Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peti ue50 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10385

Köszönöm az útbaigazítást megtaláltam a táblácskát és rajta a RUSZ feliratot.

Ezek szerint azt kell összehoznom .Holnap a végére járok.

 

Előzmény: bobekTLF (10375)
peti ue50 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10384

Üdvözlet

 

Köszönöm a segítségedet valóban ami most rajta van annak dupla fedele van,viszont ami rajta volt annak egy fedele van.

Csak az a baj hogy az eredeti nem valami fényes,össze vissza nyomott ezért cseréltem le.

Remélem összehozható a kettőböl egy.

Még egy segítséget kérhetnék,ha nem nagy teher?

A főfékm.hengerről van -e valakinek robbantott ábrája,valami nem stimmel az enyémben,szeretném megnézni mi lehet vele.

Előre is köszönöm.      Peti.

Előzmény: Mrnagi (10370)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10383

Üdvözölek még nem ért ide de nagyon szépen köszönöm.

Előzmény: MDW (10382)
MDW Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10382

Üdv!Pénteken elküldtem,a tengelyvégeket.Lassan oda kell,hogy érjenek.Remélem jók lesznek.

Előzmény: jozsitraktor (10381)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10381

Nem tudom miért ment kétszer.

Előzmény: jozsitraktor (10380)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10380

Megkaptam nagyon köszönöm majd ha időm lesz megcsinálom.

Előzmény: Mrnagi (10378)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10379

Megkaptam nagyon köszönöm majd ha időm lesz megcsinálom.

Előzmény: Mrnagi (10378)
Mrnagi Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10378

Mentek a képek, remélem megkapod!

Előzmény: jozsitraktor (10377)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10377

Szép napot neked most néztem vissza a topikot és megtaláltam a gázpedálról készült képet én is megakarom csinálni csak nemtudom letölteni. Nem küldenéd el privátra? Előre is megköszönöm.

Előzmény: Mrnagi (10370)
28-as Misi Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10376

Üdvözlök mindenkit a forumon! Egy dutrát szeretnénk visszaállítani eredeti állapotba a tél folyamán! Addigis alkatrészeket gyüjtünk! Ha valakinek lenne eredeti olajnyomás órája kisdutraába eladó reális áron érdekelne!!! Ill ha valaki tud v látott eladót kérem jelezze köszönöm!

bobekTLF Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10375

Szia!!!

 

Ha megvan a szabályzóház hátlapján található kis táblácska azon fel van tüntetve a szabályzó típusa! Elméletileg RVMSz (röpsúlyos változó karáttételű maximum minimum szabályzó) vagy RUSz (röpsúlyos univerzális szabályzó) feliratnak kell lennie rajta, utána pedig a fordulatszámtartomány van feltüntetve. Az univerzális  a traktoré!

Szokott még RVMTk felirat is lenni rajtuk, az is teherautóé, viszont annak nem tudom a pontos betűkódját!

Előzmény: peti ue50 (10369)
csoppika Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10374

Nem vagyok a szakma oregje, de szerintem akkor meg a szonyegkasza volt divatban, azt meg minden eltekeri... Esetleg meg az RK-165 (RK-2 utoda) johet szoba. A mezogeparchivum szerint 23KW a teljesitmeny igenye.

De az oregek majd megmondjak a frankot:-)))

Előzmény: jozsitraktor (10373)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10373

Köszi az infót de szerintem csak kaszáltak 28-asal is csak nem tudom milyen kaszával?

Előzmény: csoppika (10371)
csoppika Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10372

Teljesitmenyfelvetel:28LE...de ez szerintem a kardanon leadottra vonatkozik. Ami nem egyezik a motor nevleges teljesitmenyevel...

Előzmény: csoppika (10371)
csoppika Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10371

Idezek az Rm-2 dokumentaciobol:"Uzemelteto traktortipus:UE-50, MTZ-50,MTZ-5L,UTOS-45" Egyebkent haver most vett egy T-25-ot, Es meg az eladotol vesz hozza egy RM-2-t, mert allitolag(az elado elmondasa szerint) a T-25-ost hasznalta ezzel... Kivancsi leszek. A gyar szerint a minimalis gepigeny 50LE. Velemenyem szerint kisebbel is hajtathato, de akkor jo lassan tudsz csak menni...

Előzmény: jozsitraktor (10368)
Mrnagi Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10370

Ha elfogadod tőlem is a segítséget: A traktor szabályzó tetején a fedél két darabból van, a teherautóén egy darabból, legalábbis amivel én találkoztam eddig.

Előzmény: peti ue50 (10369)
peti ue50 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10369

Üdv

 

Most hogy mondod,biztos hogy teherautóé van fent mert így viselkedik.

Elég csak a regulátor részét kicserélni?

Honnan lehet megismerni a traktorét?

Előzmény: MDW (10364)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10368

Üdvözlök minden dutra rajongót ezen az esős reggelen. Kérlek segitsetek a 28-as hoz jó-e a RM2 kemper kasza? Mer a másik trakimhoz még meg van a 135-ös lengyel kaszám 1 szezont ment de a Dutrához nem jó mert taposom a rendet! Eladnám. Ha esetleg tudnátok valakit aki ilyet keres szóljatok már.

Mrnagi Creative Commons License 2011.05.16 0 0 10367

Üdv!

 

Ilyen problémám nekem is volt, így oldottam meg: Ugyanazon pedálút mellett kevesebbet mozdul az adagoló karja.

