Szép napot neked most néztem vissza a topikot és megtaláltam a gázpedálról készült képet én is megakarom csinálni csak nemtudom letölteni. Nem küldenéd el privátra? Előre is megköszönöm.
Üdvözlök mindenkit a forumon! Egy dutrát szeretnénk visszaállítani eredeti állapotba a tél folyamán! Addigis alkatrészeket gyüjtünk! Ha valakinek lenne eredeti olajnyomás órája kisdutraába eladó reális áron érdekelne!!! Ill ha valaki tud v látott eladót kérem jelezze köszönöm!
Ha megvan a szabályzóház hátlapján található kis táblácska azon fel van tüntetve a szabályzó típusa! Elméletileg RVMSz (röpsúlyos változó karáttételű maximum minimum szabályzó) vagy RUSz (röpsúlyos univerzális szabályzó) feliratnak kell lennie rajta, utána pedig a fordulatszámtartomány van feltüntetve. Az univerzális a traktoré!
Szokott még RVMTk felirat is lenni rajtuk, az is teherautóé, viszont annak nem tudom a pontos betűkódját!
Nem vagyok a szakma oregje, de szerintem akkor meg a szonyegkasza volt divatban, azt meg minden eltekeri... Esetleg meg az RK-165 (RK-2 utoda) johet szoba. A mezogeparchivum szerint 23KW a teljesitmeny igenye.
Idezek az Rm-2 dokumentaciobol:"Uzemelteto traktortipus:UE-50, MTZ-50,MTZ-5L,UTOS-45" Egyebkent haver most vett egy T-25-ot, Es meg az eladotol vesz hozza egy RM-2-t, mert allitolag(az elado elmondasa szerint) a T-25-ost hasznalta ezzel... Kivancsi leszek. A gyar szerint a minimalis gepigeny 50LE. Velemenyem szerint kisebbel is hajtathato, de akkor jo lassan tudsz csak menni...
Ha elfogadod tőlem is a segítséget: A traktor szabályzó tetején a fedél két darabból van, a teherautóén egy darabból, legalábbis amivel én találkoztam eddig.
Üdvözlök minden dutra rajongót ezen az esős reggelen. Kérlek segitsetek a 28-as hoz jó-e a RM2 kemper kasza? Mer a másik trakimhoz még meg van a 135-ös lengyel kaszám 1 szezont ment de a Dutrához nem jó mert taposom a rendet! Eladnám. Ha esetleg tudnátok valakit aki ilyet keres szóljatok már.
Ilyen problémám nekem is volt, így oldottam meg: Ugyanazon pedálút mellett kevesebbet mozdul az adagoló karja.
Szóba került a mximum-minimum szabályzó is. Másik módja a kipróbálásnak: O1-ben elindulsz, majd gázadás nélkül át O3-ba. A teherautó adagolós motor leáll.
Ha véletlenül az van fent gyorsan cseréld le. Egyszer szántottam vele, de mire végeztem a 2 hektárral sírhatnékom volt.
yes it was in a mess, had to do engine first as now i can check the rest gearbox etc ! my dad said it worked fine all them years ago and only has 2000 hrs on the clock so fingers crossed....! tin work is in a mess now back from the blasters lots of holes, lucky i have a few extra panels!
Üdv!Arról,hogy teherautó szabályozója van könnyen meg győződhetsz.Emeld a fordulatot valamivel alapjárat fölé,és tartsd ott a töltésállító kart.Ha szép lassan maximális fordulatra pörög annak ellenére,hogy nem mozdítod a töltésállító kart,akkor autó szabályozós,ugyanis ez csak alapjáratot és teljes fordulatot szabályoz.Ha viszont bármely karállásban beáll a fordulat,akkor teljes tartományú a szabályozó,tehát traktorra való.
Ami a Pannóniát illeti, a szívemből beszéltél. Nekem az ifjúságom volt, jó pár leányzót gumipókoztam a hátuljára.
Ami az egyhengeres pannónia képességét illeti. Talán többen ismerik a nagyfékdobos Pannóniát. 1956-ban Franciaországban a világhírú Bol'd Or 24 órás megbízhatósági versenyt nyerte meg. Van fogalmatok micsoda teljesítmény? 1971-ben a kéthengeres, a P-20-as ugyan itt, 5-6. lett. (Csabai Béla, akit ismertem személyesen, ő volt a tuning mester, elmondta micsoda gáncsoskodások közepette készültek és nem kaptak lehetőséget a gyártól) No arról a motorról ami rosszat hallattak az egyszerű népek. Amikor kijött a gyárból Európa leggyorsabb utcai motorja volt. Az NDK-át is megjártam vele, még gyertya slusszom sem volt. Én voltam a látványosság, húztam is a nyelit, had sajogjon a tokosok szíve. Mindenki, mindenhol meg akarta venni. Ahol megálltam, körbevettek, mint Velencében a szökőkutat.
Arról már nem is érdemes beszélni, micsoda kampánylejáratást végeztek "magyarok" a magyar gyártmányokról. A halálos bűnűket , a nagy árulást, próbálták valami savanyú indokkal, puderral kozmetikázni.
Örülök, hogy voltál Bócsán, köszönöm a képeket. Hívtak a cimboráim, de...
24 dutra volt, egyiket sem kellett trélerezni, mert a környékről gurultak oda. Azért kikívánkozik belőlem, februárban mondtam Gödöllőn, hogy Kiskőrősön kell Dutra találkozót rendezni. Gyorsan ráugrottak az ötletre. No és kik? Amikor Vili kitalálta, hogy legyen végre Dutra club, nem voltak ezek az úrak sehol, sőt a Dutrát használókat cikizték értelmetlen géphasználatukért. Még 2008-ban sem voltak sehol, amikor az első dutra tali verdeste szárnyait. Nem az a kifogásom a volt Dutra Gyár dolgozóiból verbúválódott társasággal, hogy nyomulnak, szerveznek, az jó. Hanem éppen ők, miért nem őrizték a tűzet. Miért nem volt egyiküknek sem egy ócska 28-asa, vagy akár egy fénykép a falon?
Ahogyan John-nak írtam, én csak egy kicsike kis vasutas vagyok ááám... csak az én sztárijszovjeckij tekknyikám adagolójába már öntöttem váltóolajat is jobb híján - oszt igen megfontolt lett tőle.