Nem, nem! Ugyanaz volt minden, csak vigyorgott a srác, hogy már ezt is megoldották, nem olyan gáz egy szar autót se átlökni. Nem az enyémre gondolt, csak már rutinból nyomta a dolgot, megse nézett semmit. :-9
Ezek szerint miután meggyőződtél róla, hogy az EGR és a katalizátor megvan a zödkártyára 4et írhatsz és zöld cimkét ragaszhatsz, miközben a forgalmiban 00 marad? Volt már ilyen eseted?
Szerintem műszert cseréltek közben, a mostani már bluetooth! :-P
Egyébként ha oda mész vissza, ahol már voltál korábban, akkor lényegesen gyorsabban megy a dolog, mert nem kell megint az adataidat mindkét PC-be bepötyögni. ( mert egy PC nem elég, de ha biztosra akarsz menni akkor 3 kell. :-// )
Magasabb osztályúra lehet módosítani, csak vissza nem. Annyi lehet a gond, ha vizsgán kiszúrják, akkor kicseréltetik a forgalmit, illetve kérdés, mi módon fogják majd ezt a mostani rendeletet ellenőrizni, a rendőr hogyan fog belekötni. Eddig működött NKH nélkül is.
Látom Te nagyon otthon vagy ebben a zőldkártya témában. Nekem az volt érdekes, hogy mióta átálltak a PC-s mérésre, merthogy mindent mérnek, még a lábszagomat is, azóta azt hittem, soha nem találkozok olyan esettel, amivel utoljára. Elmentem körny.véd.vizsgára, zőődkártya, rárakták a gépet egy lélegeztető gépre. Szerencsétlen úgy nézett ki, mint egy agyhalott. Tele csövekkel, vezetékekkel, kb egy óra volt a vizsgálat. Aztán következő évben mentem megint ugyanoda, se cső, se kábel ( na jó egy- kettő max volt ) és kb tiz perc múlva kész volt a gép. Kérdeztem is, miért lett ilyen egyszerű? Válasz csak válvonogatás volt, meg egy röhögés, hogy minden rossznak egyszer vége... Szal megint odajutottam, hogy a nagy körny. védelmi vizsgálat szigoritásával kapcsolatban beruháztattak egy csomó szerelőt PC-vel, meg a szügségtelen szarokkal, csak hogy a lét lehúzzák mindenkiről. Lehúzzák a szerelőről, a kisemberről, autósról, anyostúl együtt és megint mehetnek a füstölőgépek ezerrel. Kolbászt nem füstölnek ilyen intenziven, mint az utakon az autók teszik. Ja, egyébként semmi, nem kérdeztem.... Csak motyogok. Itt magamban... :-))))
Kösz a választ,de még nem igazán foglalkoztam Merci villogó kódal,és azt se tudom kit mivel hogyan kell kötni és minek kell vilogni!!
Nekem ami van Haynes hibakódok cimü könyv abba csak benzinesek szerepelnek,de az is elég szegényes!! A kocsi nem az enyim egy nagyon jó barátomé csak neki akarok segiteni!!
Szia! A 24esem '95ös, EGR+katalizátor gyárilag. Magyarországon vásárolt, de a forgalmiban 00 a V.9 és sárga a cimke. Korában már volt szó róla, hogy át lehet íratni 4esre, de eddig nem érdekelt, mert így olcsóbb volt a zöldkártya. Volt aki úgy tudta, hogy a zöldkártyás is megcsinálhatja, másnak meg az volt a véleménye, hogy NKH is kell hozzá. Az érdekelne, hogy megy ez, mi ennek az útja, módja?
Szia Csabais! Az ablaktörlőről hogy lehet a műanyag fedelet levenni? Nincs semmi baja csak oda még nem kukantottam be és kíváncsi vagyok hogy néz az ott ki, esetleg kell-e neki valami kenés vagy ilyesmi.
Mindegy kinek van igaza, nekem ez van leírva a követendő eljárásnál. Ha nincs kat, nincs EGR, nincs zk. Hogy az NKH mihez mit ad ki, az megint egy másik mise. 2002-ben elbaszták az összes 6-os osztályú autó besorolását, majd a következő vizsgán csak adatlapot adtak, lehetett forgalmit cserélni, 6eFt-ért.
Ez való a váltódba. Kárpát utcai információim szerint a gyári csomagolásban is ez van. Ráadásul nálatok http://www.formula3000.hu/ a legolcsóbb 1400 Ft/liter. 1,3 kell Neked.
Azért mert a féklámpa világít, attól még rossz lehet a kapcsoló, mert kettős funkciót lát el, alapból az ASD-t kapcsolja, benyomva meg a féklámpát!!!!!!
Nagyjából igazad van,de amit én beírtam adatokat,azok a magyarországi vezérképviselet által az NKH felé kiadott,és az NKH által akceptált irányelveknek felelnek meg.Hogy miért,azt ne tárgyaljuk ki. :-)
A lényeg:ezek a vinszámok utáni autók legálisan zöldek itthon,és még csak félre sem kell nézned a vizsgálatuknál.
Az akksi saruim jók, én megkentem őket grafitos zsírral vékonyan, így nem oxidálódik. Végülis indulna egy kulcsra most is, de nagyon lassan teker az önindító, olyan hangja van indítózáskor, mint a világháborús teherautóknak a filmekben.:-) Aztán pont, mikor beindulna a kb. 3.-ik 4.ik másodpercben, akkor elpörög az indítómotor üresen. Na léptem srácok, randim van, további szép estét mindenkinek!
Asszem II-est öntöttem bele,udvaron parkol-jövőre tervezem a garázsépítést:-)-simán van minden fokozat.Majd,nézz rá a diffi olajra is....furcsa állagú 'izé' jött le amikor cseréltem....abba ezt vettemvan EPX is belőle&1L tűrtem bele:-))
"Arra tippelek, hátha hykomol-t tett a volt gazdája bele, autómata váltóolaj helyett. Talán ezért is forgatja az önindító olyan erőltetetten a motort. Ha a motor már beindult, és járt 1 percet, utána már rendesen forgat az önindító. Tehát úgy gondolom, hogy az olajfilm nagyon nehezen akar megtörni a váltóban, valami okból, de nincs kizárva az önindító sem, végülis üresben indítok kuplungot is benyomva. Valaki közületek tapasztalt már hasonló hibát?""
Indítózni mindig kinyomott kuplunggal kell!Próbáld ki úgy.Viszont ha így tettél eddig is, akkor a váltódban lévő olaj állaga nem számít és valószínű az öndítónál lesz a bibi.