Bocsi a lámaságért, de a 4HP briggs motornál melyik a levegő illetve az alapjárat állító csavar? Az alsó, vagy a felső? Egy képet is elfogadnék, illusztrálván. Köszi! Rotikapáról van szó.
Megint igaz a régi mondás. A réginek párja sincsen. Én is szemeztem anno egy uj Honda gvc rotával. Ellenben maradtam egy 10-20éves Robi 151 nél. Hidd el, ez még engem is túl fog élni. Egyszerü, igénytelen, de szuper.
Szerintem mindenképp csak röpsúlyos mocit. A legjobb ha 2üteműt teszel rá, de függ mire akarod használni? Tudni kéne róla mindent. Miről lett levéve, miért lett levéve stb stb stb.
Vettem egy hibás Robi 50 -es (francia motoros) rotációs kapát a Vaterán. Eléggé szétszedve kaptam meg, nem tudom, sikerül -e összerakni. Szolnokon van, esetleg van valaki aki itt lakik és segít összerakni? Kösz.
Helló ez egy robi 155 ösé volt ami gyárilag terra motoral szerelt de ere a váltosnak a motorát nem lehet ráteni mert más a közdarab amivel csatlakozik a hajtáshoz
Már nem használom az RK-t, mert eladtam-elcseréltem, egyébként 4x8-as kerékkel használtam. Ha csak futózásra szeretnéd használni és most kell venned én a helyedben Robi 151 Rekordot vennék. Igaz, hogy ezek már "öreg" gépek, de 3+1 sebesség van bennük, 5,5LE-s, kétütemű a motorjuk, és csigahajtóműves. Azokra fel lehet tenni az 5x10-es kereket is. Strapabíró, jó gépek, és nem mellékes, hogy 40-50 körül megkapod őket. Egyszerű és robosztus felépítésűek, egyszerű a javításuk, a váltójuk gyakorlatilag megegyezik a Robi 250 váltójával csak más a motorjuk, és majd tizedannyiba kerülnek, mint a 250 újonnan. Nekem is van itthon egy váltós is, de még teljeskörű felújításra vár. Az RK-k óta röpsúlyos Robi 151-est használok, ebben nincs csak előre, de nagyon elégedett vagyok vele.
Köszi a válaszod! Arra azért kíváncsi lennék, hogy az Rk-05b rotációs kapát mekkora méretű kerékkel használod, és mekkora a haladási sebessége!? Szoval te azt mondod, hogy minden aggodalom nélkül lehet kistraktorozásra használni a Robi 202 LX-es rotációs kapát?
Én javarészt kistraktorozásra használnám, rotálásra csak nagyon keveset! Egyébként ha ezzel a Robi 202 LX-el nem lehetne kistraktorozni, akkor a Szentkirályi Dragon 65 mellett döntenék! Igaz ez nem megy hátra felé, de jó erős, megbízható Honda GCV190 tipusú 6,5 lóerős motor van benne! Ja és ez csigahajtóműves, ezt biztosan lehetne kistraktorozáshoz használni. Arra gondoltam, hogy a motor nagyobb teljesítménye miatt, akár 5,00X12 traktormintás gumit is lehetne rárakni, igy talán gyorsabban tudna menni! Te melyik mellett döntenél? Várom válaszod!
Tapasztalatom a 202LX-el nincsen, csak az RK 05B-vel, ami Szevafém gyártmány, de szintén ékszíj-lánc hajtóműves az is. 15 évig nyűttem azokat és ez idő alatt mindösszesen egy db lánc és két szimering volt cserélve a hajtóművében, vegyes használat mellett. It értem a rotálást, futózást és szántást. Ha ésszel csinálja az ember , akkor nincs gond velük. Van ugyan itthon egy régebbi Robi 202L, de az még nincs készen. Azt csak rotálásra fogjuk használni, mert csak 3,5Le-s motor lesz rajta.