Érdekes, ha valaki azt meri állítani hogy egy 300D nem megy, nekiestek. De amikor mások mennek a Suzuki topikba becsmérelni az egész Swiftet (nem csak 1 bizonyos motort), akkor a hülyegyerek kikel magából.
Most egy 210-es 280-asom van. Volt pár turbós kocsim, van tapasztalatom abban, hogy mit tud egy szívó és egy feltöltött. Nem tudom fejből az adatokat, de a szívó 300 D kábé egy korszerűbb 2 literes benzines nyomatékával bír. Tehát 1,5 tonnához gyenge.
1x ment 1 Golf 1. Dízellel..... 1x látott már 1 Mercit,amire az volt írva: 300D..... a szomszéd+ azt mondta,hogy az biztos nem megy.... most szutyukit vett-mint a szomszéd (hogy tolhassa a 300D-ket...1x élünk juhhhé) és ettől már ők lettek az über-okosok......
(mentségére szóljon:hogy közeledik a 10.-e,és fel kell(ene) adni a szutyukija havi törlesztőjét----->még vagy 112 hónapig.....ajajjjjjj.....................)
Nagyon fogod a pártját a tyutyuknak..gyanús ez nekem:)
De ha még nem próbáltál lomha 300D-t...nem azt mondtam, hogy F1 gép...hidd el, nem hozott még zavarba városon kívűl az emlegetett tipusú jármű. Városban meg nyomja ki a szemét!..a következő lámpáig :D
" Bevallom, nem volt 300D-m, de tapasztalataim szerint egy szívó D semmire sem elég " Akkor milyen szivó D-d volt? Merci volt már? Vagy te is azok közé tartozol, akik beszélnek a levegőbe, és az első autójukat most vették karácsonyra? Gyere vissza a tapasztalataiddal ha volt legalább annyi autód, mint itt a többségnek, mert addig csak mellé beszélsz. Olyan mint az orosz számológép, nem oszt nem szoroz.. Gyanitom én kurvára kilógok a sorból, ugyanis 35 után nem számoltam az autóimat, igy nem sok tapasztalatom van. ?
Biztos hogy nem jobb a Suzuki, csak olcsóbb, olcsóbban fenntartható. Szerintem egy Volvót nagyon drága fenntartani, nem véletlen ez a nagy értékcsökkenés.
Attól függ. Ha amúgy max 5-600e forintod van autóra, a többi hitel, akkor a Suzuki a neked való autó, mert a Volvo, akármilyen állapotban van, akármilyen keveset futott, simán meglephet egy olyan számlával, ami 3-4 havi törlesztőrészlettel egyenértékű, sőt. Nyilván ilyen helyzetben eleve az új autó megvásárlása is erősen elgondolkodtató vállalás, de hát nem nevelhetjük meg az egész országot...
Még egy dolog... a háromhengereset pont azért adtam el (4 éves volt), hogy vegyek egy 17 éves 123-as mercit 2,4-es szívódiesel motorral. Gyorsulásban messze volt a háromhengerestől, de soha nem cseréltem volna vissza, pedig értékben harmada volt. Ajánlom próbálj ki egyet, és azután alkoss véleményt.
Nem akartam én semmit a Suzuki fanoktól.. Csak sokszor elgondolkoztam, hogy egy prémium autó 5 évesen (teljesen hibátlanul) vagy egy nagyon szerény igényü kis autó ujonnan a nyerőbb vétel.
Aktuális azért volt a dolog, mert egy nagyon nagy cég vezérigazgatójának az S80-as VOLVO ( V6 benzin) gépét ( céges ) kellett eladni. Eredeti ár 12 millió, eladási ár 1.9 millió. Az autó állandóan garázsban állt, azt hiszem 87 000 km. futott, 5 éves végig szervizelt, és a létező összes extra benne volt. Nem tudom 3,5 millióért egy uj Suzuki jobb vétel lett volna?
" Még a 3 hengeres Suzuki is fürgébb nála városban. " És? A városból ha kimész mi van? Vagy csak városban autózol? Mert akkor elég lenne a combino, vagy a bökövöbusz is. Nem? :P
Na ja, de az én mércémmel sem sokat gondolkodnék, hogy egy Swift Sport vagy egy W124 200D (jó állapotú). Nem megy, nem gyorsul, de legalább autó. ;-))))))