Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2015.09.12 0 0 14425

Szerintem az ÖBB nem viselkedik korrektül a vonatforgalom leállításával. Feltehetően ez kormánydöntés is inkább, lásd a mai címlapos Faymann nyilatkozatot.

Valamilyen módon meg kéne oldani  és fenn kéne tartani a vasúti forgalmat a két ország között. Átszállás, erős kontroll, stb.

 

Előzmény: haha 1970 (14424)
haha 1970 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 14424

A nagyobb baj hogy a Bpm 20-70 kocsikat is elöszeretettel használják fel ezekben a vonatokban,és ezzel komoly kocsihiányt okozva a honállomásuknak!

Előzmény: BahnScorper (14422)
csabyke Creative Commons License 2015.09.11 0 0 14423

A földrajztudomány mai állása szerint a TGV is Európában közlekedik.:-)

 

Ott... De szamomra az SNCF szolgaltatasi szinvonala meg csak koszono viszonyban sem volt a JR-evel...

 

 

 

A japán vonatok amúgy mennyi idő alatt érnek a szomszéd fővárosba?:-))))

 

Biztos vagyok benne, hogy a nyelvtudas hianya volt az oka annak, hogy ezt a kerdest nem valaszolta meg nekem egy informacios szepseg sem :PPPP

 

 

Amugy ezert ide irtam, mert en EU-n bellul nemzetkozi viszonylatban szoktam hasonlo szakaszokat bejarni.... Nemzetkozi forgalomban mi nalunk nagyon tetszene nekem egy ilyen szinvonal....

 

Budapest - Stuttgart 4 ora alatt? Na az nem lenne semmi....

Előzmény: FOMA (14420)
BahnScorper Creative Commons License 2015.09.11 0 0 14422

A "nemzetközi fizető utas"-ba a menekültek nagy része is beletartozik, mert vesznek jegyet - az utolsó mondat végére pedig inkább nem mondok semmit, hiszen a 100-as vonalon és román oldalon is vannak érdekes társadalmi jelenségek. De rajtuk kívül is azért megvan az alapvető utazóközönség Bécs felé, akiknek normális esetben railjet-et kéne tolni a feneke alá, és azok közül nem kevés az 1. osztályt választja (most talán pláne).

 

A Corona 1. osztályú kocsiján napi átlagban 1-3 utas van, ebbe a magyar belföldit és a nemzetközit is beleszámoltuk, nem tudom, Romániában mekkora igény van rá, de mivel éjszakai vonatról van szó - amibe egyre kevesebb helyen raknak 1. osztályt - így nem tippelek sokat.

 

Egyébként 1. osztályú kocsi elég sok helyen pótol 2. osztályút a Bécs és Prága felé járó EC-kben, menekülthelyzettől függetlenül... 

Előzmény: Törölt nick (14421)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.10 -1 1 14421

Sziasztok!

Tudom kocsi hiány van meg minden van de ez milyen dolog hogy a Corona IC-re nem jut első osztályú kocsi. Miközben a menekültes meg minden 1-es vonali vonatokra több CAF 1. osztály jut. Olykor gyorsvonatba is. Kicsit érdekes hogy a nemzetközi fizetős utast meg másokat is letojnak magasról miközben oda ahol minden állat a vasúttal utazik a legjobb kocsikat küldik....

FOMA Creative Commons License 2015.09.08 0 0 14420

"Na ahhoz kepest a mi europai nagysebessegu vonataink viccek... "

 

A földrajztudomány mai állása szerint a TGV is Európában közlekedik.:-)

 

A japán vonatok amúgy mennyi idő alatt érnek a szomszéd fővárosba?:-))))

Előzmény: csabyke (14417)
Lovrin Creative Commons License 2015.09.08 0 0 14419

 

 

A japánok városképi igényessége valahol a 0 környékén van, ezért akármikor képesek 3 emelet magasan lábakra állítva nyílegyenesen átvezetni a pályát tizenkilométer hosszan az agglomeráción. Ezt Európában nem játszod meg, így hát maradnak a hagyományos vasútvonalak bevezető szakaszai, a hagyományos pályaudvarokkal.

Előzmény: csabyke (14417)
paca664 Creative Commons License 2015.09.08 0 1 14418

Ez igancsak off, mivel Japánban tudomásom szerint nincsenek nemzetközi vonatok :)

Előzmény: csabyke (14417)
csabyke Creative Commons License 2015.09.08 0 0 14417

Sziasztok,

 

huhh latom van am kavarodas a nemzetkozi forgalomban menekult fronton, na de mindegy...

 

Ez picit OFF, de ide passzol talan... Az elmult 2 hetben Japanban voltam es igen sokszor utaztam a SHINKANSENnel... Na ahhoz kepest a mi europai nagysebessegu vonataink viccek... Igaz, hogy nem feltetlen megy gyorsabban mint egy ICE Frankfurt es Siegburg kozott, de viszont VEGIG gyorsan megy....

 

Osaka - Hakata 622 km egymastol, volt 6 megallo a ketto kozott, tehat Hakata a 7. megallo volt...

 

A MENETIDO 2 ora 35 perc volt... 

 

Szerintem a Budapest-Salzburg kevesebb mint 600km es a megallasok szama sem SOKKAL tobb... Es ez egy Nagysebessegunek nevezett RailJettel is kozel 6 ora...

 

 

Pl. egy masik szakaszon: TOSHU es KUMAMOTO 90 km es van 6 megallo... Ez igy is csak 36 perc volt... Pedig itt azert el lehet mondani, hogy suruk a megallasok...

 

 

Szoval EUROPANAK van hova fejlodnie.......

 

Remelem, egyszer az EU-ban is el jutunk erre a szintre....

