Igen arra gondoltam. Hát valóban jól körül irtam, ezt a vezérműtengely csapágyat, :-(( de szót értettünk végül is, és az a fontos. Köszönöm ismételten a szaki véleményed, végül is nem kotyog....igy mehet vissza. üdv.
"vezérműtengely lefogó alu bilincse" Gondolom ez alatt a csapágyát érted. Én nem cseréltem még. Szelepek nélkül összeszerelve a veztengelynek érezhető kottyanás nélkül simán kell futnia bemarással vagy anélkül.
Tök meglepetés ! Hát nem VW motor....nincs benne főtengely hézagoló alátét...hmm. Ja megjöttek az uj csúszócsapágyak.Hétvégén össze lesz egerészve. Kérdésem lenne, hogy a vezérműtengely lefogó alu bilincsei közűl az eggyikben van egy kis bemarás. Szarjak rá ?..rakjam igy össze ? Te cserélted őket anno ? üdv. (csak a felső lefogó bilincsen van a "bemari" alul persze tök jók végig.)
2-es, 3-as,4-es mind igy volt bent , de az 1-es hengerben tök forditva ! és nem vicc !! gyanus volt a kivételnél már, mert a hajtókat rögzitön a jelölés mutatta, hogy nem azonos a másik 3-om al. nagyon köszi, igy megy majd vissza akkor ahogy irtad, éspedig mind a négy . a csúszók kicsit megkopva vannak, de mérek eggyet hétvégén, hátha vissza lehetne alapméretre csapágyazni a főtengelyt.(bár kicsi a remény ugye ?). sziv. üdv. és köszönet.
Valahogy így kell benne lenie. A hajtókar 'nagy szem' csapágy rögzítő fülek a kipufogó szívósor oldal felé néznek /menetirány szerinti jobb oldala a motornak/ A dogattyú tetelyén lévő bemélyedésnek pont az ellenkező irányba kell állnia. /Nem emlékszem ponosan hogy a dugattyú tetelyén van e pozicionáló jelölés- mondjuk nyíl a motor eleje felé stb./
Üdv: mindaricsi
Ha valaki tud konrétabb, egyszerűbb választ legyen szives írja meg!
Mindaricsi.hatalmas kérdésem volna, és pedig a szétbontott motorban az 1-ső hajtókar jelölés szerint eltérően az az forditva volt beszerelve 180 Fokkal... hmm... ez most normális vagy szarul rakták be anno ?? fontos lenne tudni,hogy minden hajtókar szerintem egyformán mennyen be. már arra gondoltam,hogy kivették korábban és szarul rakták volna vissza ?? nem az első motor amit megbontottam de ilyennel nem találkoztam még (a jelölés miatt), gyanus de nagyon. milla kössz minden infó. sziv.üdv. u.i. dugó és hengerek viszont kitünő állapotban vannak . a csúszócsapágyak szenvedtek viszont kissé, mérés még hátra van.
Előrebocsájtom, hogy nem vagyok egy nagy Iveco szakártő. Az alábbi 90-es évjáratú 4x4-et felújítva nemrég vettem.
Az olasz autók ahogyan Én tudom eléggé érzekenyek az olajakra. Honnan tudhatnám meg a gyári leírásokat erről? Levantex vagy Szalai? Vagy itt a neten? Esetleg egy gyári könyvet? Bármi érdekelne az autóról.
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék ismét,hátha tudnátok nekem segíteni.Még mindig 2007-es évjáratú iveco-hoz keresnék komplett balos tükröt.Érdeklődnék tudtok e nekem segíteni,újonnan 44000,. alatt nem találok sehol,bontottan megint nem.Esetleg egy telefonszámnak is örülnék,akár az ország másik végéről is.Ha kell alvázszámot is írok.Üdv András Szegedről