Hát ezekkel az árakkal, egy darabig nem is leszek tulaj. Kicsit elszállt a Pug agya. Hol van már a 90-es évek és 2000-es évek eleji hihetetlen jó ár-érték arány. Már csak álom csupán...
jah, úgy értettem az első magyarországi tulajt, hogy aki először ír ide a 308-as fórumba hogy van neki 308-asa... nem tartom túl valószínűnek, hogy bejelentkezik az első.
ha nem veszem meg apám 307-esét, akkor lehet, hogy beneveztem volna egyre. persze nem garantált, hogy éppen az első lennék hazánkban, de valahol az elsők között.
Én valahol olvastam, hogy 220 Le változatot is terveztek. Bárcsak visszatérne a Pug a gyökerekhez, és csinálna igazán sportos motorokat, mint anno a t16 volt... (persze mai technikával, és teljesítménnyel)
De nekem még a 307 topicon feltett "ál" 308 sedan is nagyon bejönne, még akkor is, ha az is csak kis 407. (Persze olyan biztos megint csak Kínában lesz.) Nem tehetek róla, én a normál limuzin formájú autókat szeretem.:)
Hasonló a véleményem, inkább egy 407SW copy szerintem, de valahogy nem találkoznak a vonalak... remélem nem hangzik nagyon hülyén - de nekem annyira nem jön be :-(
Nekem kicsit fura ez így. Jobban mondva jellegtelen. Olyan, mint egy kicsi 407 SW. És ha még annak az arányait is átveszik, akkor használhatatlan is. Remélem megtartják a 307 SW jó tulajdonságait, ami a méretet illeti.