ehhez több kéne. minimum: ed3(kábelnet) vagy dsl? érdemes ilyenkor megnézni, hogy tudsz-e netezni. ha dsl, akkor nézd meg a hgw ledjeit, hogy nem pirosak-e, ha kábelnet, akkor menj be a routerbe és nézd meg az ed3 státuszt. a piros keresztnél hol áll az óra? 12:00-án?
A múlt héten helyezték üzembe nálunk a csodás IPTV rendszert. A helyzet az, hogy azóta minden nap többször van olyan probléma, hogy megáll a kép, ki-bekapcs utána fogaskerekes töltögetés eredménye egy piros kereszt lesz a tévén, 5x ki-bekapcs néha megoldja, néha csak egy idő után javul meg. Sokszor bekapcsolás után sincs műsor egyből, akkor is ugyanezek a körök "segítenek" csak.
Találkoztatok már ilyennel? Bejelentem a hibát, de mire kijönnek szeretnék okosodni.
Ja ja működik és méghozzá hibátlanul. Most már csak egy dolog csípi a csőrömet az IPTV-vel, pontosabban a kábel IPTV-vel kapcsolatban, hogy a hozzá adott STB (cis5230) készenléti fogyasztása (stand-by) miért olyan magas (15W/ó) miért nem elégszik meg 1-2W/ó fogyasztással készenlétben, tervezési hiba lenne? mert így mondhatni, hogy havonta több mint ezer forinttal terheli meg a pénztárcánkat feleslegesen. Pedig manapság elég nagy hangsúlyt fektetnek az energiatakarékosságra (zöld program) hát ez az STB zöldnek nem igen mondható.
már megy. nézd meg. Ha belegondolsz, elég komoly cucc van mögötte. simán kezelheted a felvételeidet itt is. én is szeretem. kényelmesebb keresni / felvételt beállítani, mint a távirányítót nyomkodni 10 percig
Jól megzakkanhatott ha 5 nap múlva sem tudták kijavítani a hibát ;) amúgy jó szolgáltatás, én a webes EPG-t otthon is használom a felvételek kezelésére, mert emiatt még az STB-t meg a TV-t sem kell bekapcsolni.
hajszálnyival másabb. de ha nem vettél észre különbséget a upc és a hellohd között, akkor az iptvnél sem fogsz. Jó5let a kipróbálás. Ha egy kicsit technikaibb emberke vagy, szeretni fogod a funkcionalítását, epg-jét, és a menükezelését / kinézetét. ebben verhetetlen az iptv.
Ha ugyanazt tudja kb, mint a hellohd, akkor jó. Csak rosszabb ne legyen. Lehet, kihasználom majd azt az 1 hónap próbát, aztán meglátom a minőségét. Köszi.
a hellohd könnyű helyzetben van, azzal egyiket se hasonlítsd össze (nézd meg a bitrátát és a kódolást). az iptv olyasmi mint az upc, egy kicsit a kódoló beállításai térek el, viszont hajlamosabb kockásodni. nem fogsz különbséget látni köztük.
Kozármislenyben most nyáron fejlesztett a T opt kábelekkel.
Eddig nekem tányéros tv-m volt (UPC, most Hello HD), de nemsoká lejár a hűségem, így gondolkodom az iptv-n.
Kérdésem: a hagyományos sd csatornák minősége az iptv-n jobb/rosszabb/ua, mint a tányéros tv-ken? Pl a Hello HD a normál csatornákat jobb minőségben adja, mint a upc? 107-es plazmám van, így ez elég fontos kérdés. Köszi.
Miben tudnál esetleg segíteni? Én már teljesen le vagyok akadva. Naponta hívogatom őket , de semmi nem történik.Mindegyik csak ígérget és semmi..............
Szevasztok, nem tudjátok mi történt a T-hometv.hu-val? Vasárnap óta teljesen üres a tv csatornák műsora, ezért felvételt sem lehet online beállítani. :(( T-homeTv/műsorujság
attól függ mit akarsz. a sathoz tányért kell szereltetni és koaxot húzni, az iptv-hez meg dsl esetén plussz kábel kell, levesz a sávszélességből, kábelnet esetén meg plussz eszköz. a satnak hangyányival jobb a kéminősége, és kevésbé szaggat, az iptvnek viszont jobb az epg-je (két hét, kereshető...), és jobb a funkcionalítása, valamint van pip-je is, ill. prémium opció esetén meg fel is tudsz venni vele.
