Én is laikus vagyok de elvileg a hátsó féknek nem kéne blokkolnia amikor az elsőnek már igen. Ezért van is beépitve elvileg egy fékerő elosztó valahova. Gondolom ezen lehet valamit állitani. Azért van ez így hogyha vészfékezel ütközés előtt legalább orral csapódj bele.
Sziasztok.Olyan problémám van hogy nam fog rendesen a hátsó fékem.Pedig a fékpofák jók a kézifék is rendesen fog csak kevés fékerö megy valamiért a hátsó kerekekre!Az első fék tökéletes.Tudna valaki esetleg ebben segíteni hogy mit kéne megnézni rajta?
Pár napja hasonlóval szenvedtem. Nekem a termosztátban lévő hőmérséklet jeladó cseréje (1500 Ft) volt a megoldás. Bár valóban előbb nézz rá a fojtószelepre is nem kell-e tisztítani?
Nem tudom a float tükör mit jelent, de ma megnéztem és biztosra mondthatom, hogy a felicia tükre domború.
Most is azt mondom, hogy ha egy sima tükörlapból fogsz vágni, akkor annyit fogsz benne látni, mint a 1981-es évjáratú 120-as skoda gyári tükrében lehetett, vagyis nem sok mindent ;)
Jon a negyedik es miutan felengeded a kuplungot az auto sebessegben lassul. Mintha nem lenne raadva a gyujtas. 4-5 masodperc utan meg megy tovabb. Na ha itt valtasz komotosan harom es negy kozott akkor all meg. Ha sebessegbe rakod akkor beindul.
Ha negybol uresbe rakod siman gurul jaro motorral..
Sziasztok, elkezdett mállani a hűtőventillátor müanyag lapátjának az anyaga,(lehet,hogy wika?:))ahol hozzáérek elporlad:))
keresek egy bontott darabot ha van valakinek.
hosszabb út(esetleg külföldi nyaralás előtt)szerintem nézzétek meg ti is mert kellemetlen lehet ha széte4sik..
az ABS
szenzor egy ált fekete cigaretta vastag 20-30mm hosszú érzékelő a kerék hátsó felső oldalán belül vagy alul de ez ritkább abból jön egy szál fekete vezeték amit kövess végig és van egy csatlakozója a karosszériánál valahol ott nézd meg,hátha esetleg hibakódolvasás(asszem 3 ezer pénz?ott kérhetsz egy alapbeállitást is ha már háromezer és hátha kiirja,hogy= túl nagy az ellenállása kerékszóghelyzeti érzékelő áramkörében..
de ha Kecsekméti vagy megkuksizhatom.
ha valakinek nem működik a fénykűrt kapcsolója akkor halála előtt még feltámasztható egy kis wd40 es ráolvasással..ha szerencséje van.
Nem szinkron... Kezd körvonalazódni a nyűgje! A kuplungot piszkáltam meg. Az állító-anyacsavar nagyon rágyógyult, így aztán tettem egy körülbelül 1 mm-es alátétet a sodrony végén levő alátét alá. Vagyis, 1 mm-rel feszítettem a sodronykötelet. Lényegesen könnyebb a váltás és veszi az 1-est is. Meg is kínáltam egy kis kenéssel a mozgó alkatrészeket de, azt hiszem, hogy tüzetesebb vizsgálódást érdemel.:-/
A löket felénél már jól fog, ki is lehet pörgetni a kerekeket!:-)
Úgyhogy, marad a kérdés: hogy kell löketet ellenőrizni és mennyi kell legyen?
Ja, végignéztem a váltórudazatot is... Van kotyogás, nem panaszkodhatom!:-/ De, nem vészes! Még.
