175

Nem ekkora.

Előzmény: terrano1 (30174)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30174

Berosálok ha Boki megírja,hogy a difi szimering is ekkora!:-)

Előzmény: turbo2 (30172)
tue-14 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30173
Ne keressed, mert nem lendroveres hanem gyerekekkel akvavordolos. :-)
Előzmény: élijen (30167)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30172

Én is meglepődtem mikor a múltkor megírtad. Most várom a meleget és nekilátok, ha már van itthon belőle.

Előzmény: terrano1 (30170)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30171

igen

Előzmény: terrano1 (30170)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30170

Akkora mint a hátsó féltengely szimering?

Előzmény: turbo2 (30168)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30169

Ja én a vezess.hu alkatrészboltjában vettem 2120 Ft-ért.

turbo2 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30168

Ha annak a szimmeringnek a mérete kell ami a kézifék dob előtt van  a kihajtásnál az :

45x72x10/15

Corteco 15510035

Range part number:FTC4939G

Előzmény: Boki0022 (30129)
élijen Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30167

Tue! Hogy keressem a videód a jutubon? 

spapda Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30166

"hődisztribúció témaköre."

 Ha azt mondod, hogy még erre sem írt fel neked semmit a körzeti, akkor meghalsz. :-)

 

Itthon inkább a hőeloszlás kifejezést használják, de az angol kifejezések (pl. heat distribution) jobban megragadtak bennem. Nem kezeltek ellene semmivel, ugyanis pár évig hűtéstechnikával kerestem a zsetont, de már elmúlt (1:02):  :)

 

Előzmény: fúrómester (30161)
spapda Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30165

"Nyuszi lettél?:-))) Engem érdekel!"

 

Most nem megy, lusta vagyok leírni, mert tudom, hogy baromi hosszú lenne. Az "olajnyomás" című néphit kiforgatásán keresztül magyaráznám a történetet, elővéve vagy éppen megkérdőjelezve olyan fogalmakat, mint olajhőfok, viszkozitás, kenéstípusok, csapágyazás, a terhelés, szöggyorsulás és periodicitás kapcsolata, "tulajdonképpen mi a terhelés?", üzemi hőfok, égésminőség és olajtisztaság kérdése stb, de most nem érzek rá elég erőt, biztos a tavaszi fáradtság. :)

Előzmény: terrano1 (30156)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30164

Nekem aztán mondhatod, igen jó fülem van az ilyenhez.

 

Ezért lavírozok gáz nélkül 3.-ig. Addig bírja, Utána pici gázzal próbálok gyorsulni, hát nem egyszerű.

Előzmény: terrano1 (30158)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30163

Tulajdonképpen, amikor félrenéztek, el szoktam olvasni, amiket összehord a varázslatokról.

 

Csak úgy szívom befele a tudományt. :-)

Előzmény: terrano1 (30156)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30162

Kb.

 

De a nyugtató kapcsoló működik,.........bár éjszaka macerás lámpa nélkül menni. :-)

Előzmény: Tie (30154)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30161

"hődisztribúció témaköre."

 

Ha azt mondod, hogy még erre sem írt fel neked semmit a körzeti, akkor meghalsz. :-)

Előzmény: spapda (30152)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30160

kicsit off: '97-es diszkó bontásából összes alkatrész (karosszéria, motor, futómű) eladó, cserélhető akár egyben (kisebb 4x4-esre), offroad átépítéshez; szeptemberig még műszakis - de teljes kipufogó/lambdaszonda csere kellene rá. olaj nem csöpög, motor pöccre működik, rozsda ahol kell (küszöbök, két oszlop/tető találkozásánál). érdeklődni youcanoncan @ freemail

Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30159

Én részemről beindítom és kb 10mp múlva el is indulok(ennyi idő alatt feljut az olaj kényelmesen mindenhova) és 2e fordulatnál elváltok minden sebességben. Értelemszerűen a a hatsebességsnél hatodikban és az 5sebességsnél is az ötödikben a max. 2e-s fordulatot tartom kb. 10km-en át.

Igaz a vízhőfok már fent van 5km-nél, de az olaj hőfokmérője(akinek van az tuti tudja és látta is már) még meg sem mozdul. Amint tudjuk a motor kopásának 95%-a hidegen, hideg olajjal megy végbe sajna.

 

Jelentem nincsen dízel verdám ezért az ottani fordulatokat nem ismerem. De ami benzinesekkel rendelkezem azok alapjáraton is 1400-1500 között forognak szivatóval.

 

 

Más: a túrára én is jelentkeznék....csak eddig elég kevés infó van. 3-400km távolságra azért nem mennék el...és ott kezdeni ajátékot. :D:D

terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30158

Pedig valamilyen szinten elindul az.Viszont ha indítás után mindjárt tolod neki ész nélkü,l akkor a hengerfej a különböző anyag vastagság és átmenetek miatt, nem egyenletesen melegszik fel,ami a nagy terheléssel párosulva repedéshez vezethet.

Persze a tervezésnél, valamennyire igyekeznek ezeket is figyelembe venni.

Én jobb szeretem legalább három percet járatni.

Előzmény: fúrómester (30144)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30157

Egy off autómnál volt így még régen.Hajlamos volt a túlmelegedésre is ezért egy idő után lekapcsoltam a pilácsot,mert untam kapcsolgatni.Két kanyarral arrébb leintett egy helyes csajszi,kék ruhában és azt kérdezte: -Elismeri a szabálysértést?

Akkoriban 500 HUF-om bánta!:-)

Előzmény: fúrómester (30145)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30156

Nyuszi lettél?:-)))

Engem érdekel!

Előzmény: spapda (30146)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 30155

Sajnos nem írtam fel, és nem találtam meg a kiszedett szimeringet sem.

Nem muszály csináltatni, csak jó minőségűt kell venni pl.: Corteco.

Hátsó féltengely szimering méretét tudom.

Esetleg, ide írhatnád a difi szimering méretét.

Előzmény: Boki0022 (30129)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!