Igen. Két-két kapataggal használom, kerék nem kell rá. Burkolat nélkül is működik (ami gyakorlatilag egy-egy lemez a kapatagok felett), de összeveri homokkal a motort.
Olvastam, hogy találomra bekötöttél néhány vezetéket. Ezekből az egyik a leállító is lehet, lehetséges azért nem indul.
a probléma az hogy ha adok neki gázt akkor felpörög aztán magától leesik a fordulat, majd újra felpörög. így ingázik. milyen időpontban kereshetlek? bármikor? Jövőhéten felhívlak, mert most holnap elutazom és csak jövőhéten jövök haza! előre is köszi!
Hali! rég nem voltam erre nemsok időm van mostanság!
Rex akkor tudsz nekem mondnai egy jó szerelőt nyíregyen aki nem dolgozik túl drágán és ért a terrákhoz? vagy ha van időd te is megnézheted, csak monnd a tarifát!:)
Ezt akartam neked ajánlani 150000Ft-ért hely kihasznátság miatt volt eladó,de már elkelt!Már csak azért gondoltam volna mert most ha megveszed a szentkirályi dragont,gondolom olyan 120000Ft-ért,ahoz még veszel 2db 5.00x12 es kereket már ott is vagy hogy 150ezer ft,vagy még lehet több is!Na de így már mindeggy!
Többet megyek vele én is azt lehet mondani mint rotálok!Igazad van mert a nagyobb kerékkel egy kicsit veszít az erejéből,de 1-2mázsát nem fog megérezni,annyit könnyedén elhúz a nagy kerékkel is!Én már vittem vele 5mázsa fát,4mázsa műtrágyát föld úton!Annál a súlynál már érezhető hogy erőlködik a motor,de viszont mivel hogy gyorsabban megy így lendületesebb is és könnyebben átszalad egy gödrön vagy huppanón!Ha meg úgy látom akkor lefelezem a sebességet!Van itt nállunk is a tüzépen egy eladó Robi 250T,de azon 11,5Le-ős Briggs motor van,önindítós,utánfutóval,kapával,váltva forgós ekével,sorközművelővel és töltő ekével eladó 250000Ft!!!
Ez mindíg rajta van a traktoron!Ez úgy működik hogy kettes ékszíjtátcsa van a hajtó tengelyen és a hajtott tengelyen is!Annyi az egész hogy át kell rakni az ékszíjat egyik tárcsáról a másikra ez kb egy fél perc!
Bocs, de azt még elfelejtettem megkérdezni, hogy ezt a felező masinát hogyan képzeljem el!? Ez állandóra a kistraktorra van felszerelve, és az éppen aktuális igénynek megfelelően, egy mozdulattal átkapcsolható a lassító fokozatra? Vagy ezt a felező szerkezetet, fel és le kell szerelgetni , pl. ha gyorsabban akarsz haladni a kistraktorozáshoz akkor leszereled, ha pedig nagyobb terhet szállítasz, vagy burgonyát tölteszz, sorközművelőt használsz, akkor felszereled a traktorra? Ha így van mennyi idő ennek a felszerelése? Ne haragudj, hogy téged bombázlak a kérdéseimmel, de sokmindenhez nem értek! Vásárlás előtt jobb ilyen dolgokkal tisztában lenni, mert utánna már késő a bánat!!!
Üdv! Tegnap, volt szerencsém élőben látni egy Robi Rekord 250T-t! Hatalmas masszív gépezet, ennek is 5,00x12 -es kerekei vannak! A kerekek mérete is, erőt sugároz! Ebben még a régi 8 lóerős motor van! Azt szeretném tőled kérdezni, hogy a te 6,5 lóerős kistraktirod nem veszít az erejéből sokat kiskocsizáskor!?Arra gondolok , hogy, ugyan gyorsabban tud üres kocsival haladni a nagy kerék miatt, de ha a kocsira pl. 150 kg-ot pakolsz azt még el tudja húzni, a 6,5 lóerős motor!? Vagy ez miatt úgy legyengúl, hogy nem is nagyon használod nagyobb teher húzására? Azért kérdezem, mert lehet, hogy a Szentkirályi Dragon 6,5 lóerős Honda GCV 190 motoros rotációs kapa megvásárlása mellett döntök! Ebben ugyan nincs hátrameneti sebesség fokozat, de erős a motorja! Én többet használnám kistraktorozáshoz, mint rotálásra! Számomra fontos lenne, hogy viszonylag gyorsabban haladjon, erre kellene az 5,00x12 kerék, de az is jó lenne ha 1-2 mázsát könnyedén elhúzna!!! Bocs a sok kérdésért! Válaszod előre is köszönöm!
Robi 50 (francia 2 ütemű) -el rendelkezők vannak itt? Sikerült összerakni egyet, csak beindítani nem. Kapa burkolatot és első kereket nem kaptam, ezek nélkül használható?
Üdv!Az enyém nem ilyen az házi gyártmány!Vastag alumíniumból van!SEGÍTHETNE nekem valaki!Nem vagyok buta ember,de van amit én sem értek!A Briggs 675-ös motoromnak valami lett a regulátorával!Hiába húzom oda neki a gázt nem engedi a regulátor,tehát nagyon erősen húzza visszafelé a karbi pillangó szelepét!Nincs semmi probléma a gázkarral a bovdennal!Ha a regulátor rugót leveszem és kézzel tolok gázt a pillangó szelepnél felpörög,de nagyon nehéz tartani annyira húzza vissza!Ez belső röpsúlyos regulátoros ma már szétszedtem kimostam benzinnel a regulátor kereket meg az olajteknőt is,de semmi!Ha meg kikötöm a regulátort és össze kötöm direktbe a gázt a pillangószeleppel 0-tól a csutka gázik,akkor viszont meg semmi erő nincs benne!
Érdemes foglalkozni vele szerintetek? Sorközzé gondoltam bár azért a 151-es remmaxi gép igen magasra tette a mércét nálam az ilyen gépekkel kapcsolatban.
Légy nyugodt a csoroszlyatartó jó ha elfordul, könyebb vele dolgozni. A kilógó kábelvéghez nem tudok hozzá szólni, nem az én asztalom, pláne a Robi 50-es esetében.
Üdv!Én ezt a traktort így vettem a sebességfelező közdarabbal eggyütt,de ez rá van építve a Robi 55-ös hajtóműre ez nem gyári!Így a nagy kerékkel olyan 13-15km/h-val megy ha pedig lefelezem akkor meg egy kicsit tempósabban kell sétálni utánna ha odahúzom neki a gázt kb4-6km/h lehet!Annyit módosítottam rajta hogy elől a motor alatt lévő ékszíjtárcsát nagyobbra csináltattam!
Van ilyen többféle traktor, hondák, japán gépek, meg van kínai is, használt leharcoltak 40-től vannak, egészen a jó állípotú sok adapterres és kiegészítős gépekig, amik akár fél misibe is kerülhetnek.
Van kínai kipor, azon dizel moci van, természetesen ha veszel egy szakadt hondát azt te is fel tudód újítani, akár remotorizálni egy dizel motorral.