Nos hol is kezdjem talán azzal , hogy mi vágta ki nálam a biztosítékot ami az íráshoz vezetett. Ülök éjfél után valamivel a TV előtt betegen , mivel hörghurutom van nehezen alszom a köhögés és a nehézlégzés miatt. Miközben a felvett adásaimat próbáltam nézni, hibák jelentkeztek az IP TV szolgáltatásban és a gateway-emen is piros led fényre lettem figyelmes. Mivel már régi felhasználó vagyok egyből indultam újraindítania rendszert, szépen lépésről lépésre főkapcsolóval stb.( Ezt heti rendszerességgel meg kell tennem, már gyakorlott vagyok, de a család is ki van képezve!)Sajna a szokásos protokoll nem hozott eredményt, a piros led maradt és a setupbox sem állt fől még viagrával sem
Na itt kezdődött a kaland, ugyanis gyakorlott felhasználóként egyből bekészítettem egy bögre teát magam elé vettem a telefont és beütöttem a pokoli számokat 1412 és bevetettem magam a géphang-rengetegbe. Miután végighallgattam, hogy éppen Monoron meg Bp. nagy részén döglődik a rendszer és én pedig nyugat Magyarországi lakos vagyok folytattam a túrát hátha új problémát sikerül bejelentenem és megkímélhetem ettől néhány korábban fekvő sorstársamat. Miután bravúros szintidővel sikerült beütnöm a (már fejből megtanult)MT ügyfél azonosítómat és áttörtem a gépkisasszony akadályon meghallgattam hogy szíves türelmemet kérik uszkve 40-50 alkalommal 35 PERC várakozás után bontott a vonal! Nem tudom, hogy illetékes matáv szökevény, barom „elvtárs” akihez nem lehet eljutni mert védett kis barlangjában tenyészik és már nem a titkárnőjét kettyöli hanem az ASZISZTENSÉVEL munkahelyi lazító testmozgást végez , Szóval az a féreg hallgatta e nem összesen 55percig (ahogy én) hanem csak 15 percig azt a végtelenül bárgyú és idegesítő t-com tululúzást egy telefonkagylót szorongatva? Biztos nem mert az a pár idegsejt ami még funkcionál a koponyájában már 5perc után feladta volna a harcot és kénytelenek lettek volna előléptetni mert a zombik már legalább főosztályvezetők illetve elnézést új terminológia van, úgyhogy ilyen-olyan „menaggerek” (szépen magyarosan). Tehát másodszor is eljutok egy kis csellel (a telefonos részlegen keresztül) az IP hibabejelentőjéhez, ahol újabb laza 25 perc várakozás elteltével már fel is vették a kagylót illetve a headsetet.(közben a telefonosokkal még kénytelen voltam eljátszani a kikapcsolta e, újraindította e játékot ami megadta az alaphangot , a nézzük hülyének a barom felhasználót műsorhoz!
Eljutottam az operátorhoz , már ez is komoly eredmény szerintem az emberek 60-70 % a hamarabb feladja, Nos nem emlékszem hajszál pontosan de nem rémlik, hogy elnézést kértek volna a várakozásért de mindegy belecsaptunk a lecsóba. Kérdi: mi a probléma? Mondom: nem működik se az internet se az IPTV. Kérdi a körzetszámot. Mondom neki. (első baki a T-COM tól ha már egyszer azonosítom magam az automata rendszerben az operátor miért nem látja az adatokat?) Erre ő: igen nyugat Magyarországon reggel 7 -ig karbantartás van. Mi is csak most kaptunk róla értesítést!(második baki: Nos ha egy telekommunikációs cégen belül nincs információ áramlás akkor, hogy működik a cég egyáltalán?)Kérdezem: és ezt nekem honnan kellene tudnom? Mert ha ez tervezett karbantartás és nem hibaelhárítás, akkor illene értesíteni a „burnyák” ügyfelet és akkor talán nem problémázik. Válasz: nézzem meg a T-Home honlapján.(mint kiderült ez a karbantartás a honlapon sem volt hirdetve) Erre én: hogyan is nézzem meg amikor éppen azért hívtam őket mert nem megy az INTERNETEM! Különben is küldhetnének egy mailt és nincs gond. Erre ő kicsit fölényesen közli velem: Uram tudja mennyi ügyfelünk van nyugat Magyarországon nem lehet mindegyiknek mailt küldeni!(harmadik baki: ha az ország legnagyobb telekommunikációs cége nem tud mailt küldeni a saját felhasználóinak és erre a saját munkatársai hivatkoznak, akkor ez botrányos, elriasztó és INKOMPETENS!)Na itt már sejtettem, hogy ez az írás létrejön ezért tovább feszítettem a húrt! KÉREM A FŐNÖKÉT VAGY A NEVÉT-ELÉRHETŐSÉGÉT! Hupsz, főnök illetve felelősséggel rendelkező döntéshozó a T-COM-nál nincs vagy elérhetetlen, éppen áll valahol egy piedesztálon és csókolgatják a lábát, esetleg az asszisztense állomás keresőit tekergeti hátha bejön rajta a szabad europa rádió és ezért nem lehet zavarni. Hát igen ezt mostanában jól megoldják ezek a cégek, nehogy egy felhasználó véletlenül elmondhassa valakinek személyesen, hogy mi a probléma mert kiderülne, hogy a kommunista őskövület Matávos trollok nem alkalmasak arra, hogy európai szintű szolgáltatást csináljanak de még balkánit sem nagyon. Az egész cégből a mobilosok (WESTEL)működtek még egész jól de az összevonásokkal majd jól elbaltázzák azt is!
