Adamon-t szedtem kb.4 hétig, utána átváltottak Tramadolor (vagy vmi ilyesmi)-ra. Azt kb 2 hétig szedtem,de attól hányingerem volt, és émelyegtem. Utána jött a "pihentetés"
Egy jótékony hatása volt a sok fájdalomcsillapítónak,volt ami sokáig, nagyon sokáig tartott... :))
Üdv!Remélem,jók lesznek.Egy kis kopás van rajtuk,de ez még sok üzemórát kibír.Csak arra kell ügyelni,hogy a bordás agyak ne lazuljanak meg,és a rugalmas lemezek is mindig hibátlanok,jól rögzítettek legyenek.Az én tapasztalatom az,hogy szinte mindig a váltó felőli lazul meg.Itt aztán szoktak KÓKÁNYOLT dolgok lenni,pedig csak egyszer kellene rendesen meg javítani,és néha utáma ellenőrizni a csavarkötéseket,és akkor sok-sok üzemórát kibír.Az enyém is ilyen volt mikor hozzám került.A bordás agy teljesen laza volt a biztosító hüvely hiányzott,két M-8,as csavar fogta össze az egészet,azok is lazák voltak.A 8-as furatokat fel fúrtam 10-esre,mert oválisak voltak.Készítettem hozzá új csavarokat,új acéllemez tárcsákat,meghúztam az agyat,készítettem hozzá új biztosító hüvelyt,és össze raktam.Időnként ellenőriztem,de soha nem lazult fel,még nálam volt a gép.
Na emberek akit érdekel: www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=176010639114904 itt 1 kis tájékoztató. Öreg Traktorok találkozója: Csáford, július 09.
Semmi gond hogy belevau. De ha visszanézed a kedves újonc fórumozó hozzászólásait,láthatod,hogy ez volt a 2. és az 1-ben még kereste az órákat. Nekem mindegy,hagyhatom válasz nélkül,mint mindenki más...
Haladgatunk az 50-es felújításával, most a fülke van soron. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Tudna valaki nekem ajánlani egy eredeti bal oldali nyitható aluminium keretes oldalablakot. Valakinek esetleg eladó? A segítséget előre is köszönöm.
Az 50 lovas kertészeti munkákat csinálna csak, volt szó régebben ebben a topikban is a 45 lovas zetrókról egynek. De azt nemtudom egy 50-es mtz mennyivel ehet többet pl. a brünnitől ha fél nap csak alapjáraton röfög. A nyugati min. 100 lovas lenne! A "mineket" úgy értem, hogy bejön egy fos év mint a tavalyi aztán basz6om! Mert az éves bevételnek a 90% eltakarodott.
Igen ez érthető. Régebben én is szerettem volna egyet nagyon, de letettünk róla, sajnos nem lenne idő arra, hogy rendbeszedjük!
Ha lenne is egyáltalán valami talajmunkázós gépre akkor az valami nyugati vas lenne, meg talán egy 50 ló körüli kisebb+ még munkagépek hozzá, hogy ki ne felejtsem a lényeget.
Szóval sok-sok milliót el lehetne költeni! Csak hát miből és minek?
We're not big farmers with lot of land, but I don't mind! Our lands is under than 30Ha, but I don't tell here the exact number in this public forum. I hope this is not problem? The diesel oil is "so cheap" here, and always have marketing problems as well (sometimes very hard to sold the produced goods) and I'm not listed the other problems.
i would like to know a little about the dutra 4652/4654 and the dt 413 . like numbers built , was they any good or did they have faults etc. i have the little leaflets on them , but dont here people talk about them !
Majd azt figyeld meg milyen lesz, amikor azt mondják ,"most egy kicsit ne szedd". A második napon szédültem, hányingerem volt ,szakadt rólam a víz, remegtem,stb. Felhívtam őket, mondom vmi gáz van. Mire ők megnyugtattak ,hogy csak elvonási tünet... :)))
Szia. Minden olyan munkára,amihez a kicsi kevsnek bizonyul,vagy veszélyes vele(pl. túl meredek, v. lejtös helyröl a fa behozatala) ill. felnk nem javitja senki az utakat,és az 1000-es elmegy az lkt nyomában is ha kell. Ezen kívül van 1 darabka szántó is, és tervben van még 1 darab beszerzése.Haladsabb vele a munka. Valamint van 1-2 dolog,ami még képlékeny,de ha elindítom,kell majd hozzá az erösebb gép.Ezenkívül...mitagadás...szerettem volna egyet,nagyon tetszenek :)
Bizony 1 újatt adtak 2 használt Dutráért,és nem is ezt a 323-ast, hanem még a 303-ast(ha nem a 300-ast) Így mentek a D4K-b-k az olvasztóba az NDK-ban.De igy tudjuk h a zt-k föként a Dutra anyagából vannak :)