Szóba került a mximum-minimum szabályzó is. Másik módja a kipróbálásnak: O1-ben elindulsz, majd gázadás nélkül át O3-ba. A teherautó adagolós motor leáll.

Ha véletlenül az van fent gyorsan cseréld le. Egyszer szántottam vele, de mire végeztem a 2 hektárral sírhatnékom volt.

Előzmény: peti ue50 (10354)
john pickard Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10366

hi joe,

thanks mate

yes it was in a mess, had to do engine first as now i can check the rest gearbox etc ! my dad said it worked fine all them years ago and only has 2000 hrs on the clock so fingers crossed....! tin work is in a mess now back from the blasters lots of holes, lucky i have a few extra panels!

regards

Előzmény: joebatyo (10359)
john pickard Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10365

hi,

yes i have a perkins d4kb with english cabin, this will be restored next after my dads old dutra! but need time and lots of it!

regards

Előzmény: Törölt nick (10358)
MDW Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10364

Üdv!Arról,hogy teherautó szabályozója van könnyen meg győződhetsz.Emeld a fordulatot valamivel alapjárat fölé,és tartsd ott a töltésállító kart.Ha szép lassan maximális fordulatra pörög annak ellenére,hogy nem mozdítod a töltésállító kart,akkor autó szabályozós,ugyanis ez csak alapjáratot és teljes fordulatot szabályoz.Ha viszont bármely karállásban beáll a fordulat,akkor teljes tartományú a szabályozó,tehát traktorra való.

Előzmény: peti ue50 (10350)
Dutrás Pityu Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10363

 

Üdv

Teszek néhány képet a Bócsai rendezvényröl majd lesz több is

 

 

 

 

https://picasaweb.google.com/eszterga79/20110515BocsaDutrak?authkey=Gv1sRgCMzJkoaB7ay9fw#

pléhúsz Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10362

Ami  a Pannóniát illeti, a szívemből beszéltél. Nekem az ifjúságom volt, jó pár leányzót gumipókoztam a hátuljára.

Ami az egyhengeres pannónia képességét illeti. Talán többen ismerik a nagyfékdobos Pannóniát. 1956-ban Franciaországban a világhírú Bol'd Or 24 órás megbízhatósági versenyt nyerte meg. Van fogalmatok micsoda teljesítmény? 1971-ben a kéthengeres, a P-20-as ugyan itt, 5-6. lett. (Csabai Béla, akit ismertem személyesen, ő volt a tuning mester, elmondta micsoda gáncsoskodások közepette készültek és nem kaptak lehetőséget a gyártól) No arról a motorról ami rosszat hallattak az egyszerű népek. Amikor kijött a gyárból Európa leggyorsabb utcai motorja volt. Az NDK-át is megjártam vele, még gyertya slusszom sem volt. Én voltam a látványosság, húztam is a nyelit, had sajogjon a tokosok szíve. Mindenki, mindenhol meg akarta venni. Ahol megálltam, körbevettek, mint Velencében a szökőkutat.

 

Arról már nem is érdemes beszélni, micsoda kampánylejáratást végeztek "magyarok" a magyar gyártmányokról. A halálos bűnűket , a nagy árulást, próbálták valami savanyú indokkal, puderral kozmetikázni.

 

Örülök, hogy voltál Bócsán, köszönöm a képeket. Hívtak a cimboráim, de...

24 dutra volt, egyiket sem kellett trélerezni, mert a környékről gurultak oda. Azért kikívánkozik belőlem, februárban mondtam Gödöllőn, hogy Kiskőrősön kell Dutra találkozót rendezni. Gyorsan ráugrottak az ötletre. No és kik? Amikor Vili kitalálta, hogy legyen végre Dutra club, nem voltak ezek az úrak sehol, sőt a Dutrát használókat cikizték értelmetlen géphasználatukért. Még 2008-ban sem voltak sehol, amikor az első dutra tali verdeste szárnyait. Nem az a kifogásom a volt Dutra Gyár dolgozóiból verbúválódott társasággal, hogy nyomulnak, szerveznek, az jó. Hanem éppen ők, miért nem őrizték a tűzet. Miért nem volt egyiküknek sem egy ócska 28-asa, vagy akár egy fénykép a falon?

Előzmény: MDW (10345)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10361

No problem of course! :-)

What you want to use your Dutra 1000?

Előzmény: joebatyo (10360)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10360

Összesen 5 van neki .

Két 1000-es,egy perkinses,egy D4K-b, és ez.

Bocs,hogy helyette válaszoltam.

 

üdv.

Előzmény: Törölt nick (10358)
joebatyo Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10359

Hi John!

Great job!

Nice to see such a good job done with a Dutra.

As everyone can see, there was a lot of hard work,patience,long hours etc.(money)

Congartulations,well done!

 

Regards: Joe

Előzmény: john pickard (10348)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10358

Nice work! I saw your Dutra's on youtube, and you have one with Perkins-engine as well. Right?

Előzmény: john pickard (10348)
john pickard Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10357

hi,

thanks

still lots to do!

Előzmény: dutrásmiki (10355)
endrebá Creative Commons License 2011.05.15 0 0 10356

Ahogyan John-nak írtam, én csak egy kicsike kis vasutas vagyok ááám... csak az én sztárijszovjeckij tekknyikám adagolójába már öntöttem váltóolajat is jobb híján - oszt igen megfontolt lett tőle.

Sok sikert...

 

:-)))

Előzmény: peti ue50 (10354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!