Mindkét kérdésedről nemrég volt itt szó, a bal oldalon a keresővel találsz válaszokat.
120.000km-rel, nagyszerviz után.
Kicsit szkeptikus vagyok ezen mondatoddal, hiszen 2010-ben kellett volna cserélni a vezérlést - nagyszervízt elvégezni -, ha ezt értjük nagyszervíz alatt mindketten. Szerintem járd körbe ezt a kérdést alaposabban ne érjen megepetés. Mire gondolok? Nem is csinálták meg, elszakadt a szíj és ezért csinálták meg, hasonlók. Ha most vetted és turpisság van a dologban még visszaviheted, bármennyire is klappolnak a km futás adatok a szervízadatok eltérnek, vagy nem valósak.
A közelmúltban új családtaggal bővültünk: egy 2005. első félévi Renault Scenic II 1.6 Monaco-val. Első tulajtól vásárolva, magyarországi üzembe helyezésű, vezetett szervizkönyv (Renault-nál ellenőrizve) 120.000km-rel, nagyszerviz után.
Egy 2000-es, ráncfelvarrott Renault Scenic 1.6 RXE lett upgradelve, amibe 290.000km ment bele az elejétől (nagyon szerettük), azelőtt egy Megane 1.4 RN
Fekete-félbőr belső, sötétszürke, két tónusú belső műanyagok, nem nyikorgó-svungoló nyitható tetőablak, TunerList CD, tolatóradar (parkolást segítő berendezés), tempomat (sebességszabályozó és -korlátozó), krómozott (szatén fényű) kilinycsek, kovakő színű karosszéri védőborító elemek, 16-os könnyűfém kerék és még néhány apróság, az akkori felszereltségi szintet nem ismerem, de elég sok minden van benne (ami sajnos nincs: keyless-go (Renault kártya automatikus nyitással), ESP (dinamikus menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), nyitható hátsó szélvédő :()
Kérdések, melyek felmerültek bennem:
1.
A TunerList CD-t egy UpdateList CD-re szeretném kicserélni, hogy a Line-In bemenetet használni tudjam, és úgy olvastam, hogy csak azon lehet aktiválni. Ezzel kapcsolatban találtam egy ilyen kis bejegyzést egy külföldi oldalon, ami picit elbizonytalanít, mármint, hogy nem csere kompatibilis a TunerList és az UpdateList CD, ez vmi Renault furmányság volna?
Amit beletennék:
RENAULT PART NUMBER: 8200 256 141
PHILIPS MODEL NUMBER: 22DC277/62
THIS UNIT IS FOR SCENICS AND SOME MEGANES EQUIPPED WITH 'TUNER LIST' SYSTEMS - approx 2002 2004
WILL NOT WORK ON THE LATER 'UPDATE LIST' SYSTEMS (approx 2005 onwards)
Vagy marad a Dension Gateway Lite 3, esetleg kitalált vki vmi okosságot a TunerList-es CD Line-In bemenetére?
2.
12V-os aljzat a hátsó középső ülés alá, csinált már vki ilyet, ha igen, mennyire bonyi a kivitelezés?
Egyelőre ennyi, első nekifutásnak, amúgy nagyon jó ez a fórum, sok mindent megtudtam belőle, mint ahogy a meganeklub.hu-ról is, ügyes társaság mindkettő, (bár sok személyeskedő bejegyzés is történt, de azokat átugrottam :)) !
sziasztok nekem van egy renault scenic 1999 1.6 16v 107 le. végül is segítség kellene.nekem ha valakinek van e hozá robbanrot ábrája mert valamely nap szétszedtem a szívórészt és egy müanyad kimaradt és tortyog az auto segitsetek légyszi
Tényleg ha valaki tud olcsón kártyát jelezze már felém . A meganomnak nincs meg az egyik kártyája.
Házat lehet kapni (keresd a neten), de a feltanítás sajnos viszonylag körülményes és drága. Mielőtt megvennéd a kártyát magát, kérdezd meg, mennyibe kerülne a párosítás. Hívd mondjuk a Bagdány Pistit.
