2005-ös Superb 1-nél mostanában kezdtem hallani a jobb oldali első ajtónál süvítő hangot.Kb. 50 km/h -nál már lehet hallani. Az ajtó jól záródik nem látni sérülést a gumiszegélyen,az ablakot le-fel húztam,úgy tűnik minden rendben.Lehet az ablaküveg nem fekszik fel teljesen felhúzás után?Szerintetek mi okozhatja és hol érdemes ezt adott esetben megnézetni szakemberrel?
Sziasztok.
A kérésem az lenne,hogy valamelyikőtök meg tudná mondani,hogy a hátsó ajtóról merre találok robbantott rajzot vagy esetleg szerelős videot?Eltört az ablakot tartó clips azt cserélném ki.
A mai gyönyörű napon sort kerítettem az aktuális olaj és egyéb szűrők cseréjére.
A kézikönyv szerint szépen kiütöttem a szerviz üzenetet. A kérdésem bár lehet hülyeség, de nem találtam rá választ.
A szervizkönyv szerint 3 szerviz periódus van. QG0, QG1, QG2
Szervizkönyv szerint (szerintem mindenkinél a QG1 van). A nullázott szervizjel is ezt veszi alapul? Magyarul nézzem a futott km-t vagy hagyatkozhatok nyugodtan a kijelző következő jelzésére?
Van egy 2007-es Superbem amire bal oldali visszapillantót kellene felraknom egy kellemes szombat este miatt. Esetleg tud valaki egy szerviz útmutatót, ami megkönnyíti a dolgom? Nem szeretnék több bajt csinálni, mint hasznot :) Pattintós a burkolat, nem csavaros.
Sajnálatos módon a jobbidő ellenér az anyós ülésel szemben a műszer fal még mindig zajos. Az lenne a kérdésem, hogyha a kesztyű tartót kiszerelném akkor onnan hozzá férek e a műszerfal összetételéhez vagy valamelyik rögzítési pontjahoz. Ha van esetleg valami javaslatotok ennek kiküszöbőlésére azt meg köszöném.
Ja és ha a középső légbefúvók és a légzsák között lefele megnyomom(minimálisan) a műszerfalat, akkor mozdul kicsit és recseg is.
Taxit azért nem, mert abba a legtöbben mindig a legolcsóbb alkatrészeket veszik és addig halasztgatják a javitásokat ameddig csak lehet. Ismerek olyan szervizt ahol a link taxisok miatt nem hajlandóak taxit javitani. (És nem szükölködnek semmilyen tekintetben.)
Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna.
Akkor érdemes megvenni, ha marad a zsebedben pénz. Egy Superb ennyi km után is jó autó, de a kopó-fogyó alkatrészek elfogynak - 450 ezernél bizony lassan a harmadik generáció is.
Használt autónál nehéz bármit megjósolni, de valószínű, hogy erre az autóra folyamatosan költeni kell, és mivel sok alkatrész drága (nagy fék, kettős tömegű lendkerék, finom futómű, stb), ezért nem lesz olyan olcsó fenntartani, mint amennyire olcsó megvenni.
1M körül a leggazdaságosabb vétel egy nagypapa-Astra, Golf vagy Octavia lehet, lehetőleg egyszerű, benzines szívómotorral. Illetve az űber választás a Swift (ha a mérete nem túl kicsi).
Szeretném megkérdezni, hogy lehetőségem volna meg venni egy suberbt . Tíz éves kitűnő álapot rendben tartott, szervizélt, tehát nagyon oda figyelő gazdája van. Ez még a 105 Lovas dízel motor. A gondom az, hogy taxi volt, és van benne 450 000 km.
Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna.
Ha nem a 7sebességes DSG váltó van benne, akkor alulról elérhető az indító vastag kábele, erre lehet töltőt, vagy másik akkut csatlakoztatni. Így már nyitható távirányítóval.
Sziasztok. Superb2-ben kérném a segítségeteket. Az autó régóta áll és az akku teljesen megadta magát. Kinyitni a távírányítóval ezért sajna nem lehet. A bal ajtóban lévő kulcsos részt egy sikertelen feltörés miatt nem tudom használni. Ugyan a kulcs belemegy de a zárszerkezet abszolútli nem csinál semmit. Kérdés, hogy ebben az esetben hogy lehet az autóba bejutni, illetve a motorháztetőt kinyitni az akksi feltöltése miatt. Segítségeteket előre is köszönöm.
Nem, dehogy. Ez csak a tetemesebb beruházásokat kívánó hibalista. ):-((
Úgy gondolom, ezek a gondok a környezetvédelmi normák betartásának a következményei.
Az alacsony CO2 kibocsátás elérése okán egy nagyon alacsony belső súrlódású motort csináltak, pilicka hajtókarral, rövid, szinte szoknya nélküli dugattyúval és 1mm széles gyűrűkkel. Ezekkel megkapja a típusengedélyt. Ha később reklamálnak, akkor cserélik az alkatrészeket "normálisra". Ahhoz már nem kell újra engedélyeztetni. Amúgy a motor többi részén is tetten érhető a kicsi/vékony/könnyű.