Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

arthur877 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 25886

A barátom Fabiájában a minap kigyulladt az ABS visszajelzője, a gépen nem írta hibásnak egyik jeladót sem. A megoldás a féknyergek leszerelése a dugattyúk átmozgatása a csúszkák és minden más a környékén takarítása stb és láss csodát minden müxik rendesen. Ment vele azóta majd' ezer Km-t és a hiba nem jött vissza.

Előzmény: Skodabuher (25882)
arthur877 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 25885

És ha bejelez, az azt jelenti, hogy hamarosan "vasra" fog kopni az első fékbetét...

Előzmény: gyvelholm (25881)
Skodabuher Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25884

Mindenesetre ezeket olvasva mielőbb átnézem az enyémet.

Előzmény: unkleindex (25883)
unkleindex Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25883

Sajnos a kép elkészítése már nem jön össze, mert a szerelő felhajtott egy felújítottat a kuplungpedálból és a töröttet cseredarabként oda kellett adni. Elment, elvitték, majd biztos azt is összebuherálják és tovább él egy másik Feliciában. Már ha lesz akinek kell. Amit beraktak biztos nem gyári, mert látszik rajta, hogy ott, ahol a persely van teljesen máshogy van "odafogatva". Remélem tartós lesz! Az eredeti gyári 34000 huf-ért lehetett volna beszereztetni, 2-3 napos szállítással csehektől, a jelenlegi megoldás 7e forintba fájt és egy napos várakozásba került. Bontott lett volna 10e-ért Árpa u. 1-ből.

Előzmény: Skodabuher (25861)
Skodabuher Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25882

Kösz!

Még mindig nem tudtam felfedezni hol és mit kéne megnézni az ABS-szel kapcsolatban? Érzékelője, vezeték-csatlakozó...

Előzmény: gyvelholm (25881)
gyvelholm Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25881

A fékfolyadék előírt szintjét figyeli a fékolaj tartályban. Ha elfolyik valahol, az érzékelő alól lesűllyed a fékolajszint és akkor bejelez egy műszerfali lámpán.

Előzmény: Skodabuher (25879)
gyvelholm Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25880

Igen, nagydajab jól mondja! Tedd üresbe, kézifék behúz és egy 1 erű szigetelt vezetékkel az akku + sarkáról adjál az önindító vékony vezeték csatlakozására tápfeszt egy pillanatra és a gyújtást kapcsold be előtte. Ha így beindul, akkor gyújtáskapcsoló hiba áll fenn. (VIKA típust ne vegyél!)

Előzmény: Kolja987 (25875)
Skodabuher Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25879

A fékfolyadék tartály tetején milyen érzékelő van? A kupakon, két vezeték fut rá.

gyvelholm Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25878

Akkusarkokat tisztítani, testkábeleket ellenőrizni. Ha nem hallod a bendix mágnes behúzáskori kattanását, akkor az önindító főáramköre nem kapcsolódik be, vagyis a bendix nem tud behúzni, ezért folyamatosan világítanak a jelzőlámpáid is. Indításkor az önindító nagy terhelése miatt leesik a tápfesz és a jelzőlámpák 1-2 mp-re elhalványodnak). A bendixmágnes körét a gyújtáskapcsolód kapcsolja ill. kapcsolná. Valószínű, hogy a gyújtáskapcsolódnál lehet a gond. (érintkezője bizonytalan, az 50-es számú kivezetésen kellene feszültségnek lenni indításkor, ezen keresztül jut el a tápfesz a bendixmágneshez)

Előzmény: Kolja987 (25875)
nagydajab Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25877

Probálj meg adni + az önindítonak ahol a vékony kábel csatlakozik rá. gyujtáskapcsolobetét szokta ezt csinálni, gyujtás van de nem történik semmi. Ha gyujtásra teszed ésugy adsz neki pluszt be indulhat, tedd üresbe ne üsd el magad XD

 

Előzmény: Kolja987 (25875)
gdzsozy Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25876

akku nem merült le véletlenül?

Előzmény: Kolja987 (25875)
Kolja987 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25875

Sziasztok!

 

Sürgős segítségre lenne szüségem!

