én egyenlőre nem látom vagy nem tudom elkèpzelni a végét.. az olaszoknál,görögöknél hatalmas a piaca a grande,bravo párosnak. mi a fenét vesznek helyette a mediterrán népek??
Ha egyszer lesz időm, majd elviszem márkaszervízbe. Annyira nem aggódok, ahogy olvasom másnál is van ilyen, csak marha kiváncsi vagyok, hogy mitől van ez.
A puntónál volt még egy olyan jelenség is, hogy télen, amikor már hidegebb volt az idő, (kb +5 fok alatt) első indításkor kattogó hangja volt a szelepeknek, leállítottam, újraindít, nincs kattogás. punto forumon majdnem mindenkinek ilyen volt, ott is nyomoztak össze vissza hogy mi lehet, talán valaki szét is szedette a motort, de sosem tudták biztosra megmondani mi okozta ezt, más hibát ez a jelenség sem produkált, csak első indításra kattogott hidegben a motor.
Amúgy, mostanába azon gondolkoztam, hogy a következő autóm tuti nem Fiat lesz, nem azért mert annyira szar (minden autónak lehet valami baja) de egyszerűen nincs utód a Fiatnál, erőltetik az 500 ast,a kicsi retró kocsinak jó van is a családban, de az L-esek elég ocsmányak szerintem. punto eltűnik, bravo eltűnik..... ha nem dobnak ki valami új bravo kaliberű kocsit, akkor úgy néz ki ez lesz az utolsó Fiatom.
Találtam neked ilyet. Ez kifejezetten gumifestésre van. Nekem annyira tetszik a tied azzal a kerékfestéssel, hogy szerintem majd rendelek egy fehér szettet ebből, és én is megcsinálom tavasszal a gumit :)
Esetleg tudja valaki merre mennek a duda kábelei amiket érdemes ellenőrizni, ellenőrzés alatt csatlakozókra való ránézést értem (szét van-e csúszva vagy sem).
Én a gumifestést vállalom, egyébként igazat beszélsz. A gumifestés - számomra - azt jelenti, hogy a benne rejlő sajátosságok egyikét - a sportosságot - kezdem el hangsúlyozni. Az eredmény kérdéses volt, de vállalom és örülök neki.
Hogy milyen lesz az oldalcsíkozás, az jó kérdés. Ha nem jön be, aus...
Egyébként nekem a fekete alapú lámpa tetszik, a küszöböm már évek óta megvan, másra nem vágyok....
(TJET 120LE) Nálam ugyanez a hang van. Örülök, hogy akkor másnál is :) A szerelőm szerint normális (?), ő arra gondol, hogy a vezérlésen valami kicsit túl van húzva. Engem eléggé zavar.... Már régóta csinálja, főleg nyáron. Most télen még nem hallottam, vagy megszoktam..
Ezt örömmel hallom. Majd ha az autó közelében leszek, akkor felveszem én is telefonnal, hogy milyen hangja van, csak ugyebár asszonnyal vettük (az autót), de szétköltöztünk, szóval ritkán látom az autót :(
nem vagyok egy nagy autószerelő, de ez a hang nekem nagyon nem egészséges így hallásra. Meg eleve kerepel kicsit a motor (bár lehet, hogy csak a nagyon közeli felvétel miatt hallatszik úgy). Azt speciel a miénk is csinálja. Zárt motorháztetővel semmit nem hallani, kinyitva kerepel még friss olaj csere után is, de Néróba azt mondták, hogy semmi gond nincsen vele, szóval kb ugyanabban a cipőben járunk.
Puntoban még az előző tulaj cserélte a vezérlést, én kb 3-4 szerelőhöz hordtam győrben a puntot, amikor vettem akkor még nem volt ilyen hangja, vagy nem vettem észre, aztán egyszer csak elkezdte, több szerelő is nézegette, de érdemben nem tudtak nyilatkozni, mivel a vezérlést ránézésre nem tudták megmondani hogy mikor cserélhették valójában.
Mindegyik azt mondta, hogy menjek vele aztán majd vezérlés cserénél kiderül.
Mire vezérlés cseréhez értem volna, eladtam.
Ezalatt kb 30-40 ezer km futás alatt semmi hiba nem volt a motorral.
Megvettem a Bravot, semmi ilyesmi hangja nem volt. Kicseréltettem a főtengely szimeringet és a vezérlést is ha már meg kell bontani. új szíj, görgő, vízpumpa (nagylapátos) került bele.
Utána ennek is ilyen hangja lett. Más hibajelenség nincs, csak ez a hang.
A puntonál nem tudták megmondani a szerelők sem, tippeltek hogy biztos a vízpumpa, vagy generátor csapágy, mondták hogy majd vezérlés cserénél kiderül, addig ne foglalkozzak vele. Aztán a vezérlést már nem cseréltem ki mert nálam még nem volt esedékes.
Bravonál meg pont a vezérlés csere után jött ez a hang, előtte nem volt ilyen. érdekes....