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14416

 

http://index.hu/belfold/2015/08/31/menekultek_bevandorlok_krizis_percrol_percre/ha_ez_igaz_akkor_a_mav_nagyon_kitolt_a_jegyuket_feleslegesen_megvasarlo_menekultekkel/

 

 

Erre kíváncsi leszek, hogy mit mondanak. Győz a ráció, vagy továbbra is inkább a 'sz@rrágást' választják?

paca664 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14415

Jelen helyzet szerint Hegyesig jön, ott át kell majd szállnia egy belföldire.

Előzmény: Maci1986 (14414)
Maci1986 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14414

Sziasztok,

 

A nagynéném holnap szállna Zürichben vonatra. Mik az esélyei a Budapesti érkezésre?

 

Valamit segít az ügyön az osztrák rendőrfőkapitány bejelentése?

1116 038 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14413

Köszi! Akkor most már a regionális vonatainkat is megszállják... :(

Előzmény: BahnScorper (14412)
BahnScorper Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14412

A magyar határon fordulnak a vonatok. A 70-es is érintett. Lehet, hogy a menekültek most kezdenek rájönni, hogy vannak más megoldások is, mint a Keletiben felszállás és a müncheni járatok...

Előzmény: 1116 038 (14411)
1116 038 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14411

Na most nem értem mi van. Most ugye a Keletibe nem engedik be a migránsokat, ezért tudnak közlekedni a railjet vonatok nélkülük. Ez eddig még rendben is volna, de ma reggeli hír eléggé összezavart! Ki mi tud? A railjetek Bécstől nem jönnek felénk, Hegyesben vagy Győrben fordulnak? 70-es vonali EC-k sem közlekednek? Még azért akadna bőven felsorolandó nemzetközi vonat, de azokat is automatikusan ideértjük. Előre is köszi!

A link: http://www.origo.hu/itthon/20150903-nem-indit-vonatokat-nyugat-europaba-a-mav.html

mávcsoport: http://www.mavcsoport.hu/havaria/budapestrol-nem-indulnak-kozvetlen-vonatok-nyugat-europaba

BahnScorper Creative Commons License 2015.08.31 0 0 14410

Múlt csütörtökön a Slovan-on Pest felé nem volt friss kaja, ez azért elég kellemetlen meglepetésnek bizonyult, mert olyan volt, hogy az egyik féle kifogyott, de olyan még nem, hogy mind a kettő...

Előzmény: gabor144 (14409)
gabor144 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 14409

Viszont a Jeseniuson hazafelé használható lesz az étkezőkocsi! Az Utasellátó egyrészt pofátlanul drága volt, másrészt kétszer is fordult már elő velem Prágából/Pozsonyból hazafelé, hogy a pincér közölte, hogy mindent felzabáltak a németek, minden kaja elfogyott már.

Előzmény: zjakabfi (14402)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 14408

Köszönöm a gyors választ! 

Előzmény: BahnScorper (14407)
BahnScorper Creative Commons License 2015.08.19 0 1 14407

Bicikliszállítós ABl szinte mindig van, némelyiket már teljesen lefokozták másodosztálynak, de amit nem, az is annak számít. A másik 1.2. osztályú kocsi az jó esetben ABeelmt, de a főjavított ABl és a régi kocsi is elő szokott fordulni nem egyszer. Ezen felül van még bizonyos napokon erősítő Bl.

Előzmény: Aln 663 1189 (14406)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 14406

A Citadellában van ABl kocsi? Nem a papírforma szerinti állapot érdekelne. Az ABeelmt elé egy Bl-t szokta besorozni? Kerékpárszállítás meg van oldva?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 14405

Olvastam róla valamit, de most már nem csak az FS hanem a ŽS is szívta a fogát. 

Előzmény: zjakabfi (14402)
vonatozó Creative Commons License 2015.08.18 0 0 14404

2016-os nemzetközi szvör-t megköszönöm, ha küld valaki.

Menetrend-tervezetet küldök cserébe

vonatozó Creative Commons License 2015.08.18 0 0 14403

Mail ment!

Előzmény: zjakabfi (14402)
zjakabfi Creative Commons License 2015.08.17 0 0 14402

Miért, felmerült újra?

 

 

Hát én sajnálom a 2 német vonatunkat...(174,170)

 

Nem voltak azok olyan rossz minőségűek, a DB kocsik sem annyira újak, amik ezen járnak...

 

Előzmény: Aln 663 1189 (14401)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 14401

Veneziáról mi hír? Egyáltalán tárgyaltak róla az utóbbi időben?

gw Creative Commons License 2015.08.17 0 0 14400

Itt egy frissített verzió: http://457yxa4521.sweb.cz/razeni2016_1.pdf

Előzmény: gw (14223)
-dudy- Creative Commons License 2015.08.14 0 0 14399

Sziasztok! Eladnám Budapest-Bar 2 főre szóló retúr menetjegyemet, szept. 13-ig felhasználható. Emellett az aug. 18-ai Budapest-Bar vonatra van még két ülő helyjegy eladó. Ha érdekel, Vaterán meg lehet nézni http://utazas-szabadido.vatera.hu/jegy_belepo_berlet/budapest_bar_vonatjegy_oda_vissza_2_fore_2112962936.html

haha 1970 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 14398

A legfontosabb különbség hogy a "Bpmz"az termes másodosztályú az "Amz"pedig 6 szemèlyes fülkès elsőosztályú kocsi ami sokkal kènyelmesebb,tágasabb mint a többi ülőkocsi!

Előzmény: andfer (14397)
andfer Creative Commons License 2015.08.14 0 0 14397

Mit jelenetenek a Bpmz és az Amz kocsik?

Előzmény: Törölt nick (14395)
pippo99 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 14396

köszönöm

Előzmény: Törölt nick (14394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!