Itt is gratulálok a géphez!
Karcsi és családja ugyanúgy járt ma délelőtt, mint Te két napja. Sajnálom, hogy nem tudtunk többet beszélni...
Viszont ideje belépned a Suzuki 4×4 Klub-ba!
(Két pesti Jimny-ből kettőn meg volt nyomva a rendszám, parkolás rulz?!?)
Akkor 3-ból 2-nek.
Az enyémnek nincs.
Mondjuk egyrészt ritkán parkolok bent, másrészt ha az elsőt megnyomja valaki, akkor már nagy gáz van. A hátsónál detto a kampó miatt.
:-)
Egyébként hazai, vezetett szervízkönyvvel, kereskedőtől, egészen egyben van (igaz, egy 4 éves autótól ilyesmit elvárok azért :) ). Beszámított autó, a kereskedőnél van jelenleg. Nem pesti, a rendszámok sincsenek megnyomva. (Két pesti Jimny-ből kettőn meg volt nyomva a rendszám, parkolás rulz?!?)
Ismerem. Tavalyi a hirdetés..... :-(( Komolyan, az összes fellelhető Jimny-t megkerestem :) Már a google és a yahoo keresővel is próbáltam, hátha...Nem kifejezetten Jimny-re keresek, minden Suzukit kilistázok, sok helyen összevissza vannak felrakva a hirdetések (pl a személyautók közé keverednek a terepjárók, elgépelték a típust). Az összes hirdetési újságot megveszem. Minden nap megnézem a siteokat (nem sajnálom rá az időt, hátha találok valamit).
Jövő hétig még várok vele, egy hónapja van ott, hétfőig talán még kibírja. Ha addig nem találok másik, jobb ajánlatot, elhozom. Eljössz megnézni?
Nem enged az árból a kereskedő :( A jelenlegi kínálat viszont itt véget ér: egy törött, egy törve volt de már megjavították, néhány 2WD, és ez az aranyszínű. Sok km van benne (100 e) de minden papírja megvan, szervizelve volt rendszeresen.
Szóval dilemma van, vagy adok érte ennyit (a keretbe bőven beleférne) vagy várok még...nem t'om :-( Egy hónapja keresgélek, azt hiszem majdnem az összes eladó Jimnyt sikerült felkutatnom már, ami belefér a 2.5M-ig tartó kategóriába.
Túlbolonyítottad a keresést.
:-)
A jobboldali első hosszlengőkar (van, aki kitámasztónak hívja) belső oldalán van két fémcső, vagy nincs?
Ha '99-es, akkor tuti van.
A lehető legrosszabb helyen van, legalul, ez ér le először. Állítólag szeret lecsúszni mindenféle ágaktól - csak tudnám, hogy kerül oda ilyesmi? :-))) - a fém végéről a gumicső, 'oszt a legrosszabbkor megy el az első hajtás. Másrészt teleszívja magát a vákuumszelep ilyenkor trutyival és meghal.
Már megvettem a vákuumcsövet az átalakításhoz.
A vakuumcso kanyargasat nem egeszen tudtam kovetni, de a lengescsillapito iranyaban tunik el nehany csovecske (persze konnyen lehet, hogy a fekcsovet talaltam meg, nem igazan bujtam be a kerekivbe). Ez mit jelentene egyebkent, elonyt vagy hatranyt? 1999-es az aranyszinu.
:-(
A feher sem jott be. Tuzetesebb vizsgalat utan kiderult, hogy az egesz oldala el van nyomodva. Az ajto alja el is torott. Tenyleg csak egy horpadasnak latszik, de oldalrol megnezve olyan, mintha az egesz oldalat beljebb toltak volna. Szoval nem lenne egyszeru javittatni. A probakor alatt zorgott belul minden (na jo, pesti utakon mi nem zorog :) ) de hatul nagyon bugo hangot adott valami. A kaszni tobbi reszet is atneztuk tuzetesebben, eleg sok helyen es eleg feltunoen rozsdasodott :-O
Hazafele jovet megneztunk egy masikat, ami viszont teljesen OK. Aranymetal, szervizkonyv OK, gyari kulcsok, akarmik. A proba alapjan is jobban tetszik, nem akart szethullani a soroksari ut lattan. Ha meg tudnank egyezni az ararol, akkor jovo heten mar Jimnyznek varosszerte.
Vízpumpa cserélve, 22E volt a gyári az Üllői úton, a Suzuki boltban.
Az első agy vákuumos, nem kell vele tolatni, de érdemes legalább nagyon lassan menni kapcsolás közben az autóval (ki és be egyaránt), hogy ha netán pont nem passzolnak a fogak, akkor is meglegyen a tuti kapcsolat. Az első lengőkaron megy még végig a vákuumcső, vagy már közvetlen az első hídról megy fel a szelepekhez?
Ennyi sérüléssel (ha tényleg csak ennyi!!!) szerintem ne foglalkozz, ha amúgy OK a gép!
Pótkeréktakarót meg tudok adni, de én azért vettem le, mert az aljából nem tud kiszáradni a víz, és belerohad.
Most konzultálok Trebitsch-el, valszeg főtgszimmeringes az autóm
http://kep.tar.hu/atompyka/index.phtml?aid=27550024&pid=1865840&beginnum=12
:-(
Még nem értekeztem a fehér Jimnyről. Megnéztem, de egyelőre ott hagytam. A sérülés annyiból áll, hogy valszeg nekiment valami az oldalának. Az ajtó be van horpadva, az oldalán levő műanyag el van törve. Annyira azért nem volt vészes találkozó, mert a küszöb ok, és az ajtóban levő elektromos ablak is megy, a tükör is épp. Cserélni egyedül az ajtóküszöbnél levő védő-műanyagot kellene, a többi dolog javítható. A motortér tiszta, a motor elég könnyen indult kora reggel, éjszakai állás után. Légzsákok, klíma OK. A computer szerint 90e van benne. Kicsit le van lakva, de ez télen szerintem előfordul (amennyire háklis vagyok az ilyesmire, egy hete nem takarítottam a saját autómat sem...hideg van :) ) Ami miatt gondolkodóba estem: külföldről behozott autó (sérülten hozták be) nem is olyan régen - 2002.10. hó, a tulaj szerint 90 ezerből megcsinálná egy szakszervíz a javítást - szerintem ez inkább 150 körül lenne.. A felnik nem rozsdásak, itthon nem nagyon használhatták terepen az autót, az alváz rozsdamentes. A többi karosszéria elem ép, ajtók könnyen csukódnak-nyílnak. A pótkerék takaró ponyva nincs meg egyedül, minden más megvan, úgy láttam. Egyetlen egy rozsdapöttyöt fedeztem fel, egy kőfelverődésnél, ezt lehet, hogy a sós víz (Budapest :((( ) hozta ki. Nem hirdeti különösebben, elég olcsón ideadná, nagyon vonz a dolog, mert jó karosszériás mester van a környéken, fényező szintén.. de még reménykedek, hogy egy sérülésmentes példányt ki tudok fogni.
Hülye kérdés, a Jimnyben milyen auto lock hub van? Hátra kell tolatni ezzel is, ha ki akarod kapcsolni az összkerék meghajtást, vagy a kikapcsolás is magától megy? Járó motornál, álló helyzetben bekapcsoltam a 4WD-t, elől volt valami halk kattanás, aztán kikapcsoltam, de akkor nem nagyon kattant semmi - bár az is lehet, hogy csak én nem vettem észre.