1998-as 1.3 mpi felicia. Indítani akarom, a visszajelző lámpák kigyulladnak, az üa. szoivattyú zúg, de az autó nem indul csak nagy csend. A probléma tegnap kezdődött, akkor volt hogy 3.4-re beindult. Ma délután pöccre indult mindig elsőre, de most este egyáltalán nem indul. Betoltuk, úgy rendben volt. Mi lehet a probléma? SOS kellene megoldás.

Akksi elvileg jó.

minardi09 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25874

Nem tud valaki Szentendre környékén egy eladó bontott bal első gólyalábat egy 1,6-os Feliciához, 1998-as?

 

Köszi!

zoraki Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25873

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekel szivargyújtóra csatlakoztatható feszmérő, van egy feleslegem.

 

Ilyen:

 

Az ára 1500Ft+posta.

 

Érdeklődni pl itt vagy a koaxos kukac gmail pont com on.

Szkotti1 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25872

Te jó isten...a targonca, a Voyager, meg a tolólap árából már azért össze lehetett volna ütni valami esztergafélét, nem?

(Az igaz, hopgy azzal utána nem lehet terhet emelni, meg utasokat szállítani...)

Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen "bonyolultságú" sámlit stílszerűbb lett volna kézzel kifaragni szerintem.

Előzmény: gdzsozy (25869)
Szkotti1 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25871

Jó kis rokkantkocsi, csak kézigáz helyett kézikuplung...

 

Amúgy az elindulást kivéve meg lehet oldani kuplung nélkül. Rá kell érezni a fordulatra, de recsegésmentesen lehet váltani fel is és vissza is kuplung nélkül. (Az elindulást is, csak az nem kíméli az indítómotort)

Előzmény: gdzsozy (25868)
boci86 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 25870

Hali. lehet én irtam félre valamit de nem rudazatom van hanem ilyen váltó felújitó készletem újfajta feliciához.

Ingyen elvihető vagy jobb első sárvédőre vagy hátsó ajtóra való skoda jelre vagy a monomotronic injector hátulján, ahol a meleg levegő beengedését szabályozó bimetál szelep kivezetésén lévő kis műanyag csonkra cserélhető. ^^

 

Előzmény: gdzsozy (25865)
gdzsozy Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25869

no ez nem semmi.

bár a kerék nem radiál...de a rece mélység azért szerencsére több mint 6mm.

:)

 

 

én is viszonoznám ezt egy másik videóval.

Asztalos témában kersgéltem és a faesztergályozás egy érdekes módjára találtam rá.

 

:))

 

 

Előzmény: vismajor77 (25867)
gdzsozy Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25868

most vagy akkor amikor tavaly ilyenkor leírtam ezt?

 

elgondolhatod: reggel 7óra egy bolt sincs nyitva, nekem meg rohannom kell időre befejezni egy melót. (Északerdő ZRT) tehát nem is kis pistának kukutyinfalvára...

erre beesik a pedál a padlóra. azt hittem felrobbanok a pipától.

 

sebaj zsinór van az autóban... damil: gyenge még az 50-es is.

spárga: gyenge.

spanifer: az jó. nosza egyik vége átfűz a kuplung bowden lyukján...átfűz a homloklemezen...

benn próbálokzás a huzásra... semmi.

kössünk rá valamit. rákötöttünk valami botot. 2. huzásra eltört.

megtaláltam a 2tonnás emelő karját. a vascsőre tekert spanit behúzni...

(még jó hogy van szélvédő mert a szemed a motorháztetőn pattogna az erőlködéstől)

behúzom, váltok...1 elindulok...erőlködésváltás 2....elsőbbségadás tábla.

kuplung be...1

főút...1 kihúz...3 kihúzat ..5 hagymenjen.

 

de ez nem elég. délben a járgány bedugul, köhög, fuldoklik, kapkod....

irány tankolni és megjáratni.

 

az nap összesen kb 50km-t vezettem de úgy kidöglöttem mintha valami kontinens átszelő autó út után lettem volna.

 

:)

Előzmény: Dreamer (25866)
vismajor77 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25867

kuplung??még jo,hogy nem a fék, bakker,,,ezt ma olloztam szeretettel:))

Dreamer Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25866
A spaniferes teman majdnem beszartam a rohogestol... ugyanis elkepzeltem...
Előzmény: gdzsozy (25863)
gdzsozy Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25865

te nem miskolci vagy véletlenül? mert érdekelne a rudazat.

nekem 99-es van tehát ahhoz jó.

