Nincs ott baj, cserélj akkumulàtort. En is jàrtam màr igy, végignéztunk mindent, leszedtuk az oninditot, stb. Végul tettem bele egy uj akksit és làss csodàt: simàn indult.
Sziasztok! Ahogy bejött a nagy hideg, 2 hiba jelentkezett az autómon. Kora reggeli indítás: kettőt-hármat fordít a motoron az önindító, aztán,,,vijjjjj-mintha a bendix nem tartaná a fogaskoszorún az önindító kerekét és nagyon lassan is tekeri a motort. A másik hiba: amíg hideg a motor, hátramenetet csak két kézzel tudok kapcsolni, olyan nehéz felhúzni a váltókart, és 1-2-es sebességet is sokkal nagyobb erővel lehet kapcsolni, mintha jéggé lenne dermedve a váltóolaj. Ha picit bemelegszik a váltó, ismét szépen lehet kapcsolni az összeset. Arra tippelek, hátha hykomol-t tett a volt gazdája bele, autómata váltóolaj helyett. Talán ezért is forgatja az önindító olyan erőltetetten a motort. Ha a motor már beindult, és járt 1 percet, utána már rendesen forgat az önindító. Tehát úgy gondolom, hogy az olajfilm nagyon nehezen akar megtörni a váltóban, valami okból, de nincs kizárva az önindító sem, végülis üresben indítok kuplungot is benyomva. Valaki közületek tapasztalt már hasonló hibát?
Elmeletileg minded ami tipus idegen azert buntethet a hatosag! Ide ertendo a xenon set is! Osztrakok ra vannak gerjedve az utolagos xenon settekre nagyon! Velem kivetettek muszaki vizsgara az osszes kulso ledes "izzo"-t! Ha ok kivetetik akkor a hatosag is szol erte!
Nekem ledes szofita van a rendszamtabla megvilagitasban az olcsobbikbol... ledes szofita a belso vilagitasban a dragabb erosebb fajtabol... ledes izzok a helyzetjelzoben, hatso lampaban, kivetel az iranyjelzok. es az osszes muszerfal izzo kivetel a legzsak vissza jelzo mert az nem szereti valami miatt! Ja es az ajtok aljaban levo sofita izzok is ledesek az olcsobbik fajtabol!
meg mielott valaki megkerdezi mi van a vilagitas visszajelzovel... ellenallassal meoldhato ugyan ugy mint a xenon trafoknal igaz a xenonhoz megvettem a hozza valot hogy ne befolyasolja a szakadas vizsgalot!
:-)))írtam azt is,arra értettem a ledes rendszámot:-)))de azt mennnnnyire szeretik a yardok:-)))mondjuk bármelyik színes ledre lőnek sztem....nem kell fáradni a papírokkal,messzíről látszik az indok a büntire:-)))
Az is ki lesz cserélve, s500-tól fogom megvenni! Persze,ha még meglesz neki. Mondjuk,szólhattam volna neki,hogy hozza a találkozóra! Akkor már ki lenne cserélve.
Egyszerűbb és biztosabb az akksi lekötése, úgy tuti mindent elfelejt. A nem indulás elég rejtélyes, a rossz lambdával nekem is volt olyan, hogy csak tekerte.
"bebeszélem magamnak, vagy lehet, hogy lambdaszonda nélkül és új szondával is finomabban vált a váltó, mint előtte a döglődővel?"
Persze, jó lambdához van kitalálva a rendszer, anélkül csak kényszerüzem van, semmi sem működik tökéletesen.