Láttam én már meghalni bendix behúzótekercset meghalni előjel nélkül. Sőt gyújtáskapcsoló hiba miatt néma autót. Igaz a kártyást nem igazán tudom hogy müködik. Én még leragadtam akulcsnál. Tényleg ha valaki tud olcsón kártyát jelezze már felém . A meganomnak nincs meg az egyik kártyája.
Ha lenne, megosztanám :-) .Van egy Kiskunfélegyházán, de oda el is kellene juttatnom, mert ő nem veszi le, s nem tudom, mennyi idő alatt csinálná meg. Utánanézek, mi újság
De lehet, hogy csak önindító és akkor hiába jó minden ha nincs ami a vasat bekurblizza. :-))))))))
Az első lépés minden esetben -- a szemrevételezés után -- a CLIP diagnosztika. A különböző jeladók utolsó rögzített adataiból elég jól behatárolható, hogy merre van a probléma.
Az önindító ritkán hal meg előjel nélkül, ráadásul teljesen némára. A hibás önindító a lehtöbb esetben ad még életjelet, még ha a motort nem is tudja beindítani.
Önindítót mindenesetre nem érdemes bontóban venni, mert a -- ki tudja meddig üzemképes -- bontott önindító árából igényesen fel lehet újítani, amivel gyakorlatilag újraindul az élettartama.
Ja de azért az alapoktól kellene elindulni. Mert ha teker és nem indul akkor azt mondom, hogy tény a 59.999 hiba. De lehet, hogy csak önindító és akkor hiába jó minden ha nincs ami a vasat bekurblizza.:-)))))))))))))))
Műszerfal nem ír ki semmit....pontosabban mindent rendben talál, 3 napja sikerült hidegen betolni, 5 méter után indult, de most a hely nem alkamas a betolásra.
2 hónapja van nálam a kocsi még azt sem tudom mi hol van. Szerintem is valami kontakt hiba lehet mert nem egyből állt meg. Sajna volt előjele -amire azt hittem akksi- de még nem hagyott ott sehol, mostanáig.
Van valakinek szerelési kézikönye, hogy legyen egy kkis fogalmam dolgokról!?
Az én bocim 7 éves, az ülést cseréltük a kereskedésben, mert a perem totál le volt amortizálva. Ellenben a kormány nagyon ronda, tudtok olyan helyet, ahol bőrözik és meg is várható? Neten írtam pár ilyen helyre, csesztek válaszolni :-)
Segítséget kérek S.O.S.-be, tud valaki Pilisen (4-es út) egy szerelőt aki ért a Scenichez (2005, 1.9 dCI)?
Szerelőt nem tudok, de a feleségem nagymamája ott lakik :-)
Valaki találkozott olyan problémával, hogy a motor inditásakor (ízzítás után) nem történik semmi??? Konkrétan semmi -nem teker az öninditó, nincs kattanás csak a nagy semmi!!!
Ez biztos, hogy valami apróság. Kontakthiba és társai. Ha pl. a felső holtpont jeladótól nem érkezik jel, az ECU meg sem kísérli az indítást. Lehet ott meglazult csatlakozó vagy elkoszolódott optikai elem.
Segítséget kérek S.O.S.-be, tud valaki Pilisen (4-es út) egy szerelőt aki ért a Scenichez (2005, 1.9 dCI)?
Valaki találkozott olyan problémával, hogy a motor inditásakor (ízzítás után) nem történik semmi??? Konkrétan semmi -nem teker az öninditó, nincs kattanás csak a nagy semmi!!! Nem tudom sehova elvinni...
2.0 dCi a vas, 5x108 R16 ET 49 a gyári felni ugye, milyen csavart kell hozzá vegyek? Mi a pontos típusa?
A gyártményt kell csak kitalálnod, azon belül a forgalmazó (a katalógusa alapján) tudni fogja, pontosan melyik típusra van szükséged.
A legjobb minőségű, legbiztonságosabb kerékőr most a Farad Flower Lock nevű szerkezet. Külön előnye, hogy messze nem a legdrágább, egy szett 6000 ft alatt megáll.