Előzmény: boci86 (25849)
stemplis Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25864

Nekem a kombin a hátsó hídnál bal oldalon van a fékerőszabályzó. Ha jól emlékszem a fateromén nincs (az nem kombi), viszont elől a főfékhengernél a fékcsőkivezetésnél van két "szelep" ami szabályozza a hátsó fékekhez menő fékerőt.

De holnap majd megnézem pontosabban, lehet hogy nem jól emlékszem.

Előzmény: 1TARESZ1 (25854)
gdzsozy Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25863

nekem már 2x történt ilyen balhé...

első alkalommal a miskolci kontár 2 hétig baszakodott vele mert állítólag nem akart a amúgy a bontóban kéznél lévő törött rendőrségi feliciából kiépíteni mert az biztos ugyanilyen kopott....

így egy ideig várakoztatott az uj alkatrészre ( nekem az autó munkaeszköz úgyhogy minden nap keserves nélküle) aztán elhozta 2 törés tavaly történt akkor kiderült hogy nem új alkatrészt rakott be hanem csak toldozott (de az árát elkérte)

 

2. alkalommal eltört a tengely. 2 napig kénytelen voltam úgy váltani hogy spaniferre rátekertem a emelő rudját és bicepsz erősitő edzés programmal behuztam a kuplungot majd váltottam.

 

2. nap már edzésben voltam elég jól ment... :)

 

de azért azoknak akik 60kilósok és íróasztal mögött dolgoznak és laptop a legnehezebb amit emelnek nap mint nap azoknak nem ajánlom. vagy legalábbis csak néhány nap csülkös bableves dopping után.

Előzmény: unkleindex (25858)
balasig Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25862

Sikerült betennem az ablakkédert, nem volt nehéz és a kárpitbolhák is megúszták, nem törtek szét. Köszönet a segítségért!

Előzmény: balasig (25818)
Skodabuher Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25861

Ha lehet csinálj már légyszi egy fotót a törött felületekről és tedd fel ide! Megnézném milyen, mert még nem hallottam iyenről. Köszi!

Előzmény: unkleindex (25858)
arthur877 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25860

És miért nem veszel egy bontottat? Az gyári. Nem is értem,  még nem túl sokszor hallottam olyat, hogy eltörik a pedál? Az csak egy picivel bonyolultabb egy faéknél... :D

Előzmény: unkleindex (25858)
Abczola Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25859

Vagy a bontóban találsz gyárit még

Előzmény: unkleindex (25858)
unkleindex Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25858

Sziasztok!

Olyan régen jártam erre, hogy már nem is tudom a napját! De ez nem fontos, a baj az, hogy a napokban a kuplungpedál szó szerint letörött. Kicsit megijedtem, mert mindez menet közben - váltáskor - a Váci út közepén történt. Egy nyomás és kis reccs, kiesett a lábam alól a pedál...! Ez hogy a tökömbe fordulhat elő? Egy Feliciával? :)  Jó, van az autóban 195ezer náhány száz kilóméter de erre soha nem számítottam volna! Mindegy, megusztam, hogy nem lett baj. Aztán jön a következő hidegzuhany, mert csak felújítottat lehet kapni, amiről azt hallani, hogy azok se hosszú életűek, mert nem gyári technikával vannak ráhegesztve a perselyre, vagy kóklerűl és megint eltörnek. Kénytelen leszek venni egyet, mert így nem maradhat! Ott lesz az érzés, hogy vajon mikor törik ketté, vagy reped meg! Gyárit lehet rendelni Csehországból, még nem tudom mennyiért, holnap kiderül. Volt vkinek hasonló eset (16994 ha ha ha :)  ) Ha használ vki, mi a helyzet felújított darabokkal, panasz, jó vélemény?

Dreamer Creative Commons License 2012.05.14 0 0 25857

"Ha viszont nincs nyomás hátul, akkor lehet a főfékhenger is, esetleg a gumifékcsővek, ha nagyon régiek (leszűkül a keresztmetszetük így  kevesebb fékolajat enged át. Vagy még olyan is lehet, hogy valahol megsérült a fémfékcső, (összenyomodik)"

 

Vagy éppen túlzottan "tágul" a hajlékony cső, ott is elveszhet a nyomás... bár azt a pedálon érezni lehetne.

 

Dreamer

Előzmény: stemplis (25852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!