Ha megnézed egy autó életciklusát, az első gazdái általában igyekeznek a gyári állapotot megőrizni, még az elvetemültebbek is csak apró (kipufogó, kerék, ültetés) változtatásokat végeznek rajta. Aztán a második tulaj, ha olyan akkor már inkább hozzányúl. Itt már jöhetnek az aftermarket kiegészítők. Aztán ahogy az autó ára csökken hozzá jutnak azok akik nem riadnak vissza a homasitától és a cicatuningtól.
Szinte biztosra veszem, hogy aki ma hozza ki a bravot a szalonból az sosem fog olyan kiegészítőt tenni rá, mint amiből ez a beszélgetés kiindult.
Hidd el, hogy nem hangos, semmi hangja nincs ha normálisan használom, próbáltam már nyitott csomagtérajtóval.Pályán sem szól, ha normálisan használom.Te azt akkor azért hallottad, mert siettem.Ha sietek, akkor van egy "kis" hangja.
Később nekem is az lett, csak ugye gyárilag középdob nem volt benne így hangosabb volt bármilyen dobot rakott fel rá az ember. Paragival szebben szólt, halkabb volt, nem is durrogott úgy már.
Nekem a punton volt egy paragi dob, belül sosem hallottam, csak letekert ablaknál, nem is zavart sosem, pedig pályáztam is vele eleget, viszont amikor mögöttem jöttek haverok, mindig mondták milyen brutál jó hangja van.
Hidd el a bravod is hangos, csak a frekvencia tartománya magasan van, ezért nem zavaró egyáltalán. Anno emlékszel a rakpart másik végén hallottuk, hogy mész a hídon, még úgyis, hogy mellette zenét hallgattunk a kocsi mellett ;)
Nem értem, eddig mindkét autómon volt "alternatív" kipufogó.A mesterektől azt kértem, hogy a mindennapokban és autópályán ne zavarjon.Mindkétszer sikerült, mondjuk a Stilo autópályán elkezdett hangosodni, de nem volt elviselhetetlen.A Bravonak meg aztán semmi hangja, még skkor sem, ha a tempomat gyorsít, ami azért jóval durvábban indul meg, mint én.