Hát ez a találkozó nem egészen az volt mint amre számitotta,,,, skodából 3-4db tunningolt 120as(1db felicia ) semmi börze avgy ki nyert ma a képernyőn,
a ladások voiltak túlerőben kb 80-90% ban. ha kéritek volt pár fotó,
kolégának köszi az alkatrészt:)
fékbetétcsere+tárcsa? nem sérült meg vagy lazult ki a kerékfék szenzor? a szenzort 8-10es kulcsnyilású csavar fogja a helyére a fékbetétkopásjelző vezetékkel fut esetleh annak mozgatása kontakthibát okozhatott, vagy a kasztnira ahogy rögzitve van van csatija, javaslom a fékpróbát vagy a mostani esős úton vagy ho,mokos nem beton burkolaton(legaább valamelyik oldal fusson homokos utpadka szélén persze odafigyelve..
az egyszerűség kedvéért beidédem a korábbi beírásom.
"
Sziasztok,
új vagyok itt (ennél fogva nem is olvastam vissza). Előre is elnézést ha ez gyakori téma lenne.
Apósommank van egy 1,3-a 199x-es évjáratú skoda feliciája (már injektoros).
Mivel a falusi szerelő már végig kisérletezett elég sok mindent már mondtam neki, hogy inkább komolyabb szerviz kellene..
A tűnetek:
- hidegen és melegen egyszer csak elkezd köhögni (mintha dugulása lenne) majd néha le is áll. Ha sebességben hagyja és ráengedi a kuplungot akkor abban, vagy eggyel kisebb fokozatban beindul és megy tovább
- néha meg kilométereken keresztül köhög
- alapjárat normális, nem ingadozik.
Üzemanyagszűrőt már cseréltek benne. Elosztó fedelet is.
Mit nézzenek még? üzemanyag pumpa, stb.?"
Szóval ami cserélve lett:
- ac pumpa
- elosztó fedél
- gyertyakábel (mint kiderül az egyik áthúz és az okozta a rángatást.
Most már hidegen és melegen pöcre indul és jó az alapjárat is: De:
És itt jön amit nem értek és már a második szerelő se:
Néha az autó két váltás között megáll. Pontosabban:
- ha gyorsan váltok fel akkor hiába nyomom padlóig a gázt az autó 4-5 másodpercig lassul majd hirtelen erőre kap és megy tovább
- ha lassan váltok akkor két váltás között leáll a motor. Ha ekkor sebessébe teszem beindul és megy tovább.
- ha lejtőn üresbe teszem akkor simán megy alapjáraton.
Ha padlóig nyomom lazán megy az autó, ha kis gázt adok akkor is. Ezeket a váltásokat nem birja. Ez valami egyedi hiba?
Még mindig sokallom a fogyasztásom, bőven 9l fölött van még mindig.
Nem hajtom a kocsit, a vezetési stílussal már nem nagyon tudok javítani. Mit kellene átnézetnem, megcsináltatnom a kocsin, hogy ne legyen ennyire éhes?
Számomra (nézőként) nem volt túl érdekes. Kb. 80%-ban Ladások voltak a résztvevők. A köridőket nem mondták be és (tudtommal) ki sem írták sehol így ha valaki nem lebzselt folyamatosan a versenyzők közt akkor fogalma nem volt róla: ki, hogy áll? A Ladások túlnyomó része a drifteléssel próbálkozott ezért szerintem nem nagyon volt értékelhető köridejük. (állandó megpördülések, kicsúszások...)
Nem bántam meg hogy megnéztem de a következőket én kihagyom...
Lehet e valahol BP.-en venni Feliciához gyári színű javító spray-t?Ha jól emlékszem,akkor a MOTIP nevű spray-eket árulták Skoda színekben.(Nekem fehér kellene)
Egyébként ez nagyrészt igaz, mert miután elkezdtem aktívan vezetni a Favoritot is, csak lestem, hogy hol tünnek el az autók a tükör és a perifériám között...
igen ilyen való bele, de lehet más színű lesz, mint itt pl:fekete :D nem kell ragasztani, az üveg bent tartja. a sarokban van egy kis gumialapú ragacs, azt is tedd vissza.