Régóta "gyötört a kíváncsiság", vajon mennyi a "valós" 0-100 a kis Micrával. Mikor megvettem, akkor olvasgattam róla adatot, hogy 14 mp, vagy mi, illetve, most is megnéztem a neten, talán 13,7 volt a legjobb a k12 esetén, amit én találtam. Viszont, ennyit ment anno a Bravam is, igaz, 2 személlyel, és érzetre ez sokkal jobban megy (pedig az olasz "szét volt tuningolva :-D ez meg gyári). Valamint, a mostani Bravo-val összevetve egy-két városi útvonalon, nem tűnt annyira csigának. Nos, ma felvettem, és alább meg is tekinthető. ;-) Kikockázva, óra szerint 10,2 mp lett az eredmény, ha mondjuk 106 km/h a valós száz, akkor 11,2 az eredmény. Bármelyik is az, jóval jobb, mint a papír adatok. Látjátok, igaza volt vdaninak, hogy a japánok jobban mennek, mint állítják. :-D
Valamelyik Bravo tesztben olvastam, hogy háromajtósra nem is volt szükség, mert annyira eltalált a forma. A stilonál anno ez nem sikerült, meg a régi puntonél sem.
Ma rávettem magam az akksi cserére, hát elég béna a megoldás, ki kellett ékelnem szigetelő anyaggal a rögzítő szalagot mert 2 centivel alacsonyabb az új akksi.... állítási lehetőséget nem találtam
Én még 2X-es vagyok, de én sem tennék semmit rá. Nem is kell, ezért tetszik, gyárilag szép és jó. Nálam sincs semmi kirívó, 2 apró matrica van a hátsó szélvédőn felül ami csak közelről látszik, hangszórókhoz illetve a hangprocesszorhoz kaptam, jól néznek ki, nem látszik túlságosan, illetve első szélvédőn van még az ablaktörlő mellett valamilyen autós találkozó matricája ha jól emlékszem. Ezen kívül fekete bravo felirat plasti dippel, abarth jelek, ültetés, gyári sportnak a dobja hozzá kivágva a toldat, ennyi, nem is szándékozok semmi mást tenni kívülről. Belülről is patent gyári és az is marad, kivéve ugye a hangcuccot (:D) meg egy piros dobókockát ami szinte új kora óta megvan, haveromtól kaptam mikor nyaraltunk cserébe, hogy én voltam végig autóval, emlék balatonról.
Anno ezért is tetszett meg a bravo, ránézek és nincs hiányérzetem. (max a gyári sötétített facelift lámpa az jöhetne előre)
Én pont 41 évesen ( 2 hónapja) :D vettem az első Bravo-t, és véleményem szerint a formával semmi baj, nem tennék rá semmit az biztos. Egy nem hangos sport dobon gondolkodom, de egyébként szerintem is úgy szép az ahogy van!
Ha megnézed egy autó életciklusát, az első gazdái általában igyekeznek a gyári állapotot megőrizni, még az elvetemültebbek is csak apró (kipufogó, kerék, ültetés) változtatásokat végeznek rajta. Aztán a második tulaj, ha olyan akkor már inkább hozzányúl. Itt már jöhetnek az aftermarket kiegészítők. Aztán ahogy az autó ára csökken hozzá jutnak azok akik nem riadnak vissza a homasitától és a cicatuningtól.
Szinte biztosra veszem, hogy aki ma hozza ki a bravot a szalonból az sosem fog olyan kiegészítőt tenni rá, mint amiből ez a beszélgetés kiindult.
Hidd el, hogy nem hangos, semmi hangja nincs ha normálisan használom, próbáltam már nyitott csomagtérajtóval.Pályán sem szól, ha normálisan használom.Te azt akkor azért hallottad, mert siettem.Ha sietek, akkor van egy "kis" hangja.
Később nekem is az lett, csak ugye gyárilag középdob nem volt benne így hangosabb volt bármilyen dobot rakott fel rá az ember. Paragival szebben szólt, halkabb volt, nem is durrogott úgy már.
Nekem a punton volt egy paragi dob, belül sosem hallottam, csak letekert ablaknál, nem is zavart sosem, pedig pályáztam is vele eleget, viszont amikor mögöttem jöttek haverok, mindig mondták milyen brutál jó hangja van.