Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45746 | Hozzászólók: 2057
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Sziasztok ;) Csak 0,5kg-ot vettem, bár tény, fajlagosan a 180kg jóbban jött volna ki :D
Minden esetre a MOL zsírtol füstölgő Szlaviat szétkaptam, kitisztitottam és átkentem a Vulkán fantázianevü cuccal.
(nem, nem kanállal lapátoltam ;))
Cáfolom, hogy ugyan az lenne mint a MOL zsír.. minimális füst volt most is az első 4-5 lövésnél és az a tipikus dizelező illat (én csípem..) helyett is markánsabb, erősebb illat maradt a levegőben tőle.
hosszú távú tapasztalatot majd megosztom, de remélem az occcso puskákhoz jó lesz..
Nekem a lítiumossal is füstölt mint a Brüsszeli kapcagyár, amikor eltúloztam a kenyegetést, fél doboz lövedék után is! :-D Szét kellett szednem, letörölnöm és lehelet vékonyan újrakennem. Persze az adott puska bőrtömítését is ki kellett áztatnom, majd megint befaggyúzni.
Sokan aztmondják hogy a grafitos zsír a legjobb, nekem azzal nem dieselezett, de régebben használtam biciklihez való lítium bázisú zsírt azzal is csak 2-3 lövés füstölt utána jó lett, viszont könnyebben elfolyt a meleg hatására.
Az barátom egy megbecsült etalon itt nálam. Apropó látad már a neten, hogy milyen komoly cuccokkal mérik az FT-sek a declinációt? Már mindenki elfelejette azt kis 50-60 éves eszközt amikt meg én ajándékoztam neked cserébe.
135 m/sec az nagyon kevés!Dugattyú tömítés és ahogy elnézem, a betöltő kapu tömítés is kopott! Az amerikai,-amit ajándékba kaptál tőlem,az azért jóval többet tudott!;-)))
Az enyémen egyelőre gyári alapján 3,2 fúróval van kifúrva, -még csak most tesztelem a hosszúcsövű átalakítást.
Egy reménytelenül szétberhelt Slavia 620-as csöve van benne, -belül 2 menet bandázs szalag van a csőre tekerve ott, ahol a műa. tok szorítja. Sajnos a 620-as cső néhány tizeddel vékonyabb, mint a LOV csöve. Ha vastagabb csövet kaptam volna, akkor csak leesztergáltam volna gyári átmérőre...
Az első verziómon 300mm volt a hasznos csőhossz (van a fórumon kép róla) de nem tetszett, hogy "orrnehéz" lett.
A mostaniról levágtam 30mm-t, és a ráfaragtam a 631-es célgömbjét. Most valahogy jobban tetszik az aránya, súlyelosztása. Így még mindíg 70mm-rel hosszabb a gyári csövénél, -és ha minden igaz 1 centivel a GPM-nél. A töltőnyílást saját elképzelésem szerint alakítottam ki a furatnál függőlegesre, mert az eredeti ék alakja betöltéskor, és szétszereléskor "hámozta" a kis gumigyűrűt, amit ráeszkábáltam a töltőcsapra.Ha már a "cseszlovákok" nem loptak a FÉG-től tömítési ötletet... :)
A csövet valami "blackfast" módszerrel hidegbarnították.
Sebességet sajnos nem tudok mérni, de igen jónak érzem, -és a pontossága is jó. És szerintem szebb is. :)
Viszont egy másik csomagot amit meg kellett volna kapnom, eltérített az éber rendőrség és éppen azt vizsgálják serénkedve, hogy miféle hajóágyút tudtam én venni csak így a neten.