Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2015.03.23 0 0 51025

Nekem az utaslégzsák és a müszerfal felső része közöt röcögött egy lemez.

Benyúlva jól lehetett érezni.

Egy szivacs csík benyomásával tudtam örökre megszüntetni.

(~10 éve)

Előzmény: Dawyd66 (51024)
Dawyd66 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 51024

Jó estét, sziasztok!

Sajnálatos módon a jobbidő ellenér az anyós ülésel szemben a műszer fal még mindig zajos. Az lenne a kérdésem, hogyha a kesztyű tartót kiszerelném akkor onnan hozzá férek e a műszerfal összetételéhez vagy valamelyik rögzítési pontjahoz. Ha van esetleg valami javaslatotok ennek kiküszöbőlésére azt meg köszöném.

Ja és ha a középső légbefúvók és a légzsák között lefele megnyomom(minimálisan) a műszerfalat, akkor mozdul kicsit és recseg is.

Segítségetek előre is köszönöm!

Üdv!

 

thomas974 Creative Commons License 2015.03.18 0 0 51023

Taxit azért nem, mert abba a legtöbben mindig a legolcsóbb alkatrészeket veszik és addig halasztgatják a javitásokat ameddig csak lehet. Ismerek olyan szervizt ahol a link taxisok miatt nem hajlandóak taxit javitani. (És nem szükölködnek semmilyen tekintetben.)

Előzmény: Totyika72 (51019)
skt15 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 51022

Swift-re azért én nem beszélnék rá senkit, pláne aki Superb-et néz.

A Swift azért eléggé az alja - nem megbántva a tulajokat! (nekem is van Suzukim)

Előzmény: stevie-13 (51021)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 51021

Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna.

 

 

Akkor érdemes megvenni, ha marad a zsebedben pénz. Egy Superb ennyi km után is jó autó, de a kopó-fogyó alkatrészek elfogynak - 450 ezernél bizony lassan a harmadik generáció is. 

 

Használt autónál nehéz bármit megjósolni, de valószínű, hogy erre az autóra folyamatosan költeni kell, és mivel sok alkatrész drága (nagy fék, kettős tömegű lendkerék, finom futómű, stb), ezért nem lesz olyan olcsó fenntartani, mint amennyire olcsó megvenni.

 

1M körül a leggazdaságosabb vétel egy nagypapa-Astra, Golf vagy Octavia lehet, lehetőleg egyszerű, benzines szívómotorral. Illetve az űber választás a Swift (ha a mérete nem túl kicsi).

 

 

Előzmény: Totyika72 (51019)
skt15 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 51020

1 milláért ha nem is venném meg, de jól karbantartva az még párszázezret tutira elmegy.

Előzmény: Totyika72 (51019)
Totyika72 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 51019

Üdv Mindenkinek.

 

Szeretném megkérdezni, hogy lehetőségem volna meg venni egy suberbt . Tíz éves kitűnő álapot rendben tartott, szervizélt, tehát nagyon oda figyelő gazdája van. Ez még a 105 Lovas dízel motor. A gondom az, hogy taxi volt, és van benne 450 000 km. 

Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna. 

köszönöm a válaszokat.

409 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 51018

 A motortér alsó burkolatát valószínűleg le kell venni. Az indító a váltó elején van. (bár mára már ez késő)

Előzmény: 72péter (51017)
72péter Creative Commons License 2015.03.10 0 0 51017

Szia. Köszönöm a választ. Ez látható vagy le kell szednem valami burkolatot??? 

Ma szép idő van úgyhogy rápróbálok.

Előzmény: 409 (51015)
yotti Creative Commons License 2015.03.10 0 0 51016

Köszi

Előzmény: 409 (51014)
409 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51015

Ha nem a 7sebességes DSG váltó van benne, akkor alulról elérhető az indító vastag kábele, erre lehet töltőt, vagy másik akkut csatlakoztatni. Így már nyitható távirányítóval.

Előzmény: 72péter (51009)
409 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51014

Vagy úgy. :-D  3U0 959 833

Előzmény: yotti (51008)
yotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51013

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: pikubá (51012)
pikubá Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51012

Tuti, hogy csak be van pattintva az ajtóba, de sajna én sem tudom hol kell feszíteni,hogy kipattanjon.

Ha már hozzá férsz, iktasd ki a kapcsolót,úgy nézd meg,hogy műxik-e. A vezeték is lehet hibás valahol.

Nekem már költözött be télen egér a kocsimba, és szeretik rágcsálni a vezetékeket.:)

Előzmény: yotti (51011)
yotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51011

Üdv.

 hétvégén megpróbálom kioperálni,feszegetni nem akarom,gyanús,hogy le kell venni a kárpitot.

Előzmény: pikubá (51010)
pikubá Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51010

Hali!

Nem tudod kivenni azt a panelt az ajtóból?

Szerintem egy kapcsoló egyszerűen javítható

valószinűleg csak valami kontakt hiba lehet.

Előzmény: yotti (51008)
72péter Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51009

Sziasztok. Superb2-ben kérném a segítségeteket. Az autó régóta áll és az akku teljesen megadta magát. Kinyitni a távírányítóval ezért sajna nem lehet. A bal ajtóban lévő kulcsos részt egy sikertelen feltörés miatt nem tudom használni. Ugyan a kulcs belemegy de a zárszerkezet abszolútli nem csinál semmit. Kérdés, hogy ebben az esetben hogy lehet az autóba bejutni, illetve a motorháztetőt kinyitni az akksi feltöltése miatt. Segítségeteket előre is köszönöm.