Ha egy átlag ember vesz pl. egy mosógépet és az mondjuk havi rendszerességgel elromlik a garanciális idejében. Nagy valószínűséggel azt a márkát kerülni fogja, és állítani fogja teljes joggal, hogy az a gyártó VACAK! Nos megrendeléstől kezdve problémáim vannak a T-COM IPTV szolgáltatásával Ha nem is havi de kéthavi rendszerességgel biztos, hogy 1412-re szorultam, setupbox cserém is legalább kétszer volt. Rendszeresen elvesznek a felvett műsoraink holott az IPTV lényege ugyebár az , hogy műsoridőtől függetlenül lehessen tévézni. Így hát nyugodt szívvel kijelenthetem hogy a T-Home egy minősíthetetlenül vacak szolgáltatás és a cég csoda, hogy működik! És ez a nem lehet illetékes elvtársat zavarni köcsögség pedig egyenesen botrányos. Ezek a rendszerek nem újak az USA-ban egy évtizedes múltja van ennek a rendszernek minimum. Nem hiszem hogy nálunk is úgy kéne bukdácsolni mintha most találnák ki a működését. Eleve az 55perces tululu hallgatás egy hibabejelentés miatt vérlázító! De az, hogy minden ügyfelet hülyére vesznek az már törvényellenes! Gerinctelen aljas üzletpolitika, hogy a régi ügyfeleket nem engedik kedvezőbb új szolgáltatásra váltani!! Az, hogy folyamatosan a szerződés apró betűs részeivel takaróznak ahelyett, hogy rendbe raknák a rendszerüket, egyenesen ocsmány!!!
Rohadt nagyot csalódtam az egész T baromságban a nagy magenta T betűt nyugodtan lecserélhetik egy kék alapon fehér T betűre és még az is megtiszteltetés lenne nekik!
Sziasztok! Amióta nekem bevezették az IPTV-t , csak a bajok vannak. Az internetem kemény 0,4 mbitre csökkent a 15-ről.Ugye ez még az általuk 100%osan garantált 1,5-nél is kisebb. Azóta odaáig jutottunk , hogy kiderült két ktv számom van , amit össze kell rakniuk , hogy egy routerről jöjjön a net és az iptv is. Ez 3 hét alatt nem sikerült. Ma már az IPTV-t is törölték a szolgáltatási listámról, így már az sincs. Hova lehet írni , illetve panaszt tenni , mert ez mostmár elviselhetetlen! Naponta beszélek az ügyintézőkkel , akik hülyébbnél hülyébb tanácsokat osztogatnak és lényegében nem történik semmi.....
Alapvetően nekem is csak ennyi bajom van velük, bár be kell lássam,hogy sajnos jobbat nem tudok a környéken. Most jön a Digi földi szolgáltatása :) akkor lesz árverseny azt várom :)
Ha nem bontok szerződést a hűségidő lejárta előtt,akkor nekem simán össze jött volna akár a duplája is. Ja és a szerződés bontás miatt sem kellett fizetnem:-) Hamarosan megyek vissza a t-home-hoz,be kell látnom,hogy az ügyfélszolgálatuk az teljesen korrekt. Igaz a szolgáltatással vannak problémák,de mégis.
Időről időre előfordul egy hiba, nem tudom, tapasztaltátok-e? A felvett műsorok eltűnnek, és a beállított felvételeket sem veszi fel. Ha közvetlenül, a record gombbal akarok felvenni, akkor kiírja, hogy tele a merevlemez, azért nem veszi fel. Közben a felvett műsorok listája üres!! Ilyenkor lekapcsolom a routert meg az egységeket, majd öt perc múlva visszakapcsolok sorban, a rend általában helyreáll, csak addigra elvesztek felvett műsorok és természetesen azokat sem veszi fel, amik közben be voltak állítva.
Nem überelni akarlak az összes jóváírásom 57000 ebből valós magyar forint a 18000 -fájdalomdíj- a többi a diletáns számlázásuk hibái, amiket persze jóváírtak.