Ahogy mondod. A dci függőséget okoz. Napokban utaztam pár km-t egy benzines toyotában. Háááát... megy... megyeget. Csak szeme van. Meglátja a dombot, és már lassít is. Meg az a fájdalmas visítás, ami hallatszik. Pfejj... Ha benzines, akkor V6. Ha nem V6, akkor meg diesel.
Azért egy V6-os clión te is elgondolkodnál bevásárlókocsinak, nem?
Megint félreértettem, azt hittem kénytelen vagy megvenni. Ez jó ár, bár a Federal Mogult igy nem ismerem.
Csaveri, csak azért linkeltem, mert beszéltünk róla, nem rábeszélésre:)
Ezt most olvastam, autoklubos hírlevélben:
"most mégnagyobb kedvezményt kínál autóalkatrészekre a Dynocar! Minden emailben kért ajánlat esetén a kedvezményed most 35%.
Személy- és teherautók, motorok alkatrészeinek teljes palettájával várjuk Önöket. Gyári és után gyártott alkatrészek egyaránt elérhetőek nálunk, többfajta árkategóriában.
Ezen felül: - Ha most vásárol lengéscsillapítót és toronyszilentet, akkor toronycsapágyat kap ajándékba. - Ha féktárcsát és fékbetétet vásárol együtt, egy féktisztító az ajándék. - Ha vezérműszíj készletet és vízpumpát vásárol együtt, ajándék fagyállót kap. - Gyertya akció: 3 gyertya vásárlása esetén a 4. ajándék. - Szűrő akció: 4 szűrő (olaj-, levegő-, pollen-, vagy üzemanyagszűrő) vásárlásakor ajándék motortisztító adalékot kap. - Nettó 30000 Ft feletti vásárlás esetén ajándékot adunk termékcsoporttól függően: klímatisztító, illatosító, szélvédőmosó vagy autósampon.
A nálunk vásárolt alkatrészek beszereléséhez nagy tapasztalattal és szakmai múlttal rendelkező szerelői támogatottságot is tudunk biztosítani. A rendelt alkatrészt átvehetik személyesen, vagy kérhetik a postai úton való kiszállítást. A megvásárolt alkatrészt 8 napon belül, indok nélkül, sértetlen csomagolásban visszaveszzük, minden egyéb esetben az érvényben lévő jogszabályokban előírt garanciát biztosítjuk.
Igen, ismerem a céget de úgy vagyok kimondottan az üzemanyag szűrővel, hogy ha abból gyengébb minőséget használok, hogy megspóroljak 30-40 ezer km-ként 6-8 ezer Ft-ot ezzel kockáztatva egy drága javítást akkor inkább a + 6-8 ezret választom. Nem azért mert felvet a pénz mert az soha nem fog előállni, de inkább a drágább szűrő nagyjavítás nélkül párost választanám :) Talán kevésbé fogok csalódni a gyári minőségben mint a másod, harmad sorban lévő utángyártottal.
Egyébként érdekes fejlemény vette kezdetét, ugyanis mint írtam golajszűrőt találtam jóárasat, beírtam a purflux golajszűrőt a keresőbe, találat nem volt. Erre kaptam e-mailt :
"Kedves Vásárlónk, Rendeszünk jelezte, hogy mint regisztrált vásárlónk nem talált autójához PURFLUX üzemanyagszűrőt. Webáruházunkba nem került még feltöltésre az Ön által keresett termék, azonban forgalmazzuk. Az ön autójához vízérzékelővel ellátott típust forgalmazunk, melynek ára: 20.250. -Ft. Bármilyen felmerült kérdése esetén keresse ügyfélszolgálatunkat! Üdvözlettel: Teleki András FilterABC"
Drágább ugyan, nem is kevéssel mint amit én "találtam". Kérdés, valóban 2* jobb a purflux, a champion-nál
Bocsánat, hogy így ismeretlenül, de ha már nagyon unják a csinicsillákat, én és a kutyáim nagy szeretettel befogadjuk őket. Ketrecre nincs szükség, tápra sem.....:))
Sziasztok. Van egy 1 éves megane grandtourom. Egy érdekes hiba fordul vele elö. Volt szakszervizben de nem találták meg az okot. Mi is ez. Egyenetlen uton, vagyis amikor a rugók stb. jobban dolgoznak, pattogó hang halható. Kb olyasmi hang mint amikor pár autón a kipufogó pattog amikor kihülik, csak kicsit élesebb pattogó hang. Találkozott már valaki ezzel a hibával? Esetleg tudjátok mi okozhatja?