.

yotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 51008

Üdv.

Ööö...milyen igaz ott tényleg nincs kapcsoló...

Viszont az ajtóban van több is...őrület.

Nekem az a kapcsoló kellene ami nyitja a fedelet.Mellette van a csomagtérnyitó is.

Előzmény: 409 (51007)
409 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51007

"Nekem az ajtóban lévő kapcsolókellene..."

 

Tankajtóban?  Hol van abban kapcsoló?

Előzmény: yotti (51005)
409 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51006

Nem, dehogy. Ez csak a tetemesebb beruházásokat kívánó hibalista.  ):-((

 

 Úgy gondolom, ezek a gondok a környezetvédelmi normák betartásának a következményei.

Az alacsony CO2 kibocsátás elérése okán egy nagyon alacsony belső súrlódású motort csináltak, pilicka hajtókarral, rövid, szinte szoknya nélküli dugattyúval és 1mm széles gyűrűkkel. Ezekkel megkapja a típusengedélyt. Ha később reklamálnak, akkor cserélik az alkatrészeket "normálisra". Ahhoz már nem kell újra engedélyeztetni. Amúgy a motor többi részén is tetten érhető a kicsi/vékony/könnyű.

Előzmény: www.octinfo.com (51003)
yotti Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51005

Üdv.

Nem.Ez működik mert kipróbáltam.Nekem az ajtóban lévő kapcsolókellene mert úgy néz ki hogy az romlott el.

Előzmény: www.octinfo.com (51004)
www.octinfo.com Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 51004

Nem ez kell?

1K5 959 782

 

https://www.google.hu/search?q=1k5+959+782&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mqv8VNnHOsLoUsDNgogD&ved=0CCQQsAQ&biw=1366&bih=633

 

ebay-en 22 dollár a használt.

Szerintem bontóban nézd. Ez egyben egy alkatrész.

 

http://www.ebay.com/itm/2009-VW-Jetta-Fuel-Door-Release-Opener-Actuator-1K5-959-782-OEM-05-06-07-08-09-/130823641009

Előzmény: yotti (51002)
www.octinfo.com Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51003

Csak ennyi baja van? Hiába, a tervezés zsenialitása a költséghatékonyság mindenhatóságával csodákra képes.

A fócvágen elmehet oda, ahová gondolom.

ÉvautójaPassat, mi...

Shiiiiiiiiiiiiiiiiit

Előzmény: 409 (51001)
yotti Creative Commons License 2015.03.08 0 0 51002

Üdv.

Nagyon úgy néz ki,hogy a tanksapka fedél kapcsolóm ment tönkre.A nyitó motornak adtam külön egy kis áramot....gyönyörűen működik.A kérdésem az lenne,hogy hol lehet venni ilyen kapcsolót?Gondolom ezt együtt lehet venni a csomagtér kapcsolóval.Viszont ami nagyon érdekes mint már írtam,hogy ha rádugom a csatlakozót a motorra akkor a dugattyú része nagyon nehezen működik,de ha lehúzom akkor meg tök könnyen működik.

409 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 51001

"..mire kell odafigyelni vásárláskor."

 

Arra, hogy megtörtént-e a 4dugattyú/hajtókar cseréje a harmadik módosított kivitelre*. Enélkül jó eséllyel egyformán fogja enni az olajat a benzinnel. Az sem baj, ha a kartergáz leválasztót is kicserélték már az x-edik változatra. A vízpumpája sem egy örök darab, jól deformálódó műanyagból van az egész, idióta módon a blokk oldalára csavarozva.

 

 * ha végig márkaszervizben volt szervizelve, megcsinálják garanciában.

Előzmény: Dörzi (51000)
Dörzi Creative Commons License 2015.03.06 0 0 51000

Sziasztok véleményt szeretnék skoda superb 1,8 tsi-röl akinek van 2010-évjárat esetleg tipushibák mire kell odafigyelni vásárláskor.

superbfanatic Creative Commons License 2015.03.04 0 0 50999

Fincsi!

Nem csak nagy-szerű, nagy is

A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel. Tovább »

forrás: totalcar.hu

yotti Creative Commons License 2015.02.23 0 0 50998

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: pikubá (50997)
pikubá Creative Commons License 2015.02.23 0 0 50997

M

Magát a szerkezetet nem kellett szétszednem,csak a két felfogató csavart 

vettem ki, majd kihúztam az egészet,rudastól.A tank ajtót csak azért vettem le,

Hogy lássam,hogyan műxik:)

 

Előzmény: yotti (50995)
skt15 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 50996

Érdekes lesz, amit most leírok:

Újonnan vett Superb2-es először 2 hónaposan, majd utána 11 havonként teljesen meghibbant, műszerfal karácsonyfa, összevissza villogás, kiégett izzókra való figyelmeztetés, majd bizonyos idő után (kb. 0,5-1 óra, ha jól emlékszem) mintha semmi sem történt volna. Hibakód semmi, hibatároló üres, semmi nyom. Utólagosan semmi sem lett beleépítve és 4 évesen lett eladva.

Előzmény: qualiped2007 (50991)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!